...
Home Case studies Sportowe podejście do digital marketingu

Sportowe podejście do digital marketingu

Maraton digitalowy –
długofalowy performance dla 4FIZJO

Nie od dziś wiadomo, że aspekt zdrowotny odgrywa kluczową rolę w życiu każdego z nas. Jak więc wybić się wśród rozpoznawalnych marek i zdobyć zaufanie konsumentów?

Dowiedz się, jak nasz Zespół stanął przed wyzwaniem intensywnego skalowania
i opracowania skutecznych działań marketingowych.

CEL

Jaki był cel kampanii?

Utrzymanie ROAS na poziomie 700%

Marka:

4FIZJO to e-commerce 
oferujący artykuły sportowe 
i fizjoterapeutyczne. Stworzony 
z pasji do fizjoterapii, rozwijany przez profesjonalistów.

Odbiorcy:

Świadomi konsumenci przywiązujący dużą wagę do jakości produktów 
i specjalistycznej wiedzy.

Wzrost biznesu i rozpoznawalności marki

Biznes:

Rozwój sklepu i marki, przy jednoczesnym utrzymaniu ROASu na poziomie 700%.


Wyzwanie:

Skalowanie, walka z ceną, sezonowość, rosnąca konkurencja, liczny i zróżnicowany asortyment, szeroka grupa docelowa.

STRATEGIA

Kluczem do odpowiedzi stała się przemyślana strategia, oparta na danych

7
głównych kategorii

700 produktów

Na podstawie badania TGI 
(Target Group Index) opracowaliśmy persony,
do których adresowany był asortyment sklepu.


Przeanalizowaliśmy odpowiedzi ponad 
20 000 respondentów w wieku 15-75 lat.

Po wnikliwej analizie powstało, aż 14 głównych person.

To dla nich opracowaliśmy kilka równolegle trwających kampanii marketingowych.

REALIZACJA

Inspirujące kreacje dopasowane do grup docelowych!

Reklamy, które trafiają do grupy docelowej

Działania kreatywne to współpraca między naszym zespołem agencji, a działem graficznym marki. 



Wszystkie tworzone kreacje dopasowane zostały do grup docelowych i person utworzonych na podstawie TGI. Spersonalizowaliśmy komunikaty na podstawie podobieństwa 
do person, odwiedzanych przez użytkowników witryn i zachowania w sieci.

Dopasowana przestrzeń reklamowa

Wykorzystaliśmy pełną możliwość dostosowania statycznych formatów reklamowych zarówno do kampanii programatycznych, jak i Facebook Ads. 



Całość wspierana była komunikacyjnie przez posty organiczne w mediach społecznościowych marki oraz przez kampanie mailingowe.

STRATEGIE PERFORMANCE

Szczegółowa analityka kampanii produktowych – połączenie PPC oraz SEO

Drzewo kategorii SEO, monitorujące wzrostowe i spadające
kategorie, jako wsparcie działań performance.

Szczegółowe 
porównanie GA3 i GA4

Perfomance Max

Różne typy 
kampani PLA

Search oraz 
analiza feedu produktowego

Szereg narzędzi 
analitycznych

DZIAŁANIA PAID

Media mix, czyli działania PAID w wydaniu PRO!

Całość budżetu mediowego przeznaczona została na kanały digital.

Głównym kanałem stały się kampanie Google Ads, które obejmowały działania w wyszukiwarce oraz kampanie produktowe.

Programmatic
5,28%

Google Ads
86,11%

Facebook Ads
4,62%

SEO
3,99%

Marketing Automation
Zasoby własne

Rezultaty kampanii:

+728%ROAS Google Ads
+1060,48%ROAS Total
+1119,60%ROAS bez kampanii Programmatic
+28,45%Wzrost widoczności w TOP 3
+156,66%Wzrost widoczności w TOP 10
+75,22%Wzrost sesji organicznych
+200%Wzrost przychodów w sklepie total
+83%Wzrost świadomości marki, zasięg i rozpoznawalność
+53%Wzrost bazy kontaktów
+290Wzrost przychodów z kanału marketing automation

Wzrost sprzedaży y/y:

Cały przychód jest wynikiem działań digitalowych

Czy nasze zmiany spełniły oczekiwania?

Nasza współpraca z PromoTraffic przynosi stale imponujące efekty. Dogłębna analiza danych i kreatywne podejście przyczyniły się do wzrostu sprzedaży. Profesjonalizm, zaangażowanie i innowacyjne podejście agencji zasługują na najwyższe uznanie. Dzięki wsparciu PromoTraffic zbudowaliśmy silną pozycję na rynku i jesteśmy gotowi na dalszą owocną współpracę.

Adam Grybalow
Właściciel 4FIZJO

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.