Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Opracowanie systemu inteligentnego feed managementu zwiększającego automatyzację biznesu e-commerce

O projekcie

PromoTraffic realizuje projekt „Opracowanie systemu inteligentnego feed managementu zwiększającego automatyzację biznesu e-commerce” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 1 oś Priorytetowa Gospodarka Wiedzy, Działanie 1.2 badania i Innowacje w przedsiębiorstwach, Poddziałanie 1.2.1 Projekty badawczo - rozwojowe przedsiębiorstw współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 

Celem ogólnym proj. jest podniesienie aktywności badawczej spółki PromoTraffic poprzez opracowanie  a następnie wdrożenie systemu inteligentnego feed managementu. Świadczona w oparciu o opracowane rozwiązanie usługa zarządzania feedem produktowym ułatwi automatyzację kampanii reklamowych sklepów internetowych, skalowanie sprzedaży na nowe rynki, w szczególności rynki zagraniczne. 

Opracowany w ramach projektu system inteligentnego feed managementu (w formule SaaS) zostanie wdrożony do oferty Wnioskodawcy  do 30.09.2023 r. Usługa zostanie w pierwszej kolejności wdrożona na terenie RP. Wdrożenie nowej usługi pozwoli Wnioskodawcy zdywersyfikować ofertę, podnieść wartość uzyskiwanych przychodów oraz umocnić pozycję konkurencyjną.

Cele szczegółowe:

1. opracowanie podstaw naukowych rozwiązania

3. opracowanie i douczanie prototypu

2. Opracowanie algorytmiki rozwiązania

3. przygotowanie zaplecza technicznego do realizacji usługi

 

Wartość projektu – 951 815,40 zł

Dofinansowanie projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – 564 873,93 zł

 

ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.