Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Picture of Paulina Lis

Paulina Lis

Przekonaj się, jak AI rewolucjonizuje podejście do zadań („Sprytniej, szybciej, kreatywniej!”) i jak może przejąć złożone procesy biznesowe, od zamówień po obsługę klienta. Zobacz, jak idee „ojca reklamy” Davida Ogilvy spotykają się z wizjami przyszłości Mustafy Suleymana i jak sztuczna inteligencja wpływa na biznes i marketing. Poznaj, dlaczego mimo rozwoju AI, ludzka kreatywność i „reżyseria” pozostają kluczowe dla sukcesu oraz jak agencje wdrażają AI w praktyce, przyjmując postawę „AI First”.

Zobacz poprzednie prezentację

Budowanie autentyczności i LOVE BRAND w ciągle zmieniającym się otoczeniu komunikacyjnym, mediowym i sprzedażowym.

Za kulisami transferu – co czuje i jak działa doświadczony manager, gdy zmienia wszystko

Jak wykorzystać dane z Shopify do segmentacji produktów i klientów? Case study Perfumeria.pl