




Zastanawiasz się w jaki sposób połączyć działania online i offline, by maksymalizować wyniki sprzedaży?
Tworzymy skuteczne mediaplany, łączące sieć sprzedaży offline wraz z działaniami online. Dopasowując się do Twoich celów, bazując na danych, które realizujemy wraz z Twoim Zespołem.
Wspólnie tworzymy spójne kampanie omnichannel, które wzmacniają wizerunek marki dzięki działaniom offline oraz online.
Od kwietnia 2024 zrealizowaliśmy tłumaczenia, audyt eSEO, analizy oraz strategię działań, tworząc 53 opisy kategorii, 58 wpisów blogowych i budując linkowanie.
Kluczowe w działaniach stało się zwiększenie rozpoznawalności i zaangażowanie odbiorców, mimo wielu lat na rynku.
Słaba pozycja marki względem konkurencji i brak identyfikacji, ograniczało wyniki reklamowe i konwersje.
Nadszedł czas na dotarcie do nowej, młodej grupy klientów
„Wraz ze współpracą z PromoTraffic w wielu obszarach zwiększyliśmy jakość naszej obecności w sieci. PromoTraffic pomaga nam w codziennych działaniach performance i SEO, zapewniając dobre i realne efekty. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Nasze kampanie dzięki nim są efektywne, a ich reakcja na potencjalne problemy szybka.”
„Kampania wyszła naprawdę dobrze. Influencerzy wykonali autentyczne materiały, a lokowanie produktów było bardzo naturalne, dzięki czemu pojawił się znaczący ruch w naszych mediach społecznościowych. Jesteśmy zadowoleni z efektów przeprowadzonej kampanii.”
Porozmawiajmy
TGI (Target Group Index) – największe badanie konsumenckie w Polsce.
Dzięki danym z TGI możemy ustawić kampanię skierowaną na konkretne grupy docelowe, które zainteresuje prezentowany przez nas content. W badaniu możemy określić demografię grupy docelowej, psychografię, kanały dotarcia i wiele innych aspektów.
narzędzie do monitorowania i analizy kampanii reklamowych online.
Dzięki danym z AdReal możemy analizować emisję reklam online i monitorować działania konkurencji, co pozwala lepiej planować kampanie. W badaniu możemy sprawdzić zasięg, częstotliwość wyświetleń, formaty reklam oraz kanały dotarcia do odbiorców.
#PROteam do zadań specjalnych. W działania dla segmentu Omnichannel zaangażowany jest szeroki zespół Ekspertów z każdej, potrzebnej do skalowania biznesu dziedziny digital marketingu.
Tworzymy digital marketing w wersji PRO, by zapewnić naszym Partnerom najlepsze efekty biznesowe oraz dynamiczny rozwój w Internecie.
oraz szeroką bazę Partnerów wspierających procesy ekspansji.
Data Octopus to aplikacja, która dzięki własnemu modelowi danych i bezpośredniemu połączeniu z Google BigQuery umożliwia precyzyjną segmentację produktów, bazującą na dynamicznie zmieniających się informacjach.
W zespole Marketplace.pro zajmujemy się Marketplace od A do Z. Wspieramy klientów na każdym etapie – od tworzenia strategii sprzedażowej, poprzez zarządzanie ofertami, optymalizację procesów zakupowych, aż po analizę wyników.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.