Marketing autentyczności – jak Influencerzy zmienią podejście do tradycyjnego performance marketingu

Picture of admin-pt

admin-pt

Jak influencerzy zmieniają podejście do tradycyjnego performance marketingu? Zapraszamy na wystąpienie Bartosza Kastelika, Global Chief Sales Officera w WhitePress®, zatytułowane „Marketing autentyczności – jak Influencerzy zmienią podejście do tradycyjnego performance marketingu”. Prelekcja odbyła się podczas VI edycji PRO Experts Days – konferencji organizowanej przez Agencję Digital Marketingu PromoTraffic. Nie przegap kolejnej edycji i zobacz na żywo inspirujące prelekcje ekspertów oraz praktyczne wskazówki, które odmienią Twoje podejście do marketingu internetowego.

Zobacz poprzednie prezentację

Budowanie autentyczności i LOVE BRAND w ciągle zmieniającym się otoczeniu komunikacyjnym, mediowym i sprzedażowym.

Za kulisami transferu – co czuje i jak działa doświadczony manager, gdy zmienia wszystko

Jak wykorzystać dane z Shopify do segmentacji produktów i klientów? Case study Perfumeria.pl