FreshMail.pl

Koniec epoki Google AdWords, początek Google Ads

System reklamy Google AdWords funkcjonował od 2000 r. Przez 18 lat poddawany był licznym zmianom, pojawiały się nowe funkcje i udogodnienia, które miały na celu podążać za nowymi trendami oraz zwiększać efektywność działań płatnych. 24 lipca 2018 r. Google AdWords został zastąpiony...

17 rzeczy, które warto wiedzieć o Mobile-First Index

Następny rok będzie rokiem mobile – takie zdanie pojawiało się w wielu wypowiedziach w przeciągu ostatnich kilku lat i wreszcie… stało się! Mamy rok mobile. Skoro the winner is mobile, chcemy dzisiaj podzielić się z Wami wiedzą na temat Mobile-First Index i przekazać kilka aktua...

4 zalety Google Tag Managera, dzięki którym pokochasz to narzędzie

Na naszym blogu jest już kilka artykułów poświęconych narzędziu Google Tag Manager, jednak w żadnym z nich nie znajdziemy odpowiedzi na kluczowe pytanie – jakie są najważniejsze zalety wynikające z jego używania? Guru analityki internetowej, Avinash Kaushik wypowiedział kiedyś, zn...

Jak w 8 krokach prawidłowo zoptymalizować plik produktowy?

Poradników o tym, jak zoptymalizować plik produktowy jest tak dużo, jak sam feed długi i szeroki. Wiele zostało już na ten temat powiedziane i napisane, dlatego w tym artykule przypomnę ważne, ale czasem zapomniane działania, dzięki którym przeniesiesz swój plik produktowy na wyższy poz...

4 najpopularniejsze rodzaje kampanii na Facebooku dla e-commerce

Poznajcie Tomka. Tomek prowadzi swój własny sklep internetowy. Zadbał o stworzenie wysokiej jakości treści oraz grafik, maksymalne uproszczenie procesu płatności, a także dopasowanie poszczególnych elementów do kolejnych etapów ścieżki zakupowej. Wszystko wydawało się OK, jednak Tomek...

Turbodoładowanie branży e-commerce. Rozwój i trendy w 2018 roku

Początek roku 2018 to znakomita okazja, aby porozmawiać o trendach i kierunkach które przez najbliższe kilkanaście miesięcy zdominują branżę e-commerce. Rok 2017 obfitował w liczne i niekiedy rewolucyjne zmiany w systemach reklamowych nie tylko Google AdWords i Facebook Ads, które będą ...

TOP 20 nowości w Google AdWords w 2017 roku

Rokrocznie w systemie Google AdWords pojawiają się dziesiątki nowych możliwości. Rok 2017 nie zawiódł w tej kwestii – zmieniony interfejs panelu, Smart Display Campaigns, elastyczne budżety dzienne, rozszerzenie promocji to jedne z ważniejszych nowości. W artykule przedstawię zestawieni...

E-commerce w Google Tag Manager. Jak z niego korzystać?

Nic tak nie poprawia działania sklepu jak świadomość tego, co się w nim właściwie sprzedaje. Dlatego włączenie konwersji e-commerce jest rzeczą niezbędną. Naprzeciw naszym oczekiwaniom wychodzi Google Tag Manager. Jak go wykorzystać do konfiguracji i czy jest to trudne? Nie, ale wymaga ...

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl