Mężu, kupmy sobie nową kanapę! Wyzwania Konsumenta i Specjalisty Digital

Picture of Paulina Lis

Paulina Lis

Zobacz, jak współczesny konsument porusza się między światem online i offline, inspirując się w sieci, ale często dokonując zakupu stacjonarnie (efekt ROPO). Jak zrozumieć i śledzić tę złożoną ścieżkę zakupową. Przekonaj się, jak zaawansowane cyfrowe kampanie lokalne i pogłębiona analiza danych pozwalają skutecznie dotrzeć do klienta, a nawet zmierzyć realny wzrost sprzedaży w sklepach stacjonarnych. Odkryj potencjał cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH) i poznaj, jak integracja działań online, offline oraz wykorzystanie AI buduje spójny, efektywny ekosystem marketingowy, docierający do klienta tam, gdzie on jest.

Zobacz poprzednie prezentację

Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Masz sekundę – jak uwaga generuje zysk?