Home Case studies EMKA S.A. – wzrost leadów dzięki skutecznej strategii PPC

EMKA S.A. – wzrost leadów dzięki
skutecznej strategii PPC

Jak osiągnąć dobre wyniki, gdy branża nie jest zbyt „catchy” i sprawić, by utylizacja
odpadów dobrze się „klikała”?

Nasz projekt to dowód, że zrozumienie klienta, strategia Google Ads i innowacyjne podejście
do remarketingu mogą znacząco zwiększyć leady i przychody nawet w niszowej branży.

Kim jest EMKA S.A.?

Obecnie coraz większą wagę przywiązuje się do odpowiedzialności ekologicznej. EMKA w pełni wpisuje się w tę filozofię, świadcząc usługi związane z odbiorem i utylizacją odpadów medycznych oraz weterynaryjnych. Zaangażowanie marki w troskę o środowisko nie ogranicza się do obszaru jej działalności, lecz przenika też do sfery odpowiedzialności społecznej.

Co wpłynęło
na wzrost?

Podejście do generowania leadów – gdy zwiększyliśmy ruch na stronie, postawiliśmy na rozwinięcie remarketingu. Wykorzystaliśmy do tego m.in. narzędzie TriggerMeUp.

W generowaniu leadów postawiliśmy również na niestandardowe wykorzystanie kampanii PMax w połączeniu z zasobami graficzno-searchowymi.

Działania performance

Działania wizerunkowe

Co wyróżnia kampanię?

1

Działania

leadowe

Kampanie leadowe obejmują usługi związane z gospodarką odpadami medycznymi oraz odbiorem zużytego oleju spożywczego. Budżet został dostosowany do specyfiki usług oraz sezonowości. Stosujemy różne typy kampanii w zależności od etapu lejka marketingowego.

2

Innowacyjne

podejście

Innowacyjnie podeszliśmy do prowadzenia kampanii leadowych, nie ograniczając się jedynie do kampanii w searchu, ale także wykorzystując kampanię PMax, która zazwyczaj kojarzona jest z kampaniami produktowymi. W ramach PMax zastosowaliśmy niestandardową strategię ustalania stawek opartą na maksymalizacji wartości konwersji, co pozwoliło w pełni wykorzystać potencjał uczenia algorytmu i wskazać najbardziej kaloryczne konwersje.

3

Działania

wizerunkowe

Prowadzimy działania świadomościowe związane z ekologią, promując eko-grę i aplikację, a także inicjatywy ocieplające wizerunek, takie jak promocja otwarcia ITPO. Nasze kampanie znacząco przyczyniły się do wysokiej frekwencji na wydarzeniu.

4

Optymalizacja

w stylu EKO

Bycie eko to również korzystanie z zasobów własnych. W kampanii korzystamy z autorskiej porównywarki CSS, omijając przy tym marże dla Google. Równolegle działamy też w klasycznym modelu reklamowym, stąd w jednej aukcji możemy pokazać się 2 razy.

5

Prospecting

Prowadzimy działania prospectingowe, takie jak cold mailing do precyzyjnie dobranej grupy docelowej. Selekcja opiera się na stanowiskach z LinkedIn, a każdy kontakt jest zweryfikowany pod kątem adresu e-mail.  

Efekty

Każdy miesiąc 2024 roku przyniósł dynamiczny wzrost liczby podpisywanych umów, potwierdzając skuteczność naszych działań. Średni wzrost rok do roku wyniósł imponujące 44%.

Działania leadowe przełożyły się na znaczący wzrost liczby generowanych ofert – aż o 30% w 2024 roku względem 2023.

Czy nasza strategia spełniła oczekiwania?

Współpraca z PromoTraffic to doskonały przykład efektywnego i profesjonalnego wsparcia partnerskiego, które na przestrzeni lat przyczyniło się do osiągnięcia imponujących rezultatów.

Dzięki ich dogłębnemu zrozumieniu naszych potrzeb oraz umiejętnemu wykorzystaniu narzędzi i innowacyjnych strategii remarketingowych, udało nam się osiągnąć znaczący, kilkudziesięcioprocentowy wzrost liczby podpisywanych umów.

Co więcej, rezultaty te zostały osiągnięte w wymagającej i niszowej branży, jaką jest gospodarka odpadami medycznymi, co tym bardziej potwierdza skuteczność i wartość współpracy z Promotraffic. To przykład na to, jak odpowiednio zaplanowana i wdrożona strategia marketingowa może przynieść realne korzyści biznesowe, nawet w specyficznych obszarach działalności.

Małgorzata Rdest
Wiceprezes
EMKA S.A.

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.