Marketing autentyczności – jak Influencerzy zmienią podejście do tradycyjnego performance marketingu

Picture of admin-pt

admin-pt

Jak influencerzy zmieniają podejście do tradycyjnego performance marketingu? Zapraszamy na wystąpienie Bartosza Kastelika, Global Chief Sales Officera w WhitePress®, zatytułowane „Marketing autentyczności – jak Influencerzy zmienią podejście do tradycyjnego performance marketingu”. Prelekcja odbyła się podczas VI edycji PRO Experts Days – konferencji organizowanej przez Agencję Digital Marketingu PromoTraffic. Nie przegap kolejnej edycji i zobacz na żywo inspirujące prelekcje ekspertów oraz praktyczne wskazówki, które odmienią Twoje podejście do marketingu internetowego.

Zobacz poprzednie prezentację

Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Masz sekundę – jak uwaga generuje zysk?