Brief to jeden z najważniejszych dokumentów, jakie powstają na początku współpracy między agencją a klientem. To podstawa zdrowej relacji i jasny wykaz tego, czego klient oczekuje. Zauważyłem jednak, że dla wielu klientów stworzenie treściwego briefu to duże wyzwanie. Nie są to tylko domysły – jak pokazują statystyki, zaledwie 20% specjalistów ds. marketingu przeszło szkolenie dotyczące tworzenia briefów. Z czego wynikają trudności w sporządzaniu takiego dokumentu, co powinien zawierać i dlaczego to takie ważne? Na te i inne pytania odpowiem w tym poradniku, którego celem jest usprawnienie newralgicznych i trudnych (ale kluczowych!) procesów, mających znaczący wpływ na współpracę między agencją a Twoją firmą.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.