Database Marketing w praktyce. Jak aktywować zmianę wykorzystując dane o produktach e-commerce?

Picture of admin-pt

admin-pt

Jak skutecznie wykorzystać dane, by zdobyć przewagę w e-commerce? Obejrzyj wystąpienie Roberta Stolarczyka, CEO w Data Octopus, które odbyło się podczas VI edycji PRO Experts Days – konferencji organizowanej przez Agencję Digital Marketingu PromoTraffic. W trakcie prelekcji dowiesz się, czym jest Database Marketing i jak może stać się kluczowym narzędziem w budowie przewagi konkurencyjnej. Robert przedstawi również fascynujące case study pracy z danymi produktowymi, wykorzystując hurtownię Google BigQuery oraz innowacyjną platformę Data Octopus. Nie przegap kolejnej edycji i zobacz na żywo inspirujące prelekcje ekspertów oraz praktyczne wskazówki, które odmienią Twoje podejście do marketingu internetowego.

Zobacz poprzednie prezentację

Budowanie autentyczności i LOVE BRAND w ciągle zmieniającym się otoczeniu komunikacyjnym, mediowym i sprzedażowym.

Za kulisami transferu – co czuje i jak działa doświadczony manager, gdy zmienia wszystko

Jak wykorzystać dane z Shopify do segmentacji produktów i klientów? Case study Perfumeria.pl