Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Darmowe e-booki

Wybij się dzięki pomocy naszych ekspertów.
Pomożemy Twojej firmie zbudować relacje z klientami, wzmocnić widoczność marki w internecie lub zwiększyć sprzedaż. Zobacz jak możemy pomóc.

cover
178 pobrań 20 min

Raport liderów branży obuwia sportowego w sektorze e-commerce

Wartość rynku obuwia sportowego w Polsce z każdym rokiem rośnie – w 2018 wyniosła niemal 2,5 mld zł. Około 12% tej wartości pochodzi z kanału online, co pokazuje, że Polacy nadal bardzo chętnie po zakup butów wybierają się do sklepów stacjonarnych. Prognozuje się, że w 2019 wartość całego rynku wzrośnie o ponad 21% w stosunku do roku poprzedniego. Będzie to oznaczać dla rynku e-commerce wzrost wartości sprzedaży o niemal 11% i przekroczenie bariery 300 mln zł przychodu. W naszym raporcie znajdziesz zbiór dobrych praktyk reklamowych z tej branży.

Szczegóły
cover
112 pobrań 20 min

Od briefingu do kickoffu

Brief to jeden z najważniejszych dokumentów, jakie powstają na początku współpracy między agencją a klientem. To podstawa zdrowej relacji i jasny wykaz tego, czego klient oczekuje. Zauważyłem jednak, że dla wielu klientów stworzenie treściwego briefu to duże wyzwanie. Nie są to tylko domysły – jak pokazują statystyki, zaledwie 20% specjalistów ds. marketingu przeszło szkolenie dotyczące tworzenia briefów. Z czego wynikają trudności w sporządzaniu takiego dokumentu, co powinien zawierać i dlaczego to takie ważne? Na te i inne pytania odpowiem w tym poradniku, którego celem jest usprawnienie newralgicznych i trudnych (ale kluczowych!) procesów, mających znaczący wpływ na współpracę między agencją a Twoją firmą.

Szczegóły
cover
126 pobrań 20min

Zbiór dobrych praktyk SEO niezbędnych do optymalizacji artykułów blogowych

Cały proces tworzenia artykułów przyjaznych robotom wyszukiwarek (i ludziom) rozbijamy na czynniki pierwsze. Jego pierwsza i główna część to kompendium wiedzy. Poruszyliśmy w nim wszystkie najważniejsze kwestie bez zagłębiania się w niepotrzebne szczegóły techniczne. Krótko podpowiadamy, jakie są sprawdzone zasady optymalizacyjne. Wskazujemy na najczęstsze błędy oraz wyjaśniamy, jak im zaradzić.

Drugą częścią dokumentu jest check-lista. Dla uproszczenia zamieściliśmy w niej wyłącznie najważniejsze kwestie, które są kluczowe przy optymalizacji wpisów blogowych.

Dokument ten powinien trafić do niezbędnika osób odpowiedzialnych za treści na Twojej witrynie. Może również służyć do samodzielnej weryfikacji tego, czy treści blogowe są należycie zoptymalizowane. Zachęcamy do stosowania jak największej liczby przedstawionych tu wskazówek w codziennej pracy z treściami blogowymi.

Wartościowe wpisy blogowe zoptymalizowane pod pozycjonowanie mogą stać się cennym źródłem ruchu na Twojej witrynie.

Szczegóły
cover
1344 pobrań 35min

Digital marketing dla e-commerce

O tym, że reklama jest dźwignią handlu, wiadomo nie od dziś. Maksyma ta dotyczy zarówno rzeczywistości offline, jak i online. Jeśli chcesz, aby Twój biznes e-commerce się rozwijał, przyciągał nowych konsumentów i zachował lojalność u dotychczasowych klientów – potrzebujesz dobrze poprowadzonego marketingu digitalowego.

Szczegóły

Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes

60%
wzrostu przychodów

Jak zwiększyliśmy przychody z e-commerce na marce Puccini?

Zobacz, jak udało nam się zwiększyć przychody dla marki Puccini 

Zobacz case study
507%
wzrostu ruchu organicznego

Sanostol - Historia SEO, które pokochało content

Zobacz, jak pomogliśmy firmie Sanostol uzyskać 507% wzrost ruchu na stronie w ciągu roku

Zobacz case study
85%
wzrostu przychodów z ruchu organicznego

TopSanit - Przychody większe o 85%

Zobacz, jak pomogliśmy firmie TopSanit uzyskać 85% wzrost przychodów

Zobacz case study
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.