Strategia Produktowa jako odpowiedź na wyzwania biznesów e-commerce

Picture of admin-pt

admin-pt

Jak zbudować skuteczną strategię produktową, która odpowie na wyzwania współczesnych biznesów e-commerce? Zapraszamy do obejrzenia inspirującego wystąpienia prowadzonego przez ekspertów w dziedzinie płatnych reklam: Annę Maślak, Aleksandrę Winczurę i Adama Derkacza. Podczas prelekcji eksperci omówili kluczowe elementy stojące za sukcesem dobrze zaplanowanej Strategii Produktowej, podzielili się wskazówkami dotyczącymi podejmowania decyzji o skali i szczegółowości konta, a także pokazali sprawdzone sposoby na pozbycie się zalegającego towaru i efektywne zarządzanie „leżakami magazynowymi”. Nie przegap kolejnej edycji i zobacz na żywo inspirujące prelekcje ekspertów oraz praktyczne wskazówki, które odmienią Twoje podejście do marketingu internetowego.

Zobacz poprzednie prezentację

Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Masz sekundę – jak uwaga generuje zysk?