Marketing dla fundacji


Rozumiemy specyfikę działania fundacji. Dobieramy kanały i narzędzia tak, aby stworzyć dla Ciebie odpowiednią mieszankę działań PPC, SEO i content marketingu.

 

Wiemy, jak zoptymalizować Twoją stronę, aby znalazła się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce.

SEO dla jest niezbędne, by strona Twojej fundacji lub stowarzyszenia była nie tylko lepiej widoczna na najbardziej konkurencyjne słowa kluczowe, ale generowała także konwersje na przykład w postaci kontaktu poprzez stronę.

 

Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii sprzedażowych dla fundacji pomożemy Ci pozyskać nowych klientów i utrzymać stałych.

Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla fundacji – jeśli jesteś właścicielem organizacji pożytku publicznego, fundacji lub stowarzyszenia, możesz dołączyć do programu Google Ad Grants, dzięki czemu będziesz mieć możliwość zupełnie za darmo promować swoją organizację i jej idee.

 

Znajdziemy Twoją grupę docelową, aby przyciągnąć jej uwagę poprzez angażujące treśći na stronie i w kanałach social media.

Zaczniemy od napisania strategii content marketingowej, by znaleźć Twoją grupę docelową, opisać ją i tworzyć dla niej komunikaty w miejscach, w których mamy największe szanse odnieść sukces.

 

Analityka, audyty i szkolenia dla fundacji

Zapoznaj się z bogatą ofertą dotyczącą analityki, audytów i szkoleń, które tworzymy dla fundacji oraz stowarzyszeń.

 

Skontaktuj się Wypełnij brief online

certyfikaty i wyróżnienia


European Search Awards 2017 & 2018

finalista w kategorii BEST PPC CAMPAIGN i BEST SMALL PPC AGENCY

Google Premier Partner Awards 2017

finalista w kategorii Growing Business Online Innovation

Ekomersy 2017

II miejsce w kategorii "Najlepsza agencja wspierająca generowanie sprzedaży"

Google Premier Partner

należymy do 2% najlepszych partnerów Google na świecie

Raport agencje interaktywne 2017

Najlepiej oceniona przez własnych klientów agencja SEO/SEM w raporcie