FreshMail.pl

4 zalety Google Tag Managera, dzięki którym pokochasz to narzędzie

Na naszym blogu jest już kilka artykułów poświęconych narzędziu Google Tag Manager, jednak w żadnym z nich nie znajdziemy odpowiedzi na kluczowe pytanie – jakie są najważniejsze zalety wynikające z jego używania? Guru analityki internetowej, Avinash Kaushik wypowiedział kiedyś, zn...

Jak w 8 krokach prawidłowo zoptymalizować plik produktowy?

Poradników o tym, jak zoptymalizować plik produktowy jest tak dużo, jak sam feed długi i szeroki. Wiele zostało już na ten temat powiedziane i napisane, dlatego w tym artykule przypomnę ważne, ale czasem zapomniane działania, dzięki którym przeniesiesz swój plik produktowy na wyższy poz...

4 najpopularniejsze rodzaje kampanii na Facebooku dla e-commerce

Poznajcie Tomka. Tomek prowadzi swój własny sklep internetowy. Zadbał o stworzenie wysokiej jakości treści oraz grafik, maksymalne uproszczenie procesu płatności, a także dopasowanie poszczególnych elementów do kolejnych etapów ścieżki zakupowej. Wszystko wydawało się OK, jednak Tomek...

Turbodoładowanie branży e-commerce. Rozwój i trendy w 2018 roku

Początek roku 2018 to znakomita okazja, aby porozmawiać o trendach i kierunkach które przez najbliższe kilkanaście miesięcy zdominują branżę e-commerce. Rok 2017 obfitował w liczne i niekiedy rewolucyjne zmiany w systemach reklamowych nie tylko Google AdWords i Facebook Ads, które będą ...

TOP 20 nowości w Google AdWords w 2017 roku

Rokrocznie w systemie Google AdWords pojawiają się dziesiątki nowych możliwości. Rok 2017 nie zawiódł w tej kwestii – zmieniony interfejs panelu, Smart Display Campaigns, elastyczne budżety dzienne, rozszerzenie promocji to jedne z ważniejszych nowości. W artykule przedstawię zestawieni...

E-commerce w Google Tag Manager. Jak z niego korzystać?

Nic tak nie poprawia działania sklepu jak świadomość tego, co się w nim właściwie sprzedaje. Dlatego włączenie konwersji e-commerce jest rzeczą niezbędną. Naprzeciw naszym oczekiwaniom wychodzi Google Tag Manager. Jak go wykorzystać do konfiguracji i czy jest to trudne? Nie, ale wymaga ...

13 darmowych raportów niestandardowych Google Analytics

Google Analytics oferuje wiele gotowych i niezwykle przydatnych zestawień raportów. Jeśli jednak chcemy dokonać dogłębnej analizy, powinniśmy stworzyć własny raport, tak aby obserwowanie kluczowych wskaźników efektywności stało się znacznie wygodniejsze. Amerykańska pionierka informa...

Jak zautomatyzować kampanie dzięki Smart Display Campaign?

Sieć reklamowa Google to ponad 2 mln witryn, filmów i aplikacji, w których można wyświetlać swoje reklamy. W jej ramach możemy kierować na zainteresowania, tematy, miejsca docelowe czy słowa kluczowe. Ogromny zasięg tego narzędzia sprawia, że wybór kierowania jest skomplikowany, a ...

Jak importować dane do Google Analytics?

Prowadząc działania SEO/SEM, każdego dnia analizujesz wielokrotnie dane znajdujące się w Google Analytics. Obecnie jest to najpopularniejsze narzędzie, które umożliwia analizę danych ilościowych i jakościowych otrzymywanych ze stron WWW i aplikacji mobilnych. Bez niego byłoby trudno ocen...

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl