Customer Success / Opiekun klienta


    Co oferujemy

     

    • przejrzystą ścieżkę rozwoju i wynagrodzenia,
    • dużą ilość wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń produktowych, branżowych, kompetencyjnych
    • możliwość pracy dla największych polskich marek np. Puccini, Ziko, Comarch, Elfa Pharm, Takeda,
    • komfortowe biuro w Krakowie w bardzo dobrej lokalizacji; w okolicy 200 m siłownia, prywatna placówka medyczna, 3 restauracje, przedszkole, węzeł komunikacyjny, parking dla rowerów,
    • biblioteczkę pełną wiedzy branżowej,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • kartę multisport,
    • 2x w tygodniu owoce w biurze,
    • lekcje angielskiego w biurze
    • wsparcie doświadczonych specjalistów,
    • zespół fajnych ludzi, którzy dobrze czują się w swoim towarzystwie, wspierają kiedy trzeba, żartują i wspólnie chodzą na piwo 🙂

    Jak będzie przebiegał Twój start?

    Zanim rzucimy Cię w wir zadań prawdziwego Customer Success, przez pierwsze 3 miesiące będziesz się zapoznawać z firmą, stanowiskiem i standardami. Przejdziesz szereg szkoleń wewnętrznych i kursów, na których dowiesz się m.in.:

    • jak poszczególne kanały marketingu internetowego wpływają na rozwój biznesu naszych Klientów?
    • jak ocenić dotychczasowe działania marketingowe Marki?
    • jak skutecznie wykorzystywać SEO, Google Ads, Social Ads, czy Content Marketing?
    • jak dobrać dla Klienta najskuteczniejsze rozwiązania reklamowe?
    • jak zadbać o relacje i dobrą współpracę z Klientem?

    Przekażemy Ci cenny know-how, który już w tych pierwszych miesiącach pomoże Ci się rozwinąć i samodzielnie realizować projekty.

    Aplikuj do Nas jeśli:

    • pasjonujesz się marketingiem on-line
    • interesujesz się technologią i nowymi mediami,
    • masz wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,
    • lubisz kontakt z ludźmi,
    • znasz język angielski na poziomie min. B1,
    • masz dobrą, praktyczną znajomość pakietu Office.
    Aplikuj


    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej klauzulę:
    Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

    FreshMail.pl
     

    FreshMail.pl