Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Pozycjonowanie Joomla!

Joomla! to jeden z popularnych systemów zarządzania treścią. Pozwala na obsługę firmowej strony internetowej, która pełni funkcję wizytówki dla Twojej marki. Aby dotrzeć do jak najszerszej grupy docelowej, należy bezwarunkowo zadbać o pozycjonowanie witryny. Dzięki odpowiednim działaniom SEO Twoja strona internetowa pojawi się wyżej w wynikach wyszukiwania Google. To z kolei przełoży się na większy współczynnik klikalności, podnosząc Twoje szanse na realizację celów biznesowych. W PromoTraffic często spotykamy się z witrynami postawionymi na tej platformie. Zobacz, jak wygląda u nas pozycjonowanie stron Joomla!

 

Korzystamy z najnowszych rozwiązań, które pozwalają zachować najwyższy standard optymalizacji zgodnych z wytycznymi Google!  

Karol Wójcik

Head of SEO, Promtraffic

Dowiedz się, jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij krótki.

Skontaktuj się z nami

Jak wygląda proces?

Wdrażanie

Audyt techniczny

Analiza kluczowych słów

Strategia SEO

On i Off page

Raport i Ewaluacja

Pierwszym krokiem, rozpoczętym jest właściwe poznanie Twojego biznesu, zrozumienie Twoich celów, poznanie oczekiwań i zasobów jakimi dysponujesz. Przez lata wypracowane procesy i narzędzia, dzięki opcjom zakładowym, trwały podstawy do zatrudnienia.

 

Audyt prowadzony na sprzedaż gromadzonej i rozwijanej przez lata listy kontrolnej. W ramach audytu sprawdzimy wszystkie elementy strony wpływ na jej indeksację w Google. Stworzymy dokument, który opisze poszczególne aspekty wraz z rekomendacjami zmian. Całości nadamy raporty techniczne, tak by skupić się na szybkich wygranych, ale pozbyć się także wraz z blokadami technicznymi.

Najpełniejsza, data i technology driven analiza słów kluczowych, jaką możesz otrzymać. Połączyliśmy, dzięki naszym autorskim rozwiązaniom dane analityczne z najlepszych narzędzi. Uzyskanie pełnego obrazu - gdzie jesteśmy, a gdzie możemy być - jaki potencjał możemy wykorzystać i o jakie cele walczyć, to kluczowy czynnik, który pozwoli nam sformułować ambitną, ale też wykonalną strategię SEO.

Strategia wyznacza cele jakie zamierzamy osiągnąć. Jest mierzalna i daje Ci doskonałe narzędzie do bieżącego monitorowania efektywności naszej pracy.
Strategia bardzo precyzyjnie określa też wszystkie potrzebne zasoby. Pozwala więc w łatwy sposób zarządzać budżetem na kampanię SEO. Jesteśmy w stanie w zależności od Twojej otwartości na inwestycję przyspieszać działania lub dopasowywać je do Twoich możliwości.

Perfekcyjnie zoptymalizowane strony nie istnieją, zdajemy sobie z tego sprawę. Zapewne i Twoja strona ma swoje ograniczenia techniczne, których nie uda nam się usunąć. Ale codziennie będziemy troszczyli się o to, by dążyć do ideału. Na wiele elementów mamy pełny wpływ, skupimy się na nich budując Twoją przewagę nad konkurencją. Mamy bardzo uczciwe i transparentne podejście w kwestii link-buildingu. Nie ukrywamy naszych metod. Dokładnie wyjaśnimy, jakie parametry bierzemy pod uwagę przy wyborze metody. Co ważne - większość pozyskanych linków będzie pracowało dla Ciebie bez względu na naszą dalszą współpracę.

Co miesiąc przygotujemy obszerny raport z naszych działań. Omówimy go z Tobą a także przedstawimy dalsze plany. Równocześnie dostarczymy Ci narzędzia do samodzielnej kontroli wyników naszej pracy - Dashboard SEO oraz monitoring pozycji słów kluczowych w Google.

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*

Dlaczego nasze SEO dla Joomla! jest skuteczne?

Przyjazne adresy URL strony w Joomla!

Aby zadbać o logiczną i spójną strukturę linków w Joomla!, nie potrzebujesz żadnych rozszerzeń do systemu. Można to zrobić z poziomu panelu edycji. To bardzo istotny czynnik rankingowy, który ma także znaczenie dla użytkowników Twojej strony internetowej. Dobrze skonstruowane adresy URL są przede wszystkim czytelne - natychmiast informują odwiedzającego o tym, co znajdzie na danej podstronie. Poza tym muszą być unikalne - nie mogą się dublować w obrębie jednej witryny. Warto zadbać także o takie kwestie jak zastosowanie w nich odpowiednich słów kluczowych.

 

Meta title i meta description strony w Joomla!

Meta tagi to drugi element SEO, którego optymalizacja nie wymaga instalacji żadnych dodatkowych narzędzi w Joomla! Opcja ta jest łatwa do znalezienia w interfejsie systemu, a do wprowadzenia zmian nie potrzeba szczególnych umiejętności. Niemniej, problematyczne może okazać się samo stworzenie właściwych tytułów i opisów dla poszczególnych podstron. O czym należy pamiętać?

W PromoTraffic dbamy o to, by w znacznikach title znalazły się strategiczne dla każdej podstrony słowa kluczowe. Wybieramy jednak tylko te najważniejsze, aby nie przesycać tagów informacjami. Tytuł, podobnie jak meta description, musi być ponadto skonstruowany tak, by zachęcał użytkowników do kliknięcia w link i przejścia na Twoją stronę. W tym celu sięgamy do chwytliwych haseł oraz wezwań call to action. Ponad wszystko meta tagi muszą cechować się wartościami informacyjnymi, aby zarówno robotom Google, jak i Twoim potencjalnym klientom dostarczać dane, na temat tego, co można znaleźć na każdej z podstron witryny Yoomla!

 

Dobór słów kluczowych dla Twojej strony w Joomla!

Aby wiedzieć, jakich słów używać w znacznikach meta i jakie treści dla stron internetowych tworzyć, potrzebujesz wyczerpującej listy fraz kluczowych. W SEO PromoTraffic budujemy ją na podstawie konsultacji, dotyczących Twojego biznesu, oraz analiz przeprowadzanych za pomocą profesjonalnych narzędzi. Wybieramy te słowa, które wyróżniają się największym potencjałem i pozostają w zasięgu Twojego budżetu. Stawiamy nie tylko na atrakcyjne jednowyrazowe frazy, ale także na tak zwany długi ogon, który może pomóc Ci trafić w niszę i stopniowo zdobywać przewagę nad konkurencją.

 

 

Linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google to nieustanna walka o linki zwrotne. Mają one olbrzymie znaczenie dla algorytmów, dowodząc wiarygodności witryny i jej wartości dla internautów. Świetnym pomysłem na ich pozyskiwanie jest publikowanie jakościowych treści i dzielenie się nimi w mediach społecznościowych. Warto również wesprzeć te działania zabiegami z dziedziny media relations. Do Twojej dyspozycji pozostają także różnego rodzaju artykuły sponsorowane. Nie ma ceny zbyt wysokiej za wartościowy link!

W tej pogoni za backlinkami nie można jednak zapomnieć o korzyściach płynących z linkowania wewnętrznego. To proces, który docelowo ułatwia użytkownikom poruszanie się w obrębie witryny, zmniejszając współczynnik odrzuceń, a robotom Google pomaga w indeksowaniu stron Joomla!

 

Czas wczytywania i responsywność strony w Joomla!

Nikt nie lubi w nieskończoność czekać na załadowanie się strony internetowej - ani użytkownicy sieci, ani roboty Google. Z tego względu czas jej wczytywania staje się czynnikiem rankingowym, mającym wpływ na pozycję Twojej witryny Joomla! wśród wyników wyszukiwania. Znaczenie dla tego kryterium będzie miał nie tylko wykorzystywany serwer, ale także wielkość grafik wykorzystywanych na stronie czy kompresja GZIP, dzięki której pliki mogą zmniejszyć swój rozmiar nawet o 70%.

Drugim technicznym aspektem, bardzo istotnym z punktu widzenia tak Google, jak i samych użytkowników, jest responsywność strony na urządzeniach mobilnych. Najpopularniejsza wyszukiwarka świata kieruje się zasadą mobile first, jako że już ponad połowa wszystkich zapytań trafia do niego ze smartfonów. Tak więc wśród wyników wyszukiwania faworyzowane są strony, które równie sprawnie jak na desktopie funkcjonują w wersji mobile. Bez zadbania o ten aspekt, żadne działania SEO nie przyniosą Ci oczekiwanych efektów.

 

Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes

2051%
wzrostu ruchu organicznego

Case study - Firmy farmaceutycznej

Zobacz, jak dla naszego klienta z branży farmaceutycznej, zwiększyliśmy ruch organiczny o 2051%  

Zobacz case study
+367,07%
Wzrostu przychodów z SEO

Case study - Miloo Home

Zobacz jak pomogliśmy uzyskać 367,07% wzrostów przychodów z SEO!

Zobacz case study
209
publikacji medialnych

Case study kampanii kreatywnej PSG

Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych! 

Zobacz case study

I i II miejsce 
I miejsce w kategorii "Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads" 
semKRK Awards 2019/2020

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)
European Search Awards 2020      

Jesteśmy w programie 

Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%


Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie 

MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness

Poznaj nasz zespół SEO

Karol Wójcik

Head of SEO

Michał Gwóźdź

Expert SEO Development

Damian Zając

Senior SEO Specialist

Monika Śmigla

Senior SEO Specialist

Gabriela Róg

SEO Specialist

Michał Broś

SEO Specialist

Szymon Parzych

SEO Specialist

Justyna Dzielińska 

SEO Specialist

Katarzyna Marczak

SEO Executive

Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów!

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.