Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

ebook cover
0 pobrań 20 min

Od briefingu do kickoffu

ebook1

Brief to jeden z najważniejszych dokumentów, jakie powstają na początku współpracy między agencją a klientem. To podstawa zdrowej relacji i jasny wykaz tego, czego klient oczekuje. Zauważyłem jednak, że dla wielu klientów stworzenie treściwego briefu to duże wyzwanie. Nie są to tylko domysły – jak pokazują statystyki, zaledwie 20% specjalistów ds. marketingu przeszło szkolenie dotyczące tworzenia briefów. Z czego wynikają trudności w sporządzaniu takiego dokumentu, co powinien zawierać i dlaczego to takie ważne? Na te i inne pytania odpowiem w tym poradniku, którego celem jest usprawnienie newralgicznych i trudnych (ale kluczowych!) procesów, mających znaczący wpływ na współpracę między agencją a Twoją firmą.

Robert Stolarczyk

CEO

Związany z firmą od samego początku, czyli od 2012 roku. Jest odpowiedzialny za sprzedaż, a także kwestie finansowe, administracyjne i księgowe. Po pracy spędza czas z rodziną, lubi oglądać seriale, ale najchętniej łączy przyjemne z pożytecznym, sięgając po książki biznesowe. Są i tacy, którzy widzą w nim reinkarnację Jamesa Bonda – zwłaszcza, gdy w przeciwsłonecznych okularach siedzi za kierownicą swojego samochodu.

ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.