Inwestycje technologiczne w automatyzację procesów eCommerce: Jak zwiększyć skalowalność biznesu i sprostać oczekiwaniom różnych pokoleń

Picture of Paulina Lis

Paulina Lis

Zobacz, jak dynamicznie rośnie polski eCommerce i dlaczego klienci oczekują coraz szybszych dostaw i personalizacji. Jak automatyzacja staje się kluczem do skalowania biznesu i redukcji kosztów?
Przekonaj się, jak zróżnicowane są oczekiwania różnych pokoleń (od Baby Boomers po Gen Z). Zrozum, dlaczego personalizacja na masową skalę to jedno z największych wyzwań współczesnego handlu.
Odkryj, jak automatyzować procesy (rutynowe, złożone), jakie narzędzia (AI, CRM, systemy fulfillment) są niezbędne i dlaczego to prowadzi do większej efektywności, niższych kosztów i lepszego zarządzania danymi w Twoim biznesie

Zobacz poprzednie prezentację

Budowanie autentyczności i LOVE BRAND w ciągle zmieniającym się otoczeniu komunikacyjnym, mediowym i sprzedażowym.

Za kulisami transferu – co czuje i jak działa doświadczony manager, gdy zmienia wszystko

Jak wykorzystać dane z Shopify do segmentacji produktów i klientów? Case study Perfumeria.pl