
Projektujemy efektywne strategie performance marketingowe i optymalizujemy ścieżki zakupowe, aby Twój e-commerce dynamicznie rósł. Koncentrujemy się na danych, maksymalizacji ROAS i budowaniu rentownych kampanii, które realnie przekładają się na wyniki sprzedażowe.

➜ Jedno źródło prawdy o produktach w formie hurtowni danych Google BigQuery.
➜ Raporty sprzedaży, rentowności produktów na bazie danych z silnika e-commerce, systemów analitycznych i reklamowych.
➜ Scoring produktów i wyższa rentowność dzięki wykorzystaniu danych o marży, stanie magazynowym czy zysku.
➜ Selekcja produktów i kontrola priorytetów sprzedażowych od produktu przez całe marki i kategorie.
➜ Recycling danych o produktach między platformami.
➜ Ułatwienie rozpoczęcia sprzedaży w nowym kanale reklamowym lub na nowym rynku.
➜ Partner w postaci Data Analyst&Product Experta

Zespół zaangażowany w Twój projekt
#PROteam do zadań specjalnych – eksperci digital marketingu wspierają e-commerce w obszarach Customer Success, Performance, Programmatic, segmentacji danych, ekspansji zagranicznej, social mediów i kreacji.

Grzegorz
Maliszewski
Head of Business Development
tel.
PromoTraffic
ul. Wadowicka 8A
30-415 Kraków
NIP: 6762461932
REGON: 122776631
KRS: 0000449737



Data Octopus to aplikacja, która dzięki własnemu modelowi danych i bezpośredniemu połączeniu z Google BigQuery umożliwia precyzyjną segmentację produktów, bazującą na dynamicznie zmieniających się informacjach.

W zespole Marketplace.pro zajmujemy się Marketplace od A do Z. Wspieramy klientów na każdym etapie – od tworzenia strategii sprzedażowej, poprzez zarządzanie ofertami, optymalizację procesów zakupowych, aż po analizę wyników.