Zrób pierwszy krok na drodze do wzrostu sprzedaży! Wypełnij wskazane pola, a my przeanalizujemy Twój serwis i sprawdzimy jak radzi sobie Twoja konkurencja.
Programmatic bardzo szybko i skutecznie zadomowił się w świecie reklamy displayowej. Wydatki na reklamę programmatic w Polsce rosną o ponad 25% rok do roku. Obecnie przekroczyły już ponad 50% wydatków całościowych na reklamę display (w tym wideo), zbliżając się do benchmarku europejskiego, gdzie programmatic stanowił średnio 57% wydatków na display.
Krystian Kucharski
Board Vice President
W dzisiejszych czasach obecność marki w Internecie jest bardzo ważna. Jednak działania tam podejmowane muszą być poprzedzone odpowiednią analizą i zrozumieniem zachowań konsumentów. Wraz ze współpracą z PromoTraffic w wielu obszarach zwiększyliśmy jakość naszej obecności w sieci. PromoTraffic pomaga nam w codziennych działaniach performance i SEO, zapewniając dobre i realne efekty. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Nasze kampanie dzięki nim są efektywne, a ich reakcja na potencjalne problemy szybka.
Tomasz Matonóg
Dyrektor omnichannel
Współpraca z firmą PromoTraffic jest dla nas bardzo pozytywnym doświadczeniem. Profesjonalizm i zaangażowanie zespołu są niezwykle imponujące. Dzięki ich pomocy udało nam się zwiększyć ruch na stronie internetowej oraz zwiększyć sprzedaż. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów, jakie osiągnęliśmy dzięki współpracy z PromoTraffic. Polecamy ich usługi każdemu, kto chce poprawić widoczność swojej strony w sieci.”
Dorota Konopka
Head of Growth
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Zespół, z którym mamy przyjemność współpracować to młodzi i pełni entuzjazmu ludzie, których oprócz zaangażowania wyróżnia również wysoka skuteczność działania.
Dzięki współpracy z PromoTraffic udało nam się znacznie poprawić wyniki sprzedaży oraz widoczność marki w Internecie.
Adam Grybalow
CO-FOUNDER
Współpracujemy z Agencją PromoTraffic od 2015 roku. Korzystamy z usług Agencji w zakresie reklam płatnych, obsługi profilu na Facebooku, obsługi wizytówki Google oraz pozycjonowania w wyszukiwarce.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z PromoTraffic, obsługujący nas Zespół dąży konsekwentnie do osiągnięcia zamierzonych celów i bardzo skutecznie promuję naszą markę i nasze usługi w Internecie.
Możemy z czystym sumieniem polecić Agencję PromoTraffic jako solidnego Partnera biznesowego w promocji własnego biznesu.
Krystian Barciński
CEO JKB PRINT
Dzięki współpracy z firmą PromoTraffic udało nam się wypracować wspólną wizję wizualnej reprezentacji marki. Głównym celem uruchomienia SM w Polsce było zbudowanie wiedzy o marce i stworzenie dodatkowego punktu styku z konsumentem końcowym, ponieważ w 2022 roku nie prowadzono żadnej innej komunikacji. Zespołowi PromoTraffic udało się dostosować SM do atrybutów marki Optimeal i przekazać nasz główny cel – budowanie wizerunku jako eksperta w dziedzinie petfood.
Olena Holub
Digital marketing manager
Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.
Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO
Zobacz przepis na rekordowe wyniki urodzinowe!
Zobacz, jak na Twój biznes może wpłynąć dobrze poprowadzony content i optymalizacja SEO. Sprawdź nasze case study, gdzie mimo zawirowań na rynku, osiągnęliśmy bardzo dobre efekty w działaniach organicznych.
Jak zbudować silną i zaangażowaną społeczność, która wpływa na markę? Zobacz jak działają social media oparte o dane.
Zobacz, jak wygląda nasz maraton w działaniach performance. Rekordowe wyniki w dyscyplinie kampanii produktowych.
Sprzedająca strategia marketing automation dla branży beauty. Zobacz, jak przeprowadziliśmy projekt.
Odkryj potencjał inwestycji w influencer marketing oparty na danych i analizie.
Wzrost wyników organicznych dzięki optymalizacji wizytówek oraz contencie opartym na danych. Odkryj siłę optymalizacji słowa.
Dynamiczne działania dla branży kosmetycznej. Zobacz jaką strategię PPC zastosowaliśmy.
Nasze działania w social mediach pozwoliły na dotarcie do większej liczby fanów zwierzaków i pokazały, że Instagram sprzedaje!
Programmatic to proces automatycznego kupowania i sprzedawania reklam online przy użyciu algorytmów i technologii, które umożliwiają precyzyjne dotarcie do właściwej grupy odbiorców. Działanie programmatic polega na wykorzystaniu danych i sztucznej inteligencji do dostarczania odpowiedniej reklamy, w odpowiednim czasie, na odpowiednim urządzeniu i w odpowiednim kontekście.
Proces programmatic zaczyna się od wyboru celu kampanii, określenia grupy docelowej, której ma dotrzeć reklama oraz wybór formatu i miejsca wyświetlenia. Następnie wykorzystuje się technologię programmatic do automatycznego zakupu reklamy w czasie rzeczywistym, na podstawie dostępnych danych o użytkowniku i otoczeniu, w którym wyświetlana jest reklama. To pozwala na precyzyjne dotarcie do właściwej grupy odbiorców, jednocześnie minimalizując straty wynikające z wyświetlania reklam dla niezainteresowanych odbiorców.
Reklama programmatic niesie ze sobą wiele korzyści dla marek reklamujących się za pomocą Google Marketing Platform:
1. Precyzyjne targetowanie: dzięki możliwości śledzenia zachowań internautów i analizy danych demograficznych, reklama programmatic pozwala na dokładne i precyzyjne targetowanie odpowiedniej grupy odbiorców, co zwiększa skuteczność kampanii.
2. Oszczędność czasu i kosztów: automatyzacja procesu zakupu mediów pozwala zaoszczędzić czas i koszty, a także minimalizuje ryzyko popełnienia błędów w kampanii. Kampanie Programmatic często mogą osiągać niższe koszty CPM niż zwykła reklama Google Ads.
3. Dostęp do większej ilości mediów premium: dzięki platformom programmatic, marki mogą mieć dostęp do większej ilości mediów, w tym do tych, które są trudno dostępne lub niszowe.
4. Elastyczność i personalizacja: reklama programmatic pozwala na elastyczne dostosowywanie kampanii do potrzeb i preferencji odbiorców, co zwiększa skuteczność i personalizację przekazu.
5. Pełna kontrola nad kampanią: dzięki możliwości monitorowania i analizy wyników kampanii w czasie rzeczywistym, marka ma pełną kontrolę nad jej przebiegiem i może na bieżąco wprowadzać zmiany.
6. Doskonała skuteczność: reklama programmatic charakteryzuje się bardzo dobrą skutecznością w porównaniu do tradycyjnych form reklamy, co przekłada się na większą efektywność kampanii i osiąganie lepszych wyników biznesowych.
Technology Driven. Zaawansowane technologie machine learning i AI wspierają naszych Specjalistów. Prowadzimy kampanie “na sterydach”.
Kontrola nad zasięgiem, cappingiem (częstotliwością) kampanii oraz kanałami marketingowymi. W jednym miejscu raportowanie wyników ze wszystkich wykorzystywanych kanałów bez deduplikacji danych. Zaawansowana segmentacja użytkowników. Dynamiczna personalizacja zawartości reklamy w czasie rzeczywistym. Reklamy idealnie dostosowane do Twojej grupy odbiorców.
W reklamie programmatic wykorzystuje się różnego rodzaju dane, które są gromadzone z różnych źródeł.
Są to m.in.:
Dane pierwszej strony (First-party data) – to dane, które zbierane są przez właściciela strony internetowej i dotyczą użytkowników, którzy odwiedzają daną witrynę. Dane te są wykorzystywane do personalizacji reklam na stronie i poza nią.
Dane drugiej strony (Second-party data) – to dane, które pochodzą od innych firm i organizacji, np. partnerów biznesowych lub dostawców danych. Są to zwykle dane demograficzne, geolokalizacyjne, dane dotyczące zainteresowań czy zachowań użytkowników.
Dane trzeciej strony (Third-party data) – to dane, które są gromadzone przez firmy specjalizujące się w zbieraniu danych i analizie rynku. Są to zwykle dane pochodzące z różnych źródeł, takich jak strony internetowe, portale społecznościowe czy sklepy online. Dane te są wykorzystywane do budowania profili użytkowników i tworzenia bardziej precyzyjnych kampanii reklamowych.
Wszystkie powyższe dane są wykorzystywane w procesie targetowania, czyli wyboru odpowiednich odbiorców dla danej kampanii reklamowej. Dzięki wykorzystaniu danych, reklamy programmatic są w stanie docierać do bardziej precyzyjnie określonej grupy odbiorców, co zwiększa skuteczność kampanii reklamowej.
Zautomatyzowane reklamy programatyczne są zintegrowane z zaawansowanymi opcjami kierowania, takimi jak reklama oparta na lokalizacji, reklama behawioralna i atrybucja w sklepie. Dzięki atrybucji w sklepie odbiorcy mogą otrzymywać reklamy po wizycie w fizycznej lokalizacji sklepu, znanej dzięki śledzeniu urządzeń mobilnych. Opcje te wykraczają poza dostępne metody kierowania w sieci reklamowej Google Ads.
Mierzenie efektywności reklam displayowych możliwe jest na kilka sposobów. Jednym z ważniejszych wskaźników jest viewability. Widoczność reklamy informuje nas o tym jaką część emisji reklam mógł zobaczyć użytkownik, bo znalazły się fizycznie na ekranie w widocznej części strony www. Kampanię display można optymalizować także pod względem cappingu, który pozwala nam określić jak często reklama ma się wyświetlać jednemu użytkownikowi w ciągu dnia, tygodnia lub miesiąca. Jeśli użytkownik przejdzie na stronę z reklamy, zależeć nam powinno przede wszystkim na tym, aby ruch ten był jakościowy. Patrzymy wtedy na wskaźniki tj. współczynnik odrzuceń czy liczba przeglądanych stron na sesje.
W programmaticu jesteśmy w stanie wykorzystywać zaawansowane kreacje marketingowe tj. rich media, które zwiększają zaangażowanie użytkownika z reklamę 7-krotnie. Dzięki data driven reklamy mogą także w czasie rzeczywistym być spersonalizowane i dostosowane do grupy odbiorców. Zaufaj naszemu doświadczeniu i powierz nam realizację kampanii PPC oraz SEO dla swojej strony internetowej!
Reklama zautomatyzowana w systemie programmatic ma zwiększoną skalę dystrybucji, docierając do ponad 20 giełd reklamowych. Jest to przestrzeń premium z większą możliwością uwidocznienia reklam. Natomiast Google Display Network to tylko jedna giełda reklam. Oznacza to więcej dostępnych zasobów reklamowych i miejsca premium na wyświetlanie reklam, które będą widoczne przez Internautów.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Adam Grybalow
4FIZJO
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Łukasz Gwóźdź
Picodi
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.