Marketing dla ecommerce


Rozumiemy specyfikę działania sklepów internetowych. Dobieramy kanały i narzędzia tak, aby stworzyć dla Ciebie odpowiednią mieszankę działań PPC, SEO i content marketingu.

 

Wiemy, jak zoptymalizować sklep internetowy, aby znalazł się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce.

SEO dla e-commerce to więcej niż tylko analiza odpowiednich słów kluczowych i ich dodanie na stronie. Optymalizacja dotyczy każdej części sklepu internetowego, dzięki czemu zrozumienie najlepszych praktyk SEO jest bardzo ważne dla wszystkich, którzy pracują nad rozwojem sklepu.

 

Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii sprzedażowych dla e-commerce – pomożemy Ci pozyskać nowych klientów i utrzymać stałych.

Dla klientów e-commerce proponujemy przede wszystkim AdWords z rozbudowaną strukturą kampanii produktowych, zoptymalizowany remarketing statyczny (promujący ogólnie markę lub nowe serie/produkty w sklepie) oraz remarketing dynamiczny.

 

Znajdziemy Twojego idealnego klienta, aby przyciągnąć jego uwagę poprzez angażujące treści na stronie i w kanałach social media.

Marketing karmi się dobrej jakości treściami, które są niezbędne na każdym etapie lejka sprzedażowego – są one równie ważne w działaniach dla e-commerce, które mają wzbudzić zainteresowanie i zaangazowanie użytkowników. Zaczniemy od strategii content marketingowej, aby dobrze poznać Twoją konkurencję, napisać persony i wybrać najlepsze kanały do promocji.

 

Skontaktuj się Wypełnij brief online

certyfikaty i wyróżnienia


European Search Awards 2017 & 2018

finalista w kategorii BEST PPC CAMPAIGN i BEST SMALL PPC AGENCY

Google Premier Partner Awards 2017

finalista w kategorii Growing Business Online Innovation

Ekomersy 2017

II miejsce w kategorii "Najlepsza agencja wspierająca generowanie sprzedaży"

Google Premier Partner

należymy do 2% najlepszych partnerów Google na świecie

Raport agencje interaktywne 2017

Najlepiej oceniona przez własnych klientów agencja SEO/SEM w raporcie