Reklamy Search 360
Zadbamy o Twoją obecnością w Search Ads 360 - platformie zarządzania wyszukiwarkami, która pomaga w efektywnym prowadzeniu kampanii marketingowych w wyszukiwarkach. Rozwiązania oferowane przez Search Ads - m.in. wydajne funkcje raportowania, automatyczne określanie stawek oraz integracja z Google Marketing Platform - ułatwiają efektywne prowadzenie kampanii oraz sprawne zarządzanie.
Reklamy Display
Pomożemy Ci dotrzeć do użytkowników na różnych etapach ścieżki zakupowej. Reklamy display sprawią, że stopniowo będziesz budować zaufanie konsumentów, a ostatecznie przywiązane do marki. Jest to możliwe dzięki różnorodności formatów, targetowań oraz przestrzeni premium 15 dodatkowych giełd reklamowych oferowanych przez programmatic.
Reklamy VOD
Video on demand to serwisy z filmami, serialami, programami telewizyjnymi oraz dużą ilością innego rodzaju contentu video. Tak samo jak na Youtubie, w programmaticu możemy wyświetlać angażujące reklamy, przed wyświetlanym filmem lub w jego trakcie. Zaawansowane kierowanie pozwala wyświetlać reklamy VOD konkretnej grupie na podstawie lokalizacji, demografii, wykorzystywanych urządzeń czy osobom, które już wcześniej miały kontakt z marką. Dzięki temu pomożemy Ci w dotarciu do odbiorców najbardziej zainteresowanych Twoją ofertą!
Reklamy Audio
Reklamy dźwiękowe to sposób na dotarcie do użytkowników, którzy słuchają podcastu, odtwarzają muzykę lub korzystają z inteligentnego głośnika. Użytkownik nie patrzy wtedy na ekran, ale korzysta z np. komórki i może reagować na reklamę.
Powierzchnie premium
Pomożemy ci w dotarciu do wysokiej jakości powierzchni reklamowych, udostępnionych przez czołowych wydawców w Polsce i na świecie! Dzięki DSP możemy kupować je i zarządzać nimi w jednym miejscu. Wykorzystując zaawansowane targetowanie jesteśmy wstanie dotrzeć precyzyjnie do interesującej nas grupy docelowej.
Rich Media
Zaangażujemy internautów za pomocą tzw. rich media - czyli kreacji stanowiących połączenie grafiki i video lub interakcji. Różnorodność dostępnych formatów oraz możliwość skorzystania z zaawansowanych rozwiązań - jak dynamiczne dopasowywanie kreacji do parametrów telefonu użytkownika (np. poziomu baterii), modele 3D, ankiety z feedbackiem w czasie rzeczywistym czy Augmented Reality - pozwalają skutecznie przyciągnąć uwagę użytkowników!
Dlaczego warto inwestować w kampanie Programmatic?
Dlaczego programmatic może być lepszy od kampanii Google Ads?
Reklama zautomatyzowana w systemie programmatic ma zwiększoną skalę dystrybucji, docierając do ponad 20 giełd reklamowych. Jest to przestrzeń premium z większą możliwością uwidocznienia reklam. Natomiast Google Display Network to tylko jedna giełda reklam. Oznacza to więcej dostępnych zasobów reklamowych i miejsca premium na wyświetlanie reklam, które będą widoczne przez Internautów.
Jak rozwija się programmatic?
Wartość rynku programmatic buying w 2020 roku sięgnęła poziomu 129 mld dolarów. Spowodowane jest to przede wszystkim dużą skutecznością tego typu reklamy. Jak podaje Statista, w 2021 roku rynek programmatic marketingu przekroczył wartość 150 mld dolarów.
W jaki sposób wygląda targetowanie?
Zautomatyzowane reklamy programatyczne są zintegrowane z zaawansowanymi opcjami kierowania, takimi jak reklama oparta na lokalizacji, reklama behawioralna i atrybucja w sklepie. Dzięki atrybucji w sklepie odbiorcy mogą otrzymywać reklamy po wizycie w fizycznej lokalizacji sklepu, znanej dzięki śledzeniu urządzeń mobilnych. Opcje te wykraczają poza dostępne metody kierowania w sieci reklamowej Google Ads.
Jak mierzyć efektywność działań display?
Mierzenie efektywności reklam displayowych możliwe jest na kilka sposobów. Jednym z ważniejszych wskaźników jest viewability. Widoczność reklamy informuje nas o tym jaką część emisji reklam mógł zobaczyć użytkownik, bo znalazły się fizycznie na ekranie w widocznej części strony www. Kampanię display można optymalizować także pod względem cappingu, który pozwala nam określić jak często reklama ma się wyświetlać jednemu użytkownikowi w ciągu dnia, tygodnia lub miesiąca.
Jeśli użytkownik przejdzie na stronę z reklamy, zależeć nam powinno przede wszystkim na tym, aby ruch ten był jakościowy. Patrzymy wtedy na wskaźniki tj. współczynnik odrzuceń czy liczba przeglądanych stron na sesje.
Jak zwiększyć zaangażowanie za pomocą kreacji?
W programmaticu jesteśmy w stanie wykorzystywać zaawansowane kreacje marketingowe tj. rich media, które zwiększają zaangażowanie użytkownika z reklamę 7-krotnie. Dzięki data driven reklamy mogą także w czasie rzeczywistym być spersonalizowane i dostosowane do grupy odbiorców.
Zaufaj naszemu doświadczeniu i powierz nam realizację kampanii PPC oraz SEO dla swojej strony internetowej!
Jak wygląda raportowanie?
GMP pozwala w zaawansowany sposób raportować wyniki kampanii. Wykorzystując Campaign Manager mamy możliwość w jednym miejscu raportować wyniki ze wszystkich wykorzystywanych kanałów bez deduplikacji danych.
Brand Safety
Brand safety pozwala zapewnić, że reklama danej marki nie pojawi się w miejscu, które może jej zaszkodzić. W świecie pełnym informacji jest to jeden z największych problemów digital marketingu. W Google Marketing Platform możemy wykluczyć kategorie treści gdzie reklamy mają się nie wyświetlać.
Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes
SneakerStudio - prowadzenie efektywnych kampanii PPC dla e-commerce na 20 rynkach
Zobacz, jak zwiększyliśmy sprzedaży całego sklepu rok do roku o 30%!
Zobacz case studyCase Study Ekomaluch
Zobacz, jak zwiększyliśmy ilość liczby transakcji dla naszego klienta o 51,84%!
Zobacz case studyCase study - Puccini & PromoTraffic
Zobacz, jak dzięki poprawie współpracy z Puccini osiągnęliśmy 84% wzrostu ilości transakcji.
Zobacz case study
I i II miejsce I miejsce w kategorii "Kampania SEO",
"Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads"
semKRK Awards 2019/2020/2021

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)"
European Search Awards 2020

Jesteśmy w programie
Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%
Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie
MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness

Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!