Home eSEO – Pozycjonowanie i optymalizacja

eSEO – Pozycjonowanie
i optymalizacja

Zadbaj o długofalowy wzrost Twojej witryny. Pracuj z Zespołem eSEO, który nastawiony jest na rozwój Twojego biznesu.

Karol Wójcik

Jakie są różnice między starym SEO a eSEO?

Obecne SEO: Jak odpowiedzieć na oczekiwania algorytmu?

eSEO: Jak odpowiedzieć na intencję użytkownika?

Obecne SEO: Focus na
słowach kluczowych

eSEO: Focus na potrzebach i intencjach użytkowników

Obecne SEO: Dłuższe szczegółowe odpowiedzi zawierające słowa kluczowe

eSEO: Krótkie, zwięzłe i trafne odpowiedzi na intencję użytkownika

Pozycjonowanie
i optymalizacja eSEO

Audyt SEO

Usługi UX

YouTube SEO

SEO dla e-commerce

SEO Maps

Testy A/B

SEO na rynkach zagranicznych

Mapy ciepła

eSEO to nie tylko ewolucja SEO — to odpowiedź na przyszłość wyszukiwania. To sztuka zrozumienia intencji użytkownika i dostarczania mu precyzyjnych odpowiedzi tam, gdzie ich szuka. W erze sztucznej inteligencji i dynamicznych wyników wyszukiwania eSEO staje się pomostem między potrzebami użytkownika a sukcesem marki.

3 wyróżniki usługi eSEO w PromoTraffic

1

Nasza usługa to nie tylko podstawowe działania takie jak zwiększenie widoczności domeny. W PromoTraffic podchodzimy do zadania holistycznie, tworząc audyty, wdrażając zmiany techniczne, przeprowadzając kompleksowe migracje czy optymalizując pracę przy wykorzystaniu narzędzi. Pracując, stawiamy na priorytety uwzględniające uwagi i potrzeby Klienta. Tworzymy jakościowe treści, skutecznie pozyskujemy linki. Działamy w obszarze eSEO na rynkach polskich oraz zagranicznych. Nasze działania obejmują także UX, SEO lokalne, SEO Maps czy SEO techniczne.

2

Nasz Zespół tworzy także autorskie narzędzia optymalizujące zarówno pracę, jak i koszty, jakie ponosi Klient. Jednym z nich jest Redirect PRO Mapper – narzędzie do automatycznego mapowania adresów URL. Innym rozwiązaniem, jakie stosujemy, jest Keywords Dynamics PRO Analyser, które pozwala na precyzyjne monitorowanie popularności marki.

3

W PromoTraffic wykorzystujemy także sztuczną inteligencję m.in.:
– poprzez generowanie treści Chat GPT, przy wykorzystaniu autorskich promptów, które dodatkowo są poddawane weryfikacji przez naszego korektora;
Content Similarity Checker – to nasze autorskie narzędzie do analizy podobieństwa treści na stronie;
PRO Metausz – kolejne narzędzie działu eSEO do generowania atrakcyjnych tytułów i meta opisów.

Nasz Zespół składa się z wykwalifikowanych profesjonalistów, których ekspertyza opiera się na wieloletnim doświadczeniu w branży. Aby zapewnić naszym Klientom jeszcze wyższą jakość obsługi, działamy w oparciu o innowacyjny system segmentacji. Co to konkretnie oznacza? Nasz Zespół Specjalistów skupia się na czterech kluczowych obszarach, jakimi są brand, omnichannel, e-commerce oraz lead generation.

Każdy z tych obszarów obsługiwany jest przez dedykowany Zespół Ekspertów, co gwarantuje naszym Klientom obsługę na najwyższym poziomie klasy PRO. Dzięki tej spersonalizowanej strukturze jesteśmy w stanie skutecznie dostosować podejście do indywidualnych potrzeb i oczekiwań każdego klienta, zapewniając kompleksową i efektywną obsługę we wszystkich obszarach działalności.

Klienci o współpracy z nami

W dzisiejszych czasach obecność marki w Internecie jest bardzo ważna. Jednak działania tam podejmowane muszą być poprzedzone odpowiednią analizą i zrozumieniem zachowań konsumentów. Wraz ze współpracą z PromoTraffic w wielu obszarach zwiększyliśmy jakość naszej obecności w sieci. PromoTraffic pomaga nam w codziennych działaniach performance i SEO, zapewniając dobre i realne efekty. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Nasze kampanie dzięki nim są efektywne, a ich reakcja na potencjalne problemy szybka.

Współpraca z firmą PromoTraffic jest dla nas bardzo pozytywnym doświadczeniem. Profesjonalizm i zaangażowanie zespołu są niezwykle imponujące. Dzięki ich pomocy udało nam się zwiększyć ruch na stronie internetowej oraz zwiększyć sprzedaż. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów, jakie osiągnęliśmy dzięki współpracy z PromoTraffic. Polecamy ich usługi każdemu, kto chce poprawić widoczność swojej strony w sieci.”

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Zespół, z którym mamy przyjemność współpracować to młodzi i pełni entuzjazmu ludzie, których oprócz zaangażowania wyróżnia również wysoka skuteczność działania.  
Dzięki współpracy z PromoTraffic udało nam się znacznie poprawić wyniki sprzedaży oraz widoczność marki w Internecie.

Współpracujemy z Agencją PromoTraffic od 2015 roku. Korzystamy z usług Agencji w zakresie reklam płatnych, obsługi profilu na Facebooku, obsługi wizytówki Google oraz pozycjonowania w wyszukiwarce.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z PromoTraffic, obsługujący nas Zespół dąży konsekwentnie do osiągnięcia zamierzonych celów i bardzo skutecznie promuję naszą markę i nasze usługi w Internecie.
Możemy z czystym sumieniem polecić Agencję PromoTraffic jako solidnego Partnera biznesowego w promocji własnego biznesu.

Dzięki współpracy z firmą PromoTraffic udało nam się wypracować wspólną wizję wizualnej reprezentacji marki. Głównym celem uruchomienia SM w Polsce było zbudowanie wiedzy o marce i stworzenie dodatkowego punktu styku z konsumentem końcowym, ponieważ w 2022 roku nie prowadzono żadnej innej komunikacji. Zespołowi PromoTraffic udało się dostosować SM do atrybutów marki Optimeal i przekazać nasz główny cel – budowanie wizerunku jako eksperta w dziedzinie petfood.

Poznaj marki, które nam zaufały

Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.

Nasze case study

Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO

+538 wzrost zaangażowania na FB
+33% zwiększenie widoczności w top10

Jak zmieniliśmy wizerunek 
marki VanityStyle?

155% wzrostu sprzedaży z kampanii y/y
8089% wzrostu konwersji z kampanii PRG y/y

Zintegrowana kampania urodzinowa dla marki sportowej

Zobacz przepis na rekordowe wyniki urodzinowe!

17,26% wzrostu sesji organicznych
20,45% wzrost przychodów

“Gdy inflacja puka do drzwi.”

Zobacz, jak na Twój biznes może wpłynąć dobrze poprowadzony content i optymalizacja SEO. Sprawdź nasze case study, gdzie mimo zawirowań na rynku, osiągnęliśmy bardzo dobre efekty w działaniach organicznych.

1590% wzrostu ruchu org
3955% wzrostu zaangażowania

Optimeal – Social Media budujące markę

Jak zbudować silną i zaangażowaną społeczność, która wpływa na markę? Zobacz jak działają social media oparte o dane.

7,48% COS last click
75% wzrost przychodów last click non direct

Sportowe zagranie – kampanie PPC dla Intersport

Zobacz, jak wygląda nasz maraton w działaniach performance. Rekordowe wyniki w dyscyplinie kampanii produktowych.

102% wzrost przychodów z kanału
46% wzrost CTR nowości

Automatyzacja przynosząca efekty – marketing automation dla branży Beauty

Sprzedająca strategia marketing automation dla branży beauty. Zobacz, jak przeprowadziliśmy projekt.

809% wzrost liczby wzmianek
599% wzrost zasięgu w SoMe

Reporter Young – siła kampanii influencerskiej 

Odkryj potencjał inwestycji w influencer marketing oparty na danych i analizie.

510% wzrost nowych użytkowników
38% wzrost wyświetleń wizytówki

SEO Maps dla salonów meblowych

Wzrost wyników organicznych dzięki optymalizacji wizytówek oraz contencie opartym na danych. Odkryj siłę optymalizacji słowa.

43,02% wzrost współczynnika konwersji
45,21 wzrosty nowych użytkowników w sklepie

Piękno udanej współpracy – PPC dla branży kosmetycznej

Dynamiczne działania dla branży kosmetycznej. Zobacz jaką strategię PPC zastosowaliśmy.

76,31% wzrostu liczby użytkowników
192% wzrostu przychodów w sklepie online z Instagrama

PSIEdobre Social Media zbudowane na emocjach

Nasze działania w social mediach pozwoliły na dotarcie do większej liczby fanów zwierzaków i pokazały, że Instagram sprzedaje!

Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego warto wybrać pozycjonowanie eSEO w PromoTraffic?

Do usługi pozycjonowania podchodzimy kompleksowo. Zajmujemy się nie tylko obszarem eSEO, ale również UX, SEO Maps, czy SEO technicznym. Lata doświadczenia na dynamicznie zmieniającym się rynku marketingu internetowego nauczyły nas błyskawicznego reagowania i dostosowywania się do sytuacji. Wiemy, że współczesny marketing nieustannie się zmienia, dlatego doskonalimy warsztat w obszarach takich jak np. SEO na YouTube, czy kampanie kreatywne.
Efekty pozycjonowania stron naszych Klientów poparte są rzetelnymi raportami i analizami, które wskazują na wzrost widoczności witryn, zwiększenie zakresu ich słów kluczowych czy przyrost ruchu.
Jesteśmy Zespołem Pasjonatów, którzy rozwijają innowacyjne podejście do usługi. Nasz Zespół to doświadczeni Specjaliści (średni staż w Dziale to 5 lat w branży).

Co zyska mój biznes współpracują z Agencją w obszarze eSEO?

Skutecznie zadbamy o wzrost ilości sesji i widoczności Twojej strony w sieci. Efektem naszej pracy, będzie nie tylko zwiększony ruch, ale przychody, ponieważ jakość, jaką niesie dobre pozycjonowanie, to przede wszystkim wzrost biznesu. Zwiększymy przyrost leadów z tzw. organicznych wyników wyszukiwania. Pozycjonowanie SEO to również inwestycja w długofalowy wzrost firmy, bez konieczności zwiększania budżetów performance’owych.

Czym różni się pozycjonowanie w PromoTraffic od innych na rynku?

Skutecznie zadbamy o wzrost ilości sesji i widoczności Twojej strony w sieci. Efektem naszej pracy, będzie nie tylko zwiększony ruch, ale przychody, ponieważ jakość, jaką niesie dobre pozycjonowanie, to przede wszystkim wzrost biznesu. Zwiększymy przyrost leadów z tzw. organicznych wyników wyszukiwania. Pozycjonowanie eSEO to również inwestycja w długofalowy wzrost firmy, bez konieczności zwiększania budżetów performance’owych.

Jakie koszty pozycjonowania należy brać pod uwagę?

Algorytmy Google coraz większy nacisk kładą na jakość. Jeśli więc zależy Ci na skalowaniu biznesu, musisz liczyć się z pewnymi wydatkami. Pozycjonowanie strony internetowej to inwestycja jak każda inna. Obecność mocnych konkurentów o ugruntowanej pozycji na rynku wymaga przeznaczenia na pozycjonowanie strony odpowiednich budżetów. Jako że nikt nie posiada nieograniczonych środków na marketing w Internecie, znacznie lepiej jest skupić się na wybranych frazach kluczowych, niż bić się o te najbardziej popularne.

Podczas pozycjonowania strony w Google trzeba liczyć się z konkretnymi wydatkami zarówno w działaniach on-site, jak i off-site. W tym pierwszym przypadku koszty generuje konieczność rozbudowy witryny o nowe podstrony oraz tworzenie i rozwijanie treści na stronie, w obszarze tym mieści się też opracowanie strategii eSEO i ciągła optymalizacja działań. W tym drugim przypadku koszty to zakup linków w określonych serwisach, a także za stworzenie treści, w których linki zostaną umieszczone. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, na temat niestandardowych możliwości linkowania zapytaj nas, o kampanie kreatywne.
 

Jak rozpoczyna się i przebiega współpraca z Zespołem eSEO?

Naszą współpracę otwiera warsztat eSEO, podczas którego poznajmy się wzajemnie i ustalamy zasady komunikacji. Podczas spotkania omawiamy wizję na rozwój biznesu Partnera i poznajemy jego cele. Kolejny etap to audyt techniczny, analiza słów kluczowych, analiza konkurencji oraz strategia pozycjonowania. Wdrożenie i realizacja strategii na bieżąco monitorowana jest podczas regularnych statusów, dzięki czemu mamy kontrolę i możliwość elastycznego podejścia do projektu.

Chcę poznać więcej szczegółów na temat każdego etapu współpracy.

Audyt i optymalizacja strony
 
Jeśli zdecydujesz się na pozycjonowanie swojej witryny w PromoTraffic, naszą pracę zaczniemy od przeprowadzenia audytu eSEO. Uzyskasz więc dokument, w którym zawrzemy naszą ocenę Twojej strony, jej aspektów technicznych, zalecenia dotyczące jej rozbudowy oraz tworzenia treści. W audycie uwzględnimy między innymi takie czynniki jak szybkość ładowania strony, jej widoczność w wynikach wyszukiwania, tytuły i opisy meta description, nagłówki, treści, grafiki oraz linkowanie wewnętrzne.
 
Na tej podstawie dowiesz się, czego brakuje Twojej witrynie, co można usprawnić, jakie błędy należy wyeliminować. Dzięki audytowi będziemy wiedzieć, którymi elementami należy zająć się w pierwszej kolejności i jak zaplanować optymalizację, aby okazała się jak najbardziej skuteczna.
 
Tworzenie treści
 
Dla wyszukiwarki podstawą każdej strony internetowej jest jej treść. To właśnie ocena contentu przez Google w głównej mierze decyduje o pozycji witryny w SERP. Dlatego tak ważne jest to, by treści prezentowały jak najwyższą jakość i w jak największym stopniu odpowiadały wymaganiom robotów Google. Tworząc content na Twoją stronę, nie ograniczamy się jednak wyłącznie do zaleceń SEO. Mając na uwadze dobro Twojego biznesu, piszemy z myślą o użytkownikach witryny, a więc o Twoich potencjalnych klientach. Styl opisów i artykułów powinien być dostosowany do naturalnego języka czytelników, tematyka tekstów musi odpowiadać na ich pytania i potrzeby, a forma – przyciągać ich i zachęcać do zagłębiania się w stronę.
 
Nasz wewnętrzny dział Copywriterów każdego miesiąca dostarczy Ci nowe treści dla Twojej witryny. Powstaną one w oparciu o szczegółową analizę
stanu zastanego,
grupy docelowej,
działań konkurencji,
słów kluczowych,
linkowania.
 
Jednocześnie Copywriterzy w PromoTraffic zadbają o to, by content na Twojej stronie był nie tylko unikalny, ale i kreatywny. Pozycjonowanie w Google polega na docenianiu treści, które są przyjazne i angażujące dla użytkowników. Dlatego muszą one być napisane niebanalnie, z pomysłem – tak aby wciągnęły czytelnika. Tak pomyślany content skutkuje głębszymi wizytami odbiorców w witrynie: niższym współczynnikiem odrzucenia, dłuższym czasem przeznaczonym na sesję, większą liczbą podstron odwiedzonych podczas jednej sesji. To z kolei wyraźny sygnał dla Google, że strona jest wartościowa, a więc należy zaindeksować ją wysoko w wynikach wyszukiwania.
 
W zależności od tego, czego wymaga Twoja witryna w celu przyciągnięcia większej liczby potencjalnych klientów, a więc skalowania Twojego biznesu, dostarczymy Ci różne treści. Do tekstów najczęściej pisanych przez naszych Copywriterów należą:
opisy kategorii i produktów – niezbędne w każdym e-commerce, pozwalające na zdobycie wysokich pozycji dla najważniejszych dla danego sklepu internetowego fraz kluczowych,
opisy na stronę główną, poszczególne zakładki, landing page’e – istotne nie tylko z punktu widzenia pozycji strony w Google, ale też wizerunku marki i doświadczenia użytkownika w witrynie,
artykuły branżowe i sponsorowane – których celem jest link-building, wpływający na ranking strony w Google,
artykuły blogowe – najbardziej wymagające treści, które realizować mają cele inbound marketingu, odpowiadając na konkretne pytania użytkowników, zdobywając ich lojalność, zachęcając do ponownych wizyt.

Link building
 
Na czym polega link building i jakie ma znaczenie dla pozycjonowania stron w Internecie? Częściowo pisaliśmy już o tym wcześniej: duża liczba linków prowadzących do Twojej witryny oznacza dla Google wysoką jakość tej strony. Im wyżej w rankingu znajdują się strony linkujące do Twojej, tym bardziej wartościowe są te odnośniki dla robotów. Zdobywając linki, można posłużyć się różnymi sposobami. Choć do popularnych rozwiązań należą tzw. szeptanki (linki na forach internetowych), warto decydować się na metody, które mają dla Google większą wartość. Wśród nich wymienić można choćby artykuły sponsorowane. Krótko mówiąc, wszystko, co oznacza tworzenie unikalnego, jakościowego contentu, powinno zostać docenione przez algorytm wyszukiwarki. Obok tych dwóch sposobów pozyskiwania linków, do najczęściej wykorzystywanych zaliczyć można:
– zamieszczanie danych firmy w katalogach branżowych,
– gościnne wpisy na blogach tematycznych,
– publikacje w presell pages,
– działania w mediach społecznościowych.
 
Pozyskując linki prowadzące do witryny, dbamy o to, by miały atrybut dofollow. W przeciwnym razie (nofollow) w żaden sposób nie wpłyną one na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Kierujemy się także zasadą, że jakość jest ważniejsza niż ilość. Oznacza to, że skupiamy się na content marketingu, który stanowi podstawę działań pozycjonujących stronę www. Dla Google istotniejszy będzie wartość wykreowanej treści oraz PageRank domen linkujących do Twojej witryny niż ich liczba.
 
Raporty i analizy
 
Żadne działania służące pozycjonowaniu strony w Internecie nie mają sensu, jeśli nie mierzy się ich efektów. Aby móc lepiej rozwijać Twój biznes i pozyskiwać dla Ciebie nowych klientów, na bieżąco monitorujemy skutki naszych prac. Służą nam do tego liczne profesjonalne narzędzia, pozwalające kontrolować rezultaty i optymalizować kampanie. Na ich podstawie przygotujemy Ci wyczerpujące raporty, dzięki którym rozeznasz się w postępach i będziesz mieć możliwość nadzorowania wszystkich działań. Każdego miesiąca dowiesz się, jak rośnie widoczność Twojej strony w Google, jak poszerza się jej zakres słów kluczowych i jak zwiększa się na niej ruch.
 
Posiłkując się Google Analytics i całym szeregiem płatnych narzędzi analitycznych, w PromoTraffic opracowujemy sprawozdania, które pozwalają nam poszerzać usługę pozycjonowania dla naszych Klientów. Analizy dotyczą zarówno ilości, jak i jakości ruchu na stronie i umożliwiają dostosowanie działań Specjalistów do bieżących potrzeb Twojego biznesu w Internecie.

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.