Home Kampanie reklamowe SEM i PPC

Kampanie reklamowe SEM i PPC

Zrób pierwszy krok na drodze do wzrostu świadomości Twojej marki, ruchu na stronie i sprzedaży! Wypełnij wskazane pola, a my przeanalizujemy Twój serwis, konta reklamowe i sprawdzimy jak radzi sobie Twoja konkurencja.

Kampanie reklamowe
SEM i PPC

W naszej pracy łączymy zaawansowaną analitykę, wiedzę opartą latami doświadczeń, najnowsze trendy reklamowe oraz zmysł marketerski, aby maksymalizować efektywność Twoich działań w świecie digitalu.
Nie idziemy utartymi ścieżkami, podchodzimy indywidualnie do każdej branży i typu biznesu, a przy okazji cały czas się rozwijamy, żeby dać Wam jakość PRO

Klienci o współpracy z nami

W dzisiejszych czasach obecność marki w Internecie jest bardzo ważna. Jednak działania tam podejmowane muszą być poprzedzone odpowiednią analizą i zrozumieniem zachowań konsumentów. Wraz ze współpracą z PromoTraffic w wielu obszarach zwiększyliśmy jakość naszej obecności w sieci. PromoTraffic pomaga nam w codziennych działaniach performance i SEO, zapewniając dobre i realne efekty. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Nasze kampanie dzięki nim są efektywne, a ich reakcja na potencjalne problemy szybka.

Współpraca z firmą PromoTraffic jest dla nas bardzo pozytywnym doświadczeniem. Profesjonalizm i zaangażowanie zespołu są niezwykle imponujące. Dzięki ich pomocy udało nam się zwiększyć ruch na stronie internetowej oraz zwiększyć sprzedaż. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów, jakie osiągnęliśmy dzięki współpracy z PromoTraffic. Polecamy ich usługi każdemu, kto chce poprawić widoczność swojej strony w sieci.”

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Zespół, z którym mamy przyjemność współpracować to młodzi i pełni entuzjazmu ludzie, których oprócz zaangażowania wyróżnia również wysoka skuteczność działania.  
Dzięki współpracy z PromoTraffic udało nam się znacznie poprawić wyniki sprzedaży oraz widoczność marki w Internecie.

Współpracujemy z Agencją PromoTraffic od 2015 roku. Korzystamy z usług Agencji w zakresie reklam płatnych, obsługi profilu na Facebooku, obsługi wizytówki Google oraz pozycjonowania w wyszukiwarce.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z PromoTraffic, obsługujący nas Zespół dąży konsekwentnie do osiągnięcia zamierzonych celów i bardzo skutecznie promuję naszą markę i nasze usługi w Internecie.
Możemy z czystym sumieniem polecić Agencję PromoTraffic jako solidnego Partnera biznesowego w promocji własnego biznesu.

Dzięki współpracy z firmą PromoTraffic udało nam się wypracować wspólną wizję wizualnej reprezentacji marki. Głównym celem uruchomienia SM w Polsce było zbudowanie wiedzy o marce i stworzenie dodatkowego punktu styku z konsumentem końcowym, ponieważ w 2022 roku nie prowadzono żadnej innej komunikacji. Zespołowi PromoTraffic udało się dostosować SM do atrybutów marki Optimeal i przekazać nasz główny cel – budowanie wizerunku jako eksperta w dziedzinie petfood.

Poznaj marki, które nam zaufały

Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.

Nasze case study

Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO

+538 wzrost zaangażowania na FB
+33% zwiększenie widoczności w top10

Jak zmieniliśmy wizerunek 
marki VanityStyle?

155% wzrostu sprzedaży z kampanii y/y
8089% wzrostu konwersji z kampanii PRG y/y

Zintegrowana kampania urodzinowa dla marki sportowej

Zobacz przepis na rekordowe wyniki urodzinowe!

17,26% wzrostu sesji organicznych
20,45% wzrost przychodów

“Gdy inflacja puka do drzwi.”

Zobacz, jak na Twój biznes może wpłynąć dobrze poprowadzony content i optymalizacja SEO. Sprawdź nasze case study, gdzie mimo zawirowań na rynku, osiągnęliśmy bardzo dobre efekty w działaniach organicznych.

1590% wzrostu ruchu org
3955% wzrostu zaangażowania

Optimeal – Social Media budujące markę

Jak zbudować silną i zaangażowaną społeczność, która wpływa na markę? Zobacz jak działają social media oparte o dane.

7,48% COS last click
75% wzrost przychodów last click non direct

Sportowe zagranie – kampanie PPC dla Intersport

Zobacz, jak wygląda nasz maraton w działaniach performance. Rekordowe wyniki w dyscyplinie kampanii produktowych.

102% wzrost przychodów z kanału
46% wzrost CTR nowości

Automatyzacja przynosząca efekty – marketing automation dla branży Beauty

Sprzedająca strategia marketing automation dla branży beauty. Zobacz, jak przeprowadziliśmy projekt.

809% wzrost liczby wzmianek
599% wzrost zasięgu w SoMe

Reporter Young – siła kampanii influencerskiej 

Odkryj potencjał inwestycji w influencer marketing oparty na danych i analizie.

510% wzrost nowych użytkowników
38% wzrost wyświetleń wizytówki

SEO Maps dla salonów meblowych

Wzrost wyników organicznych dzięki optymalizacji wizytówek oraz contencie opartym na danych. Odkryj siłę optymalizacji słowa.

43,02% wzrost współczynnika konwersji
45,21 wzrosty nowych użytkowników w sklepie

Piękno udanej współpracy – PPC dla branży kosmetycznej

Dynamiczne działania dla branży kosmetycznej. Zobacz jaką strategię PPC zastosowaliśmy.

76,31% wzrostu liczby użytkowników
192% wzrostu przychodów w sklepie online z Instagrama

PSIEdobre Social Media zbudowane na emocjach

Nasze działania w social mediach pozwoliły na dotarcie do większej liczby fanów zwierzaków i pokazały, że Instagram sprzedaje!

Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego warto inwestować w kampanie SEM i PPC z PromoTraffic?

Technology Driven. Zaawansowane technologie machine learning i AI wspierają naszych Specjalistów. Prowadzimy kampanie “na sterydach”.
Działamy międzynarodowo. Nasze kampanie są obecne na ponad 20 rynkach. Pomożemy wynieść Twój biznes w wymiar międzynarodowy.
Data Driven. Opieramy się na zaawansowanych danych analitycznych. Nasze kampanie napędzają liczby. Są skuteczne i maksymalizują Twoje ROI.

Kampanie SEM
Kampanie SEM (Search Engine Marketing) to absolutny filar promowania marki w Internecie. Składają się na niego działania SEO oraz PPC. Dzięki połączeniu korzyści płynących z pozycjonowania oraz reklam w systemie Google Ads potencjalni klienci zetkną się z Twoją marką na każdym etapie lejka sprzedażowego. Dowiedz się, jak dokładnie wyglądają kampanie SEM realizowane w PromoTraffic!

Pozycjonowanie SEO
SEM = SEO + PPC. Tak w skrócie można wyjaśnić, czym są działania z zakresu Search Engine Marketing. Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek (Search Engine Optimization) zapewnia Twojej firmowej stronie obecność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Polega na wprowadzaniu w witrynie niezbędnych zmian oraz tworzeniu treści, które najlepiej odpowiedzą użytkownikom poszukującym w Google konkretnych informacji i produktów.

Im lepsza optymalizacja strony internetowej, tym wyżej będzie ona wyświetlana w wynikach wyszukiwania konkretnych słów kluczowych. Działania tego typu skutkują efektem darmowego ruchu w witrynie i mają długofalowy charakter. Wymagają jednak określonego budżetu na ich wdrożenie, przy czym środków tych nie da się elastycznie przesuwać w razie potrzeby. SEO wiąże się więc z koniecznością przygotowania i skrupulatnej realizacji szczegółowej strategii.

Co obejmują kampanie reklamowe Google Ads?

Działania marketingowe z zakresu SEM obejmują również kampanie Google Ads. Zapewniają one obecność strony firmowej wśród sponsorowanych wyników wyszukiwania, a także wśród reklam produktowych. Często przyjmują również postać banerów graficznych na stronach partnerskich. 

W przeciwieństwie do SEO, reklamy PPC (pay per click) są płatne, ale – inaczej niż pozycjonowanie – gwarantują natychmiastowe efekty. Stanowią też bardzo elastyczną formę promocji, jeśli chodzi o operowanie budżetem. Jak sama nazwa wskazuje, reklamodawca płaci dopiero w momencie, gdy użytkownik kliknie w jeden z linków sponsorowanych, a cena zależy przede wszystkim od konkurencyjności danego słowa kluczowego.

Jakie są działania SEM z obszaru SEO?

Marketing w wyszukiwarkach internetowych opiera się na właściwym wykorzystywaniu słów kluczowych. Ich darmowy potencjał to przedmiot działań SEO. Do podstawowych elementów kampanii tego typu należy:

Optymalizacja znaczników meta
Skrupulatna analiza słów kluczowych pozwala poznać frazy, które wykorzystuje się między innymi do optymalizacji tak zwanych meta tagów. Zalicza się do nich tytuły stron oraz ich opisy.
Te pierwsze mają strategiczne znaczenie dla pozycjonowania witryny w wyszukiwarkach. Z jednej strony stanowią dla robotów informację, czego dotyczy dana podstrona, a z drugiej mają wpływ na to, czy użytkownik kliknie w link.
Te drugie natomiast mają przede wszystkim dostarczyć internautom informacji na temat zawartości stron i zachęcić ich do odwiedzin. W tym przypadku użycie fraz kluczowych nie jest już tak istotne, ale ważne, by użytkownik dowiedział się, że na danej stronie znajdzie dokładnie to, czego szuka.
Zarówno meta title, jak i meta description ogranicza limit znaków, których można użyć. Tytuły oraz opisy poszczególnych podstron powinny przy tym dokładnie odpowiadać na zapytania internautów.

Konfiguracja adresów URL
Na strukturę adresów URL oraz wykorzystane w nich słowa kluczowe zwracają uwagę przede wszystkim roboty indeksujące strony w Google. Spójne i przyjazne linki mają także znaczenie dla użytkowników sieci. Podobnie jak meta title, powinny one w czytelny sposób informować o zawartości podstron.

Tworzenie treści
Tworzenie contentu można uznać za fundament pozycjonowania stron WWW. To właśnie treści stają się nośnikiem słów kluczowych, decydujących o indeksowaniu witryny w wyszukiwarce. Nie jest to oczywiście ich jedyna rola. Przede wszystkim content ma odpowiadać na pytania i problemy internautów, dostarczając im kluczowych informacji i kreując tym samym pozytywny wizerunek marki. Dzięki temu użytkownicy będą wracali na Twoją stronę i łatwiej będzie Ci przekonać ich do transakcji lub skorzystania z oferowanych przez Ciebie usług.
Treści przyjmują na stronach różną postać, w zależności od rodzaju witryny. Podstawą sklepów internetowych są opisy kategorii oraz produktów, a także artykuły blogowe. Te ostatnie pełnią istotną funkcję również w przypadku stron innego typu. To właśnie w takich tekstach zawrzeć można frazy z długiego ogona – choćby te w formie pytań.

Linkbuilding
Dla Google liczba linków prowadzących do Twojej strony internetowej oraz ich jakość to jeden z najważniejszych czynników rankingowych. Dlatego tak ważnym elementem kampanii SEM jest linkbuilding. Polega na pozyskiwaniu odnośników na stronach, które roboty wyszukiwarki traktują jako wiarygodne.
Linki zdobywać można za pośrednictwem działań płatnych – takich jak artykuły sponsorowane bądź influencer marketing – jak i w sposób naturalny. Treści wysokiej jakości bronią się same, co sprawia, że zyskują popularność w sieci i udostępniane są dalej przez samych użytkowników.

Jakie występują elementy PPC w ramach kampanii SEM?

Jak już wiesz, druga noga marketingu w wyszukiwarkach to kampanie reklamowe Google Ads. Składają się one z rozmaitych działań płatnych, takich jak:

Paid Search
Ruch na stronie w dużej mierze pochodzi z kampanii linków sponsorowanych. To nic innego jak reklamy Google Ads wyświetlane na samej górze stron z wynikami wyszukiwania. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich fraz kluczowych i optymalizacji budżetu PPC zwiększysz swoją widoczność w wyszukiwarce, docierając do nowych klientów.

Kampanie produktowe (PLA)
W PromoTrafiic korzystamy z narzędzi posługujących się modelami predykcji. Zmieniając stawki na reklamach wybranych produktów, zwiększamy ich sprzedaż, jednocześnie osiągając wyższy wskaźnik ROAS. Pozwala nam to w czasie rzeczywistym odpowiadać na kampanie konkurencji. Towary dostępne w Twoim sklepie internetowym pojawiają się wówczas w postaci kafelków na samej górze wyszukiwarki z częstotliwością od 50 do 100% wyższą niż wcześniej.

Google Display Network
Jedną z postaci kampanii Google Ads są popularne banery wyświetlające się na stronach zrzeszonych w sieci GDN oraz w serwisach partnerskich. Internauci mogą się na nie natknąć również w ramach poczty e-mail oraz na portalu YouTube. Dzięki wykorzystaniu medium wizualnego jest to forma, która doskonale przykuwa uwagę odbiorcy.

Remarketing
Remarketing to znany wszystkim element kampanii Google Ads, polegający na kierowaniu komunikatów reklamowych do grupy odbiorców, którzy odwiedzili już Twoją stronę. Dzięki ich obecności w witrynie zyskujesz pewne informacje na ich temat, dzięki czemu możemy w atrakcyjny sposób dopasować treści reklamy do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.

Czy SEM wspiera pozycjonowanie stron?

PromoTraffic to agencja SEM/SEO, która od samego początku swojego istnienia specjalizuje się w pozycjonowaniu i płatnych działaniach Google Ads. Zaufaj naszemu doświadczeniu i powierz nam realizację kampanii PPC oraz SEO dla swojej strony internetowej!

Powierz kampanie SEM w Google agencji PromoTraffic!

PromoTraffic jest agencją SEM/SEO, jaka zawsze stwiała na specjalizace w pozycjonowaniu i płatnych działaniach Google Ads. Śmiało możesz zaufać naszemu doświadczeniu i powierzyć nam realizację kampanii PPC oraz SEO dla swojej strony www i biznesu!

Czym są kampanie SEM?

Rolą kampanii SEM (Search Engine Marketing) jest promocja Twojej marki w wyszukiwarce. Dzięki szerokim działaniom z tego zakresu linki do Twojej strony będą miały szansę pojawić się w wynikach wyszukiwania, a także na licznych stronach internetowych. Do SEM zaliczamy bowiem zarówno pozycjonowanie (SEO), jak i reklamy płatne (PPC). Dowiedz się, co wyróżnia oba te kanały marketingowe, i powierz nam promocję swojej marki w sieci!

Search Engine Marketing, czyli działania SEO SEM

SEM to wszystkie działania, dzięki którym Twoja strona pojawia się w wyszukiwarce. W tym celu można wykorzystać zarówno pozycjonowanie witryny, jak i płatne kampanie reklamowe. Dzięki temu pierwszemu Twoje linki wyświetlą się jako naturalne wyniki wyszukiwania na przykład w Google. Im wyższe pozycje zajmą, tym lepiej. Najkorzystniej jest znaleźć się w TOP3 lub przynajmniej TOP10. Te drugie natomiast zagwarantują Ci promocję w postaci linków sponsorowanych (znajdujących się powyżej wyników organicznych w Google) lub produktowych reklam PLA na samym szczycie strony. Jednak PPC to również rozmaite banery na stronach partnerskich.

Przyjrzyj się bliżej działaniom SEM SEO i poznaj najważniejsze różnice pomiędzy pozycjonowaniem a kampaniami Pay Per Click!

Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce, czyli Search Engine Optimization

SEO jest jednym z dwóch elementów Search Engine Marketingu. Aby linki do Twojej strony pojawiły się wysoko w wynikach wyszukiwania, potrzebujesz profesjonalnej optymalizacji swojej witryny. Do działań on-site można zaliczyć między innymi optymalizację znaczników meta, konfigurację adresów URL, optymalizację nagłówków, linkowanie wewnętrzne czy tworzenie treści. Dochodzą do tego działania off-site, czyli linkowanie zewnętrzne.

Z wyjątkiem kwestii czysto technicznych (takich jak przekierowania, responsywność strony czy czas jej ładowania) większość działań SEO opiera się na właściwym wykorzystywaniu słów kluczowych. To właśnie one odgrywają w pozycjonowaniu kluczową – nomen omen – rolę. Umieszczenie odpowiednich – związanych z Twoją branżą – fraz na stronie internetowej pozycjonuje ją w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu ma ona szansę wyświetlić się użytkownikom wpisującym dane słowa kluczowe w Google.

Cechą charakterystyczną działań SEO jest to, że są one w pełni darmowe. Oznacza to tyle, że ich efekty zależą wyłącznie od przyjętej strategii, a nie ponoszonych na rzecz Google opłat. Pieniądze nie są oczywiście bez znaczenia, bo kosztuje zarówno tworzenie treści, jak i korzystanie z zaawansowanych narzędzi analitycznych, dlatego mocno konkurencyjne słowa kluczowe mogą pozostawać poza zasięgiem mniejszych firm.

Tym, co odróżnia SEO od innych form marketingu internetowego, jest także czas oddziaływania. Na efekty pozycjonowania trzeba bowiem poczekać. Indeksowanie różnego typu treści w Google może trwać miesiącami, a przetasowania w TOP3 i TOP10 są na porządku dziennym. Są to więc działania bardzo długofalowe. Rezultaty nie pojawiają się od razu, ale powodują ciągły rozwój marki w sieci, który jest na wagę złota.

Płatne kampanie reklamowe, czyli Pay Per Click?

Działania PPC również w dużym stopniu opierają się na słowach kluczowych. Jednak jeśli Twój link ma pojawić się na samej górze wyników wyszukiwania po wpisaniu w Google danej frazy, musisz za to zapłacić. Stawki zależą między innymi od konkurencyjności słowa. Jeżeli korzystasz z tak zwanych Product Listing Ads, Twoje reklamy mogą także przyjąć postać grafiki produktowej opatrzonej nazwą oraz ceną artykułu. Szerokie zastosowanie znajdują również banery, które mogą się wyświetlać na stronach partnerskich zrzeszonych w sieci Google.

To, co wyróżnia kampanie Google Ads, to niewątpliwie błyskawiczne efekty. Reklama zostaje wyemitowana w momencie jej opłacenia. Jest to o tyle wygodne, że umożliwia ciągłą optymalizację działań. Monitorując ich efekty i wyciągając wnioski z danych analitycznych, możesz wprowadzać zmiany na bieżąco i obserwować, jak przekształcają one przebieg kampanii. W przypadku SEO musiałbyś długo czekać na to, by dowiedzieć się, jaki wpływ mają wprowadzane przez Ciebie modyfikacje.

Jedną z największych zalet, a zarazem cech charakterystycznych działań PPC jest możliwość kierowania reklam do konkretnie określonej grupy docelowej. Dzięki temu docierasz dokładnie do tych odbiorców, na których Ci zależy. Nie ponosisz więc niepotrzebnych kosztów na emisję komunikatów reklamowych do osób niezainteresowanych Twoją ofertą. Segmentowanie odbiorców na podstawie ich zainteresowań, zachowania w sieci oraz danych demograficznych to najlepszy sposób na skuteczny i stosunkowo niedrogi marketing.

Kwestia ceny to również aspekt, o którym w przypadku Google Ads trzeba wspomnieć. Budżet przeznaczony na reklamy możesz bowiem dowolnie modyfikować – nigdy nie zapłacisz więcej, niż chcesz. Zwiększaj go w przypadku pozytywnych rezultatów, zmniejszaj, kiedy zmusza Cię do tego sytuacja. Pamiętaj też, że koszty ponosisz dopiero w momencie kliknięcia w reklamę. Nie płacisz za samą emisję, a jedynie za konkretne efekty. Czy można wyobrazić sobie korzystniejszy system?

Kampanie SEM – jak wygląda proces?

Marketing internetowy ma wiele oblicz, ale śmiało można stwierdzić, że kampanie SEM stanowią jego podstawę. Opierają się na szczegółowych analizach i dają rewelacyjne efekty, które łatwo mierzyć. Choć każda marka to inny projekt i zupełnie odmienne podejście do tematu, proces planowania i realizacji kampanii SEM można sprowadzić do kilku podstawowych etapów. Zobacz, jak przebiegają nasze działania!

1. Analiza sytuacji wyjściowej
Pracę nad każdym projektem SEM rozpoczynamy od szczegółowej analizy sytuacji wyjściowej. Przeprowadzamy audyt SEO Twojej strony internetowej, a także przyglądamy się działaniom konkurencji. Wspierając się zaawansowanymi narzędziami, oceniamy, do jakiej grupy docelowej najlepiej kierować komunikaty marketingowe i jakie cele obrać. To pozwala nam przygotować szczegółową strategię SEM SEO.

2. Strategia SEM
Kampanie SEM wymagają dokładnej strategii, która określi nie tylko ich główne i poboczne cele, ale także sposoby prowadzące do ich osiągnięcia oraz kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Jednym z najistotniejszych elementów strategii jest analiza słów kluczowych, która pozwoli nam zaplanować przede wszystkim działania SEO, ale także kampanie PPC. Poznamy potencjał fraz, ich poziom konkurencyjności oraz stawki za kliknięcie. To podstawowe dane, na których będziemy mogli oprzeć nasze kampanie SEM.

3. Ustalenie budżetu
Budżet ma ogromne znaczenie dla działań w Google Ads. Na tym etapie określamy, ile powinien wynieść maksymalny koszt dotarcia do jednego użytkownika i ile należy przeznaczyć na kampanie PPC w perspektywie dnia czy miesiąca. 

4. Optymalizacja SEO
Marketing w wyszukiwarkach internetowych wymaga pozycjonowania strony poprzez jej optymalizację. Zajmujemy się więc takimi aspektami jak adresy URL, meta znaczniki, nagłówki, prędkość ładowania witryny, jej responsywność, przekierowania czy zabezpieczenia SSL. Tylko dostosowana technicznie strona może zostać zindeksowana wysoko w wynikach wyszukiwania Google.

5. Tworzenie treści
Zarówno działania SEO, jak i reklamy PPC potrzebują właściwych treści marketingowych. W pierwszym przypadku są to oczywiście wysokiej jakości teksty, zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych i odpowiadające na zapytania użytkowników sieci, a w drugim – opisy linków oraz banery reklamowe. To bardzo ważny etap każdej kampanii SEM, ponieważ decyduje on o współczynniku klikalności (CTR). Im lepiej przemyślane kreacje i bardziej angażujące treści, tym większa szansa, że odbiorcy przejdą na Twoją stronę. Stąd już nie daleka droga do realizacji transakcji, a więc wzrostu konwersji i przychodów marki.

6. Monitoring kampanii SEM
Wszystkie działania SEM wymagają monitorowania i optymalizacji. Na efekty pozycjonowania trzeba co prawda czekać nieco dłużej, ale reklamy w Google Ads powinny być na bieżąco konfigurowane. Celem jest przecież dotarcie do określonej grupy docelowej jak najniższym kosztem.

7. Raportowanie wyników
Każdy miesiąc realizacji kampanii SEM podsumowujemy szczegółowymi analizami, które weryfikują, w jakim stopniu udało się osiągnąć założone cele. Monitorujemy zmiany pozycji w TOP100 wyników wyszukiwania, ruch na stronie oraz zwrot z inwestycji (ROI). Dzięki temu zawsze wiesz, jakie rezultaty przynoszą nasze działania SEO oraz PPC. Na podstawie tych statystyk podejmujemy decyzje dotyczące przebiegu kampanii w kolejnych miesiącach, aby jak najskuteczniej realizować obraną na początku strategię.

Czy kampania SEM jest filarem marketingu internetowego

Jak widzisz, działania SEO oraz reklamy PPC powinny być realizowane jednocześnie. Uzupełniają się one wzajemnie, co pozwala Ci dotrzeć ze swoją ofertą do odbiorców będących na różnych etapach ścieżki zakupowej. Pozycjonowanie będzie miało szczególne znaczenie dla jej początkowych poziomów, takich jak budowanie świadomości i zainteresowania, a płatne kampanie dla poziomów dalszych – kiedy konsument rozważa podjęcie decyzji, a następnie ją realizuje.

Kompleksowe kampanie SEM gwarantują Ci różnego typu korzyści. Przede wszystkim pozwalają stosunkowo niskim kosztem dotrzeć do precyzyjnie określonego odbiorcy. W efekcie przekładają się na zwiększenie współczynnika konwersji i wzrost przychodów. Warto jednak pamiętać, że zyski finansowe to nie wszystko, co dają Ci działania SEM. Szczególnie akcje podejmowane w ramach SEO mogą poskutkować dodatkowymi korzyściami, takimi jak kreowanie pozytywnego wizerunku marki. Eksperckie treści publikowane na Twojej stronie internetowej mają bowiem szansę przypaść do gustu odbiorcom i zapewnić Ci ich lojalność.

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.