Jak osiągnąć dobre wyniki, gdy branża nie jest zbyt „catchy” i sprawić, by utylizacja
odpadów dobrze się „klikała”?
Nasz projekt to dowód, że zrozumienie klienta, strategia Google Ads i innowacyjne podejście
do remarketingu mogą znacząco zwiększyć leady i przychody nawet w niszowej branży.
Obecnie coraz większą wagę przywiązuje się do odpowiedzialności ekologicznej. EMKA w pełni wpisuje się w tę filozofię, świadcząc usługi związane z odbiorem i utylizacją odpadów medycznych oraz weterynaryjnych. Zaangażowanie marki w troskę o środowisko nie ogranicza się do obszaru jej działalności, lecz przenika też do sfery odpowiedzialności społecznej.
Podejście do generowania leadów – gdy zwiększyliśmy ruch na stronie, postawiliśmy na rozwinięcie remarketingu. Wykorzystaliśmy do tego m.in. narzędzie TriggerMeUp.
W generowaniu leadów postawiliśmy również na niestandardowe wykorzystanie kampanii PMax w połączeniu z zasobami graficzno-searchowymi.
Działania
leadowe
Kampanie leadowe obejmują usługi związane z gospodarką odpadami medycznymi oraz odbiorem zużytego oleju spożywczego. Budżet został dostosowany do specyfiki usług oraz sezonowości. Stosujemy różne typy kampanii w zależności od etapu lejka marketingowego.
Innowacyjne
podejście
Innowacyjnie podeszliśmy do prowadzenia kampanii leadowych, nie ograniczając się jedynie do kampanii w searchu, ale także wykorzystując kampanię PMax, która zazwyczaj kojarzona jest z kampaniami produktowymi. W ramach PMax zastosowaliśmy niestandardową strategię ustalania stawek opartą na maksymalizacji wartości konwersji, co pozwoliło w pełni wykorzystać potencjał uczenia algorytmu i wskazać najbardziej kaloryczne konwersje.
Działania
wizerunkowe
Prowadzimy działania świadomościowe związane z ekologią, promując eko-grę i aplikację, a także inicjatywy ocieplające wizerunek, takie jak promocja otwarcia ITPO. Nasze kampanie znacząco przyczyniły się do wysokiej frekwencji na wydarzeniu.
Optymalizacja
w stylu EKO
Bycie eko to również korzystanie z zasobów własnych. W kampanii korzystamy z autorskiej porównywarki CSS, omijając przy tym marże dla Google. Równolegle działamy też w klasycznym modelu reklamowym, stąd w jednej aukcji możemy pokazać się 2 razy.
Prospecting
Prowadzimy działania prospectingowe, takie jak cold mailing do precyzyjnie dobranej grupy docelowej. Selekcja opiera się na stanowiskach z LinkedIn, a każdy kontakt jest zweryfikowany pod kątem adresu e-mail.
Każdy miesiąc 2024 roku przyniósł dynamiczny wzrost liczby podpisywanych umów, potwierdzając skuteczność naszych działań. Średni wzrost rok do roku wyniósł imponujące 44%.
Działania leadowe przełożyły się na znaczący wzrost liczby generowanych ofert – aż o 30% w 2024 roku względem 2023.
Współpraca z PromoTraffic to doskonały przykład efektywnego i profesjonalnego wsparcia partnerskiego, które na przestrzeni lat przyczyniło się do osiągnięcia imponujących rezultatów.
Dzięki ich dogłębnemu zrozumieniu naszych potrzeb oraz umiejętnemu wykorzystaniu narzędzi i innowacyjnych strategii remarketingowych, udało nam się osiągnąć znaczący, kilkudziesięcioprocentowy wzrost liczby podpisywanych umów.
Co więcej, rezultaty te zostały osiągnięte w wymagającej i niszowej branży, jaką jest gospodarka odpadami medycznymi, co tym bardziej potwierdza skuteczność i wartość współpracy z Promotraffic. To przykład na to, jak odpowiednio zaplanowana i wdrożona strategia marketingowa może przynieść realne korzyści biznesowe, nawet w specyficznych obszarach działalności.
Małgorzata Rdest
Wiceprezes
EMKA S.A.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.