Jak w 8 krokach prawidłowo zoptymalizować plik produktowy?

Poradników o tym, jak zoptymalizować plik produktowy jest tak dużo, jak sam feed długi i szeroki. Wiele zostało już na ten temat powiedziane i napisane, dlatego w tym artykule przypomnę ważne, ale czasem zapomniane działania, dzięki którym przeniesiesz swój plik produktowy na wyższy poz...

Jak tworzyć pop-upy, których Twoi klienci nie będą chcieli zamykać?

Wyobraź sobie taką sytuację: siedzisz na egzaminie, na który dzień wcześniej NAPRAWDĘ chciałeś się porządnie nauczyć, ale niestety Netflix wrzucił za jednym zamachem cały nowy sezon Twojego ulubionego serialu. Wiedziałeś, że jeżeli nie obejrzysz go od razu, nazajutrz cały Internet...

Jak dostosować stronę do potrzeb osób niepełnosprawnych?

Według prawa polskiego, od czerwca 2015, wszystkie strony jednostek administracyjnych i rządowych powinny spełniać minimalne wymagania Web Content Accessibility Guidelines dla systemów teleinformatycznych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Docelowo prawo to ma dotyczyć ws...

CRAWL BUDGET, czyli indeksowanie witryny w wynikach wyszukiwania

Co to jest crawl budget? Crawl budget, inaczej budżet indeksowania witryny, to liczba stron, które Googlebot może zaindeksować w serwisie. Jeśli masz witrynę internetową z ponad 1000 adresów URL i tylko garstkę linków zwrotnych, istnieje prawdopodobieństwo, że Googlebot nie zaindeksuje c...

Czy wiesz jak bardzo Twoja branża jest mobile?

Przez ostatnie 2 lata branża marketingu internetowego aż ugina się od artykułów mówiących o zwiększającym się udziale ruchu mobilnego na stronach oraz wskazówek dotyczących właściwej optymalizacji strony mobilnej. Dużo mówi się o tym jak ważne jest dostosowanie strony mobilnej do w...

Jak budować lojalność klienta w e-commerce?

Procesy zakupowe trwają nieprzerwanie. Żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym, w którym wielokrotnie nabywamy rzeczy, których nie potrzebujemy i wydajemy więcej, niż zarabiamy. Kolejny zauważalny trend to nieustanny wzrost sprzedaży online. Różnego rodzaju artykuły docierają do naszych ...

Co to jest CTR , czyli jak analizować współczynnik klikalności

Dzisiejszy wpis będzie poświęcony bardzo niedocenianemu w środowisku SEO czynnikowi, jakim jest organiczny CTR (Click Through Rate), tj. współczynnikowi klikalności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Krótkim słowem wyjaśnienia i przypomnienia – pod tym terminem kryje się stosunek wyn...