Czym jest Joomla! ?
Joomla! cieszy się uznaniem w środowisku przedsiębiorców internetowych. Skierowana jest raczej do doświadczonych użytkowników, ponieważ wprowadzenie niektórych zmian wymaga pracy na poziomie kodu źródłowego. Personalizacja witryny jest więc możliwa wyłącznie przy dostatecznych umiejętnościach programistycznych. Niemniej, CMS Joomla! pozostaje bardzo funkcjonalny i intuicyjny. Odznacza się również wyższą odpornością na ataki hakerskie niż wiele konkurencyjnych systemów zarządzania treścią.
Pozycjonowanie strony Joomla! w Google wymaga technicznych umiejętności. Optymalizacja SEO często nie jest dostępna z poziomu administratora, więc warto w tym przypadku zdecydować się na pomoc profesjonalistów. W PromoTraffic doskonale znamy tę platformę, czego dowód stanowią liczne sukcesy, jakie osiągaliśmy wraz z naszymi Klientami.
Rozszerzenia do CMS Joomla! i zaawansowana optymalizacja SEO strony
Powyższe elementy istotne z punktu widzenia SEO można wdrożyć bez pomocy żadnych dodatkowych rozszerzeń. Do tego momentu pozycjonowanie Joomla! nie wymaga więc szczególnie programistycznych umiejętności, a jedynie doświadczenia w SEO. Jeśli zależy Ci jednak na wprowadzeniu zaawansowanych zmian, przydadzą Ci się wtyczki rozszerzające funkcjonalność CMS Joomla! Jakimi warto się zainteresować?
Pozycjonowanie strony Joomla! będzie zdecydowanie łatwiejsze z wykorzystaniem wtyczki sh404SEF. Pozwala ona na wprowadzanie linków kanonicznych, a także przekierowań bez korzystania z pliku .htaccess. Za jej pomocą można również ustawić automatyczne przekierowywanie z błędu 404 na podobną tematycznie podstronę oraz zarządzać adresami URL, zapobiegając ich duplikacjom. Plugin przydaje się też do dodatkowego zabezpieczania strony przed atakami.
W PromoTraffic mieliśmy również do czynienia z takimi wtyczkami jak EF SEO, JoomSEF, SEO Simple czy Tag Meta. Pomagają głównie w zarządzaniu meta danymi strony oraz konfiguracji adresów URL.
Analityka strony Joomla!
Przygotowanie strategii SEO oraz jej wdrożenie to tak naprawdę dopiero początek pracy związanej z pozycjonowaniem strony Joomla! Aby jej efekty były zadowalające, a przede wszystkim - stałe, konieczne jest ciągłe monitorowanie postępów i szybkie reagowanie na wszelkie zmiany w wynikach wyszukiwania. Dlatego w SEO PromoTraffic robimy dobry użytek z Google Analytics, Google Search Console i innych narzędzi, które pozwalają nam na bieżącą optymalizację stron naszych Klientów.
Pozycjonowanie Joomla! w PromoTraffic
Joomla! nie należy do najłatwiejszych w obsłudze CMS-ów. Nawet jeśli poradzisz sobie z publikacją i obsługą swojej strony internetowej, optymalizacja SEO to zupełnie odrębny problem. Możesz zderzyć się nie tylko z wyzwaniami natury programistycznej, ale także z problemem braku dostępu do specjalistycznych narzędzi czy know-how.
Dlatego zastanów się nad powierzeniem SEO swojej strony Joomla! zespołowi PromoTraffic. Mamy wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu stron opartych na tym systemie, więc chętnie wyręczymy Cię w pracy. Możemy pochwalić się dostępem do rozlicznych zaawansowanych narzędzi, wykwalifikowanym teamem specjalistów oraz wieloma sukcesami odniesionymi w branży SEO.
Dzięki naszej pomocy pozycja Twojej strony Joomla! w wynikach wyszukiwania zanotuje stabilny i dynamiczny wzrost. Taka tendencja przyczyni się do zwiększenia ruchu organicznego w witrynie, a to wartość, którą łatwo zmonetyzować. Zaufaj profesjonalistom i docieraj do szerokiego grona odbiorców dzięki dobrze wypozycjonowanej stronie Joomla! Dzięki temu łatwiej i szybciej osiągniesz swoje wymarzone cele biznesowe.
Korzystamy z najnowszych rozwiązań, które pozwalają zachować najwyższy standard optymalizacji zgodnych z wytycznymi Google!
Karol Wójcik
Head of SEO, Promtraffic

Dowiedz się, jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij krótki.
Skontaktuj się z namiJak wygląda proces?
Wdrażanie
Audyt techniczny
Analiza kluczowych słów
Strategia SEO
On i Off page
Raport i Ewaluacja
Pierwszym krokiem, rozpoczętym jest właściwe poznanie Twojego biznesu, zrozumienie Twoich celów, poznanie oczekiwań i zasobów jakimi dysponujesz. Przez lata wypracowane procesy i narzędzia, dzięki opcjom zakładowym, trwały podstawy do zatrudnienia.
Audyt prowadzony na sprzedaż gromadzonej i rozwijanej przez lata listy kontrolnej. W ramach audytu sprawdzimy wszystkie elementy strony wpływ na jej indeksację w Google. Stworzymy dokument, który opisze poszczególne aspekty wraz z rekomendacjami zmian. Całości nadamy raporty techniczne, tak by skupić się na szybkich wygranych, ale pozbyć się także wraz z blokadami technicznymi.
Najpełniejsza, data i technology driven analiza słów kluczowych, jaką możesz otrzymać. Połączyliśmy, dzięki naszym autorskim rozwiązaniom dane analityczne z najlepszych narzędzi. Uzyskanie pełnego obrazu - gdzie jesteśmy, a gdzie możemy być - jaki potencjał możemy wykorzystać i o jakie cele walczyć, to kluczowy czynnik, który pozwoli nam sformułować ambitną, ale też wykonalną strategię SEO.
Strategia wyznacza cele jakie zamierzamy osiągnąć. Jest mierzalna i daje Ci doskonałe narzędzie do bieżącego monitorowania efektywności naszej pracy.
Strategia bardzo precyzyjnie określa też wszystkie potrzebne zasoby. Pozwala więc w łatwy sposób zarządzać budżetem na kampanię SEO. Jesteśmy w stanie w zależności od Twojej otwartości na inwestycję przyspieszać działania lub dopasowywać je do Twoich możliwości.
Perfekcyjnie zoptymalizowane strony nie istnieją, zdajemy sobie z tego sprawę. Zapewne i Twoja strona ma swoje ograniczenia techniczne, których nie uda nam się usunąć. Ale codziennie będziemy troszczyli się o to, by dążyć do ideału. Na wiele elementów mamy pełny wpływ, skupimy się na nich budując Twoją przewagę nad konkurencją. Mamy bardzo uczciwe i transparentne podejście w kwestii link-buildingu. Nie ukrywamy naszych metod. Dokładnie wyjaśnimy, jakie parametry bierzemy pod uwagę przy wyborze metody. Co ważne - większość pozyskanych linków będzie pracowało dla Ciebie bez względu na naszą dalszą współpracę.
Co miesiąc przygotujemy obszerny raport z naszych działań. Omówimy go z Tobą a także przedstawimy dalsze plany. Równocześnie dostarczymy Ci narzędzia do samodzielnej kontroli wyników naszej pracy - Dashboard SEO oraz monitoring pozycji słów kluczowych w Google.

Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!
Dlaczego nasze SEO dla Joomla! jest skuteczne?

Przyjazne adresy URL strony w Joomla!
Aby zadbać o logiczną i spójną strukturę linków w Joomla!, nie potrzebujesz żadnych rozszerzeń do systemu. Można to zrobić z poziomu panelu edycji. To bardzo istotny czynnik rankingowy, który ma także znaczenie dla użytkowników Twojej strony internetowej. Dobrze skonstruowane adresy URL są przede wszystkim czytelne - natychmiast informują odwiedzającego o tym, co znajdzie na danej podstronie. Poza tym muszą być unikalne - nie mogą się dublować w obrębie jednej witryny. Warto zadbać także o takie kwestie jak zastosowanie w nich odpowiednich słów kluczowych.

Meta title i meta description strony w Joomla!
Meta tagi to drugi element SEO, którego optymalizacja nie wymaga instalacji żadnych dodatkowych narzędzi w Joomla! Opcja ta jest łatwa do znalezienia w interfejsie systemu, a do wprowadzenia zmian nie potrzeba szczególnych umiejętności. Niemniej, problematyczne może okazać się samo stworzenie właściwych tytułów i opisów dla poszczególnych podstron. O czym należy pamiętać?
W PromoTraffic dbamy o to, by w znacznikach title znalazły się strategiczne dla każdej podstrony słowa kluczowe. Wybieramy jednak tylko te najważniejsze, aby nie przesycać tagów informacjami. Tytuł, podobnie jak meta description, musi być ponadto skonstruowany tak, by zachęcał użytkowników do kliknięcia w link i przejścia na Twoją stronę. W tym celu sięgamy do chwytliwych haseł oraz wezwań call to action. Ponad wszystko meta tagi muszą cechować się wartościami informacyjnymi, aby zarówno robotom Google, jak i Twoim potencjalnym klientom dostarczać dane, na temat tego, co można znaleźć na każdej z podstron witryny Yoomla!

Dobór słów kluczowych dla Twojej strony w Joomla!
Aby wiedzieć, jakich słów używać w znacznikach meta i jakie treści dla stron internetowych tworzyć, potrzebujesz wyczerpującej listy fraz kluczowych. W SEO PromoTraffic budujemy ją na podstawie konsultacji, dotyczących Twojego biznesu, oraz analiz przeprowadzanych za pomocą profesjonalnych narzędzi. Wybieramy te słowa, które wyróżniają się największym potencjałem i pozostają w zasięgu Twojego budżetu. Stawiamy nie tylko na atrakcyjne jednowyrazowe frazy, ale także na tak zwany długi ogon, który może pomóc Ci trafić w niszę i stopniowo zdobywać przewagę nad konkurencją.

Linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google to nieustanna walka o linki zwrotne. Mają one olbrzymie znaczenie dla algorytmów, dowodząc wiarygodności witryny i jej wartości dla internautów. Świetnym pomysłem na ich pozyskiwanie jest publikowanie jakościowych treści i dzielenie się nimi w mediach społecznościowych. Warto również wesprzeć te działania zabiegami z dziedziny media relations. Do Twojej dyspozycji pozostają także różnego rodzaju artykuły sponsorowane. Nie ma ceny zbyt wysokiej za wartościowy link!
W tej pogoni za backlinkami nie można jednak zapomnieć o korzyściach płynących z linkowania wewnętrznego. To proces, który docelowo ułatwia użytkownikom poruszanie się w obrębie witryny, zmniejszając współczynnik odrzuceń, a robotom Google pomaga w indeksowaniu stron Joomla!

Czas wczytywania i responsywność strony w Joomla!
Nikt nie lubi w nieskończoność czekać na załadowanie się strony internetowej - ani użytkownicy sieci, ani roboty Google. Z tego względu czas jej wczytywania staje się czynnikiem rankingowym, mającym wpływ na pozycję Twojej witryny Joomla! wśród wyników wyszukiwania. Znaczenie dla tego kryterium będzie miał nie tylko wykorzystywany serwer, ale także wielkość grafik wykorzystywanych na stronie czy kompresja GZIP, dzięki której pliki mogą zmniejszyć swój rozmiar nawet o 70%.
Drugim technicznym aspektem, bardzo istotnym z punktu widzenia tak Google, jak i samych użytkowników, jest responsywność strony na urządzeniach mobilnych. Najpopularniejsza wyszukiwarka świata kieruje się zasadą mobile first, jako że już ponad połowa wszystkich zapytań trafia do niego ze smartfonów. Tak więc wśród wyników wyszukiwania faworyzowane są strony, które równie sprawnie jak na desktopie funkcjonują w wersji mobile. Bez zadbania o ten aspekt, żadne działania SEO nie przyniosą Ci oczekiwanych efektów.
Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes
Case study - Firmy farmaceutycznej
Zobacz, jak dla naszego klienta z branży farmaceutycznej, zwiększyliśmy ruch organiczny o 2051%
Zobacz case studyCase study - Miloo Home
Zobacz jak pomogliśmy uzyskać 367,07% wzrostów przychodów z SEO!
Zobacz case studyCase study kampanii kreatywnej PSG
Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych!
Zobacz case study
I i II miejsce
I miejsce w kategorii "Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads"
semKRK Awards 2019/2020

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)
European Search Awards 2020

Jesteśmy w programie
Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%
Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie
MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness
Poznaj nasz zespół SEO

Karol Wójcik
Head of SEO

Michał Gwóźdź
Expert SEO Development

Damian Zając
Senior SEO Specialist

Monika Śmigla
Senior SEO Specialist

Gabriela Róg
SEO Specialist

Michał Broś
SEO Specialist

Szymon Parzych
SEO Specialist

Justyna Dzielińska
SEO Specialist

Katarzyna Marczak
SEO Executive
Sprawdź najciekawsze publikacje na blogu!
23.06.2020
06.04.2020
Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów!

































































































Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!