Nasze kampanie cenią nie tylko klienci. Co roku coraz więcej naszych projektów jest doceniane przez branżę w konkursach. Cieszymy się, że wraz z naszymi klientami możemy brać udział w międzynarodowych konkursach branżowych i jesteśmy doceniani za nasze osiągnięcia.
Krystian Kucharski
Performance Director, Wiceprezes Zarządu PromoTraffic

Dowiedz się jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.
Skontaktuj się z namiJak wygląda proces?
Onboarding
Set-up kampanii
Uruchomienie kampanii
Optymalizacja
Raport
Ewaluacja
Pierwszym krokiem, który podejmujemy jest właściwe poznanie Twojego biznesu, zrozumienie Twoich celów, poznanie oczekiwań i zasobów jakimi dysponujesz. Przez lata wypracowaliśmy unikatowy proces i narzędzia, dzięki którym możemy postawić trwały fundament do dalszych działań.
To proces budowy kampanii reklamowej i jej środowiska. Przygotujemy strukturę konta reklamowego, dobierzemy słowa kluczowe, ustawimy kierowania reklam, zadbamy o właściwe działania Twojego feed'a produktowego. Przygotujemy także środowisko analityczne.
Potwierdzimy prawidłowość zbieranych danych analitycznych. Zgromadzimy pierwsze dane i jak najszybciej wdrożymy pierwsze, wymagane zmiany w kampanii. Kampania będzie także intensywnie rozbudowywana o kolejne elementy, aż do osiągniecia zakładanego stanu.
Nad kampanią czuwa dedykowany Specjalista, który codziennie monitoruje jej skuteczność i poprawia ustawienia. Pracuje bezpośrednio na koncie reklamowym, ale także optymalizuje działanie naszych narzędzi machine learning, które z każdym dniem powinny przynosić coraz wyższą efektywność kampanii.
Co miesiąc dedykowany Specjalista przygotuje raport z przeprowadzonych działań. Wskaże jakie działania podjął, a także podsumuje efekty kampanii. Raport zawsze będzie bogatym źródłem analiz Twojego biznesu oraz planów dalszych działań.
Większość kampanii jakie prowadzimy dla naszych klientów jest stale rozwijana. Potencjał jaki drzemie w kampaniach PPC jest niemal nieograniczony. Naszym zadaniem jest udowodnienie (poprzez efekty), że warto abyś inwestował więcej i rozwijał swój biznes!
Dlaczego nasze kampanie są skuteczne?

Przewidywalna inwestycja
Przygotujemy dla Ciebie kompleksową ofertę. Będzie zawierała analizę potencjału, konkurencji oraz estymację efektów.
Obliczymy jakich efektów możesz oczekiwać i jaki będzie zwrot z Twojej inwestycji.

Technology Driven
Podejmując współpracę, w ramach kampanii reklamowych w Social Mediach, możesz być pewny że do analizy i wsparcia w zakresie realizacji usługi użyjemy nowoczesnych technologii wspieranych Machine Learning i AI.

ROI Hunter
Wszystkie prowadzone przez nas kampanie dodatkową energią zasilają narzędzia.
W przypadku Facebook Ads jest to m.in. ROI Hunter. Dzięki niemu Twoje reklamy będą się bardziej wyróżniały na Facebooku ale także Instagramie.

RevealBot
To kolejne narzędzie dodające mocy Twoim kampaniom. Pozwoli lepiej zarządzać i optymalizować kampanię na Facebooku.
Wspiera efektywność, oszczędza budżet, a więc służy naszemu wspólnemu celowi - wzrostowi Twojego biznesu.

#GrowWithUs
Misją PromoTraffic jest rozwój Twojego biznesu. Stąd troska z naszej strony o:
- pełną transparentności działań,
- rozbudowane raportowanie usługi,
- uczciwość i szczerość w komunikacji,
- transfer wiedzy do Twojego Zespołu,
- stałe szukanie nowych rozwiązań wspierających Twój biznes.
Kampanie Facebook Ads
W zdecydowanej większości branż system Facebook Ads to obowiązkowy kanał marketingowy. Jak żaden inny pozwala on dotrzeć do ściśle określonej grupy docelowej, przekładając się zarówno na budowę wizerunku Twojej marki, jak i na zwiększoną sprzedaż. Dla każdego przedsiębiorstwa jest to wielofunkcyjne narzędzie gwarantujące korzyści na rozlicznych polach. Dlatego w PromoTraffic prowadzimy dla naszych Klientów skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku, posiłkując się dostępem do zaawansowanych narzędzi analitycznych i w pełni wykorzystując ogromny potencjał tego medium społecznościowego. Dowiedz się, jak projektujemy reklamy na Facebooku!
Jakie są zalety reklam na Facebooku?
Facebook daje ogromne możliwości w kwestii reklam. Nie dość że mogą one przyjmować wiele różnych form, pozwalają też firmom osiągać rozmaite cele. Przede wszystkim jednak - dzięki ogromnej popularności tego medium - umożliwiają dotarcie do dowolnego odbiorcy na świecie. Z jednej strony z Facebooka korzysta około 2,5 miliarda ludzi na całym globie i około 16 milionów w Polsce (stan na 2020 rok). Z drugiej strony - dzięki danym osobowym pozostawianym w serwisie przez jego użytkowników, swoje reklamy możesz kierować do bardzo zawężonej grupy odbiorców.
Użytkownicy Facebooka zazwyczaj prowadzą swoje profile zgodnie z prawdą, co pozwala Ci dotrzeć dokładnie do tej grupy demograficznej, na której najbardziej Ci zależy. Mało tego - charakter medium sprawia, że Twoje reklamy będą widoczne również dla znajomych tych osób, które zareagują na post. Możliwość precyzyjnego określenia odbiorców skutkuje także bardzo atrakcyjnymi cenami kampanii - nawet takimi jak kilkanaście groszy za kliknięcie. Dzięki natywnemu charakterowi reklam, nie tylko pozyskujesz nowych klientów, ale jednocześnie budujesz też wizerunek swojej marki w sieci. To wszystko sprawia, że Facebook jest jednym z najbardziej owocnych kanałów marketingowych w internecie.
Reklama na Facebooku - gdzie się wyświetli i jak będzie wyglądać?
Reklamy na Facebooku przyjmują najczęściej kształt zwykłych postów. Dzięki temu "wtapiają się" w tło innych aktualności i są przeglądane przez użytkowników tak samo jak treści publikowane przez ich znajomych czy przez obserwowane marki. Są przy tym oznaczone jako "sponsorowane", więc nie mogą udawać, że reklamami nie są. Choć konsumenci nauczyli się już rozróżniać posty organiczne od płatnych, kreacja dobrze skonstruowana i dopasowana do grupy docelowej z pewnością przykuje ich uwagę.
Sama forma reklamy zależy już wyłącznie od specjalisty przygotowującego sponsorowany post. Może przyjąć postać obrazka, materiału wideo, karuzeli bądź kolekcji produktów. Wszystkie te opcje można wyświetlić w aktualnościach. Ponadto niektóre formaty mogą być także wykorzystywane w należącym do Facebooka Instagramie (aktualności lub relacje) oraz Messengerze (ekran główny).
Kampanie Facebook Ads na rynku e-commerce
Kampanie na Facebooku to jeden z obowiązkowych kanałów marketingu internetowego. Jego ogromną zaletą jest możliwość docierania do precyzyjnie określonej grupy docelowej, co pozwala Ci zarówno budować wizerunek Twojej marki, jak i zwiększać sprzedaż. Płatne działania na Facebooku stanowią bardzo wszechstronne narzędzie, które gwarantuje korzyści na wielu różnych polach biznesu. Zobacz, jak prowadzimy kampanie Facebook Ads w PromoTraffic!
Reklama na Facebooku i jej zalety
Z Facebooka korzysta około 16 milionów użytkowników w Polsce i około 2,5 miliarda na całym świecie! Co to oznacza? To, że za jego pośrednictwem możesz dotrzeć do dowolnej grupy docelowej. Z jednej strony najpopularniejsze medium społecznościowe globu pozwala Ci reklamować się dosłownie wszędzie, a z drugiej - dokładnie zawężyć grono odbiorców. Internauci chętnie dzielą się na Facebooku swoimi danymi, więc możesz liczyć na to, że Twoje komunikaty marketingowe trafią dokładnie do tych grup odbiorców, które chcesz zainteresować swoimi produktami lub usługami.
Warto również pamiętać, że charakter tego medium społecznościowego pozwala uczynić z reklamy na Facebooku znacznie więcej niż komunikat marketingowy. To właśnie tu rodzą się kreatywne posty, podbijające serca internautów na całym świecie i pozwalające firmom budować wizerunek tak zwanych love brands. Płatne działania reklamowe - obok pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży - umożliwiają Ci przy okazji budowanie lojalnej społeczności wokół Twojej marki.
Gdzie wyświetlą się Twoje reklamy na Facebooku?
Reklama na Facebooku może przyjąć kilka różnych form. Zazwyczaj mamy do czynienia ze zwykłymi postami sponsorowanymi, które "wtapiają się" w organiczny feed. Są więc przeglądane przez użytkowników na równi z treściami udostępnianymi przez ich znajomych czy obserwowane organizacje. Za pomocą reklam na Facebooku łatwo przykuć uwagę odbiorcy, choć zawsze będą one oznaczone jako sponsorowane.
Oprócz postów, reklamy na Facebooku mogą pojawić się w formie kafelków w prawym górnym rogu wersji desktopowej. Spotkasz się również z komunikatami marketingowymi wyświetlanymi na smartfonach - na Facebooku i Instagramie (w aktualnościach oraz relacjach), a także w Messengerze (na ekranie głównym).
Reklama na Facebooku i cele kampanii
System Facebook Ads umożliwia precyzyjny wybór celów, jakie osiągać mają komunikaty reklamowe. Ich ustalenie oraz wybór grupy odbiorców to pierwszy krok tworzenia każdej kampanii. Do dyspozycji masz 3 kategorie działań:
Świadomość
Decydując się na kampanię zorientowaną na świadomość, masz 2 możliwości:
- Rozpoznawalność marki - rodzaj reklam wizerunkowych, które mają dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Mogą okazać się bardzo kosztowne, więc przeznaczone są przede wszystkim dla największych firm na rynku.
- Zasięg - reklamy tego typu mają dotrzeć do szerokiej grupy docelowej, aby Twoja marka została zapamiętana przez użytkowników. W przyszłości będą oni bardziej skłonni do tego, by skorzystać z Twojej oferty.
Działania
Cele zebrane w tej kategorii są jednymi z najczęściej wybieranych przez reklamodawców. Kampanie te pozwolą Ci angażować odbiorców i utrzymywać z nimi relacje:
- Ruch - to każda reklama na Facebooku, która służy generowaniu ruchu zewnętrznego. Najczęściej kampanie tego typu odsyłają użytkowników na Twoją stronę internetową, gdzie mogą oni zapoznać się z Twoją ofertą bądź przeczytać wartościowy wpis na blogu.
- Aktywność - przy ustawieniu takiego celu kampanii możesz liczyć na zwiększoną liczbę interakcji pod postem. Nakłonisz odbiorców do udostępniania, komentowania i reagowania. Opcja ta jest chętnie wykorzystywana na przykład podczas organizacji rozmaitych wydarzeń.
- Instalacje aplikacji - wybór przeznaczony dla reklamodawców, którym zależy na tym, by odbiorcy zainstalowali ich aplikację na swoich smartfonach.
- Wyświetlenia filmu - w przypadku tego celu reklamy zachęcają użytkowników Facebooka do odtworzenia materiału wideo.
- Pozyskiwanie kontaktów - ogromne możliwości dla reklamodawców, którzy wzięli sobie za cel zdobywanie tak zwanych leadów. Jeśli potrzebujesz listy kontaktów (np. chcąc nawiązać współpracę biznesową bądź przeprowadzając rekrutację), w systemie Facebook Ads wybierz właśnie tę opcję.
- Wiadomości - tego typu komunikaty reklamowe na Facebooku zachęcają użytkowników do tego, by napisali do Ciebie na Messengerze. Dzięki temu zyskasz możliwość przesyłania im treści marketingowych tym kanałem.
Konwersja
Wybór konwersji jako celu kampanii Facebook Ads pomoże Ci przekonać użytkowników do podjęcia pożądanej przez Ciebie akcji. W tej kategorii wyróżniamy 3 opcje:
- Konwersje - skuteczna reklama tego typu pozwoli Ci nakłonić grupę odbiorców do dokonywania transakcji bądź kontaktowania się z Twoją marką. Aby móc wybrać tę opcję, musisz generować przynajmniej 15 - 50 konwersji tygodniowo i zainstalować Facebook Pixel.
- Sprzedaż z katalogu - Facebook daje możliwość zintegrowania katalogu Twojego sklepu z serwisem. Ten cel zachęca odbiorców do zapoznania się z ofertą e-commerce i dokonania transakcji.
- Wizyty w firmie - wybór, który wykracza poza strefę social media, ponieważ nakłania użytkowników do odwiedzin w lokalnych oddziałach Twojej firmy.
Reklamy na Facebooku od PromoTraffic
Skutecznie wspieramy naszych klientów w planowaniu i realizacji kampanii na Facebooku. Doradzamy rozwiązania, budujemy Twoją przewagę wykorzystując najlepsze narzędzia, wspieramy analitycznie. Nasze kampanie skutecznie wspierają biznesy naszych klientów na kilkunastu rynkach europejskich. Dołącz do nas!
Kampanie Facebook Ads a cele reklamowe
Pierwszy krok każdej kampanii na Facebooku to ustalenie celu, jaki ma ona osiągnąć. Będzie on zależał od charakteru Twojego biznesu oraz od jego aktualnej sytuacji. Możesz dążyć po prostu do zwiększenia sprzedaży, ale możesz też próbować dotrzeć do nowych odbiorców, aby poszerzyć grono potencjalnych klientów. Opcji do wyboru jest wiele, choć wszystkie one sprowadzają się do trzech głównych kategorii: świadomość, działania, konwersja.
Kampanie zorientowane na świadomość, skupiają się na jednym z dwóch celów:
-
Rozpoznawalność marki - to cel przeznaczony zwykle dla dużych korporacji o sporym budżecie. Mniejsze firmy osiągną lepsze zyski przy kampaniach innego typu. Reklama ustawiona na rozpoznawalność ma dotrzeć do osób, które w przyszłości mogą być bardziej otwarte na komunikaty Twojego przedsiębiorstwa. To działanie czysto wizerunkowe, służące wyłącznie budowie świadomości marki w sieci.
-
Zasięg - w tym przypadku priorytetem jest liczba odbiorców reklamy. Jeśli chcesz dotrzeć do jak najszerszego grona użytkowników w Twojej grupie docelowej, ustal swój dzienny limit budżetu i wybierz zasięg jako cel. Działania to cel kampanii, które mają przede wszystkim angażować odbiorców i pomóc Ci utrzymywać z nimi kontakt. Do tej kategorii należą takie opcje jak:
-
Ruch - jeden z najważniejszych celów kampanii na Facebooku. Służy generowaniu ruchu zewnętrznego - zazwyczaj na firmowej stronie internetowej. Jeśli zależy Ci na tym, by odbiorcy przeczytali wpis na blogu lub zapoznali się z ofertą Twoich produktów, potrzebujesz reklamy ustawionej właśnie na ruch.
-
Aktywność - to cel dla tych, którym zależy na reakcjach pod postami. Reklama ustawiona na aktywność zaangażuje więcej osób, zbierając polubienia, komentarze i udostępnienia. Przyda się na przykład zawsze wtedy, gdy na Facebooku chcesz zebrać uczestników na jakieś wydarzenie.
-
Instalacje aplikacji - bardzo sprecyzowany cel polegający na docieraniu do osób, które skorzystają z Twojej aplikacji.
-
Wyświetlenia filmu - z tej opcji skorzystasz, jeśli chcesz zdobyć jak największą liczbę wyświetleń materiału wideo na Facebooku.
-
Pozyskiwanie kontaktów - Facebook może świetnie sprawdzić się przy tak zwanym lead generation. Jeśli potrzebujesz listy kontaktów (na przykład potencjalnych kontrahentów lub kandydatów podczas rekrutacji), Facebook automatycznie pobierze potrzebne dane z profili odbiorców reklamy.
-
Wiadomości - reklama tego typu nakłoni odbiorców do wysłania Twojej firmie wiadomości w Messengerze. To z kolei otworzy Ci drzwi do wysyłania im treści marketingowych bezpośrednio. Reklama, której celem jest konwersja, przekonuje odbiorcę do podjęcia pożądanego przez Ciebie działania biznesowego - takiego jak na przykład rejestracja w witrynie lub po prostu dokonanie zakupu. Do tej kategorii należą trzy cele:
-
Konwersje - cel przeznaczony dla firm, których strony internetowe generują przynajmniej 15 (optymalnie ponad 50) konwersji tygodniowo. Do poprawnego skonfigurowania takiej reklamy potrzebna jest również instalacja Facebook Pixel. W przeciwnym razie algorytm nie otrzyma wystarczającej ilości danych o użytkownikach i nie będzie mógł właściwie zoptymalizować kampanii.
-
Sprzedaż z katalogu - dla tej opcji wymagana jest integracja katalogu sklepu internetowego z Facebookiem. Reklama ta służy promowaniu oferty e-commerce i nakłanianiu odbiorców do kupna.
-
Wizyty w firmie - to reklamy, których cel wychodzi niejako poza strefę online. Zachęcają bowiem użytkowników Facebooka do odwiedzin w lokalnych oddziałach firmy, takich jak sklepy stacjonarne.
Wybór odpowiednich celów dla Twoich reklam Facebook Ads będzie zależał przede wszystkim od natury Twojego biznesu oraz rynku, na którym działasz. Nie bez znaczenia okaże się także etap rozwoju Twojej firmy. Prawdopodobnie w przypadku różnych kampanii i różnych momentów w życiu przedsiębiorstwa będziesz potrzebować reklam zorientowanych na różne cele. Jeśli nie masz pewności, co najlepiej sprawdzi się w Twoim przypadku, powierz planowanie kampanii na Facebooku specjalistom z PromoTraffic! Posiadamy wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie, więc doskonale wiemy, jakie cele reklam dobrać do Twojej sytuacji!
Facebook Ads w PromoTraffic
Jeśli potrzebujesz kompleksowych kampanii Facebook Ads, zgłoś się do nas. W PromoTraffic przygotujemy dla Ciebie profesjonalną strategię i zintegrujemy reklamy w mediach społecznościowych z płatnymi działaniami w Google. Zobacz, jak przebiega u nas realizacja reklam na Facebooku!
-
Zanim zaczniemy jakiekolwiek działania, musimy wiedzieć, jaki cel chcesz osiągnąć poprzez Facebook Ads. Pomożemy Ci więc wybrać jedną z omówionych wyżej orientacji, aby zagwarantować kampanii jak najlepsze rezultaty. Dzięki temu zyskasz pewność, że weźmiemy pod uwagę odpowiednią grupę docelową i optymalnie wykorzystamy przeznaczony na te działania budżet.
-
Drugi krok przygotowania kampanii Facebook Ads to zawężenie grona odbiorców, do których trafić ma reklama. Pomożemy Ci wybrać odpowiednią grupę docelową między innymi na podstawie danych osobowych, jakie użytkownicy Facebooka zostawiają w serwisie. Możemy wybrać odbiorców podstawowych, niestandardowych albo podobnych. Ta pierwsza grupa powstaje poprzez określenie takich informacji jak dane demograficzne, lokalizacja, zainteresowania czy relacje z Twoim profilem. Grupa druga to odbiorcy wyselekcjonowani na podstawie konkretnych kryteriów - na przykład wskazani przez Ciebie lub algorytm Facebook Pixel. Trzecia grupa to z kolei użytkownicy, uznani przez system za podobnych do tych, którzy zareagowali już na Twoje reklamy w określony sposób.
-
W kolejnym kroku wybieramy odpowiedni format dla reklam Facebook Ads. Po pierwsze decydujemy, w jakim miejscu i w której aplikacji mają się one pojawić, a po drugie, jaka będzie ich forma - na przykład zdjęcie, wideo, pokaz slajdów, kolekcja produktów, karuzela, relacja czy demo aplikacji.
-
Kiedy podstawowe decyzje zostaną już podjęte, możemy zacząć pracę kreatywną. To czas na przygotowanie opisu dla reklamy oraz obróbki materiałów, które mają zostać w niej wykorzystane. Nasi specjaliści dopilnują, by treści skutecznie przyciągały wzrok i zachęcały Twoich potencjalnych klientów do interakcji.
-
Po uruchomieniu kampanii Facebook Ads przychodzi czas na obserwację i optymalizację. Naszym zadaniem jest tak zarządzać reklamami, aby jak najniższym kosztem osiągnąć jak najlepsze rezultaty. Testujemy więc różne warianty i wybieramy te, które są najbardziej opłacalne dla Ciebie.
-
Wszystkie kampanie Facebook Ads są przez nas monitorowane zarówno w Menedżerze Reklam, jak i w Google Analytics. Na podstawie danych analitycznych przygotowujemy dla Ciebie raporty i planujemy kolejne działania. Dzięki temu na bieżąco otrzymujesz informacje na temat efektów każdej reklamy.
Realizuj swoje cele biznesowe dzięki Facebook Ads!
Reklama na Facebooku to obowiązkowy element marketingowych działań w sieci dla wielu przedsiębiorstw. Umożliwia dotarcie do ściśle określonej grupy osób, co pozwala niskim kosztem poszerzać grono klientów i motywować ich do podejmowania pożądanych akcji. Powierz kampanie Facebook Ads specjalistom z PromoTraffic i zobacz, jak Twój biznes się rozwija! Nasze działania opierają się na danych analitycznych, dzięki czemu masz pewność, że niczego nie pozostawiamy przypadkowi. Wiemy, jakich reklam potrzebuje Twoja firma, i w pracy z naszymi Klientami udowodniliśmy to już nie raz. Zapraszamy do kontaktu!
Reklamy Facebook Ads w PromoTraffic to gwarancja sukcesu!
Jeśli zależy Ci na skutecznej reklamie na Facebooku i Instagramie, powierz swoje kampanie Facebook Ads naszej agencji marketingowej. Dopasujemy grupę docelową do charakterystyki Twojego biznesu, ustalimy cele reklam i przygotujemy odpowiednie kreacje. Szybko udowodnimy Ci, że płatne działania w social media można wykorzystać na wiele różnych sposobów - zarówno osiągając mierzalne cele biznesowe, jak i kreując pozytywny wizerunek marki.
W zależności od Twoich celów, możemy sprowadzić większy ruch na Twoją stronę, zdobyć dla Ciebie nowych klientów, podnieść sprzedaż i pomóc Ci osiągnąć wiele, wiele więcej. Wszystko dzięki reklamie na Facebooku!
Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes
SneakerStudio - prowadzenie efektywnych kampanii PPC dla e-commerce na 20 rynkach
Zobacz, jak zwiększyliśmy sprzedaży całego sklepu rok do roku o 30%!
Zobacz case studyCase Study Ekomaluch
Zobacz, jak zwiększyliśmy ilość liczby transakcji dla naszego klienta o 51,84%!
Zobacz case studyCase study - Puccini & PromoTraffic
Zobacz, jak dzięki poprawie współpracy z Puccini osiągnęliśmy 84% wzrostu ilości transakcji.
Zobacz case study
I i II miejsce I miejsce w kategorii "Kampania SEO",
"Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads"
semKRK Awards 2019/2020/2021

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)"
European Search Awards 2020

Jesteśmy w programie
Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%
Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie
MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness

Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!