Cześć! Poznajmy się bliżej.
Przez ostatnie 9 lat dużo wydarzyło się w naszej firmie i w życiu nas samych. W tym czasie dojrzeliśmy, osiągnęliśmy sukcesy ale też poznaliśmy smak porażki. Znaleźliśmy własną tożsamość, którą ukryliśmy pod hasłem #GrowWithUs. Chcemy Ci się przedstawić i zaprosić Cię do wspólnej, kosmicznej podróży.
Michał Smajek
Prezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający



I i II miejsce
I miejsce w kategorii "Kampania SEO",
"Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads"
semKRK Awards 2019/2020/2021

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)
European Search Awards 2020

Jesteśmy w programie
Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%
Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie
MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness
Timeline
Dowiedz się jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.
Skontaktuj się z nami





Whoop! for Google Shopping
Narzędzie, które codziennie, dzięki modelom predykcji zmienia stawki na wybranych produktach w celu zwiększenia sprzedaży przy równoczesnym wzroście ROAS. W czasie rzeczywistym odpowiada na działania konkurencji. Dzięki połączeniu poprzez API zmiany stawek CPC sięgają nawet 20 000 dziennie.
Uruchamiając inteligentne kampanie produktowe zwiększamy liczbę produktów wyświetlanych w PLA. Liczba ta wzrastała od 50% do nawet 100% skalując każdy e-commerce.
SEMRush
SEMrush jest bardzo popularnym narzędziem usprawniającym pracę w SEO szczególnie na rynkach zagranicznych. Wewnętrzne algorytmy pomagają w analizie widoczności, słów kluczowych czy analizie konkurencji nawet w płatnych kanałach Google Ads czy PLA.
Screaming Frog
Screaming Frog SEO Spider to bardzo pomocne narzędzie w technicznej analizie serwisu i przygotowaniu audytu SEO. Pozwala szybko zdiagnozować słabe strony serwisu i w oparciu o zgromadzone dane podjąć właściwe decyzje.
Senuto
Senuto pozwala na precyzyjną analizę i monitorowanie widoczności w oparciu o największą bazę słów kluczowych w Polsce. Senuto wykorzystujemy również do analizy słów kluczowych jak i przy planowaniu treści w oparciu o ideę Topical Autorithy.
ROI Hunter for e-commerce
Roi Hunter jest narzędziem stworzonym do obsługi kampanii z branży e-commerce na Facebooku. System ten jest dedykowany dla klientów posiadających sklepy on-line. Oferuje swoim użytkownikom przede wszystkim obsługę kampanii mających na celu zwiększenie sprzedaży czy liczby konwersji.
Ahrefs
Narzędzie do analizy i monitorowania inków prowadzących do strony. Big data i szybkość odkrywania nowych linków to klucz do sukcesu w SEO. Dzięki sekcji Content Explorer jest doskonałym uzupełnieniem naszego procesu analizy słów kluczowych Keyword Discovery.
Jak wygląda proces?
Spotkanie
Brief
Oferta
Finalne warunki
Kick Off
#GrowWithUs
Wszystko zaczyna się od rozmowy. Aby rozwiązać problemy digital marketingu z jakimi do nas przychodzisz musimy naprawdę dobrze poznać Twój biznes. Interesuje nas to kto jest Twoim dobrym klientem, jak wygląda sezonowość w Twojej branży, jaką masz marżę na produktach i z kim konkurujesz.
W efekcie pierwszego spotkania konstruujemy brief, który służy nam niczym kompas w procesie dobierania dla Ciebie najlepszych i najbardziej dopasowanych strategii, narzędzi, produktów. Na tym etapie wyznaczamy sobie też pierwsze cele.
Przyszedł czas na zaprezentowanie Ci pierwszych efektów naszej pracy. Zrobimy wszystko aby oferta odpowiadała na brief czyli stwarzała maksymalne szanse na realizację celów jakie sobie określiliśmy w aktualnej sytuacji Twojego biznesu.
Zdajemy sobie sprawę że wybór długofalowego partnera w tak kluczowych kwestiach jak digital marketing to skomplikowany proces. Dlatego możesz oczekiwać od nas rozsądnej elastyczności na etapie ustalania szczegółów naszej współpracy w obszarze płatności, celów, raportowania, komunikacji.
Bardzo ważny moment. To w nim pierwszy raz poznajesz team jaki będzie dla Ciebie pracował. Możesz być pewien że będziemy nalegać na spotkanie w Twojej firmie aby maksymalnie poczuć Twój biznes. Stawiamy na silne i długotrwałe relacje dlatego tak ważne jest dla nas poznać się face to face, ustalić standardy raportowania, komunikacji, wyznaczania celów, odpowiedzialności obu stron.
W końcu przychodzi czas kiedy możemy zastosować nasze strategie napędzane technologią w praktyce. Nie ma się co oszukiwać, że proces optymalizacji i skalowania Twojego biznesu online to najczęściej maraton a nie sprint. My wiemy, że biznes to gra długoterminowa ale nie zapominamy o codziennych i cotygodniowych KPI.
Poznaj nasz zespół

Michał Smajek
Prezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający

Krystian Kucharski
Wiceprezes, Dyrektor realizacji i technologii

Robert Stolarczyk
Wiceprezes, Dyrektor nowego biznesu

Karol Wójcik
Head of SEO

Gabriela Róg
SEO Team Leader

Monika Śmigla
SEO Team Leader

Damian Zając
SEO Team Leader

Michał Gwóźdź
SEO Expert

Magdalena Majewska
Head of Display & Programmatic

Katarzyna Świgost
PPC Manager

Aneta Piętoń
PPC Manager

Sebastian Budacz
PPC Team Leader

Wojciech Pelc
Head of Marketplace

Klaudia Sura
Head of Customer Success

Marek Jastrzębski
Customer Success Team Leader

Weronika Bazarnik
Head of Social media & Content Marketing

Kamila Dybaś
Social Media Team Leader

Grzegorz Maliszewski
Head of Business Development

Małgorzata Turecka
Head of Finance & Administration

Konrad Gorczyca
Head of IT

Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!