Kampania „Micha ma być pełna i pycha” to dowód, że kreatywne podejście, niestandardowa
narracja oraz spójna strategia mediowa mogą przełożyć się na ogromny zasięg i zaangażowanie.
Dzięki storytellingowi, który w nieszablonowy sposób ożywił świat zwierząt domowych i promocji w wielu kanałach
mediowych udało się skutecznie wypromować akcję i osiągnąć świetne wyniki.
PetRepublic to dynamicznie rozwijająca się marka oferująca wysokiej jakości karmę dla zwierząt domowych. Dzięki szerokiemu asortymentowi produktów oraz dbałości o zdrowie i potrzeby zwierząt, PetRepublic zdobywa coraz większą popularność na rynku marek pet food. Marka dąży do tworzenia silnej relacji z klientami poprzez zwiększanie świadomości na temat odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami oraz działania edukacyjne.
„Micha ma być pełna i pycha” to kampania, która udowadnia, że kreatywność i storytelling mogą wynieść komunikację na nowy poziom.
Bazując na humorze i emocjach, stworzyliśmy opowieść, w której zwierzęta domowe wcieliły się w nietypowe role, zyskując unikalne osobowości.
Analiza kampanii pokazuje kilka kluczowych czynników, które przyczyniły się do wzrostu świadomości marki oraz wyników sprzedażowych:
Razem zbudujemy angażującą historię, która wyróżni Twoją markę i przyciągnie klientów.
Meta
Ads
• Kampanie ukierunkowane na zasięg, wyświetlenia wideo oraz aktywność użytkowników.
• Reklamy dedykowane pod konkretne sieci handlowe, obejmujące dark posty oraz formaty video.
Efekt: dotarcie do ponad 2,5 mln użytkowników, ponad 7 mln wyświetleń reklam.
Ads
• Kampanie Demand Gen generujące ruch na stronę.
• Kampanie YouTube Shorts wykorzystujące dynamiczne reklamy video.
Efekt: 10 510 kliknięć przy średnim CPC na poziomie 0,18 zł, łącznie ponad 3,9 mln wyświetleń.
TikTok
Ads
• Kampania video skupiona na budowaniu świadomości marki.
• Materiały marketingowe oparte na aktualnych trendach rynkowych.
Efekt: dotarcie do 1,5 mln użytkowników przy ponad 9,3 mln wyświetleń.
Programmatic
(DV360)
• Display i rich media na portalach o wysokim potencjale konwersji, wytypowanych na podstawie badania TGI od Kantar, które wskazało ich najlepsze dopasowanie z grupą docelową. (m.in. Onet, OLX, Fakt, Pudelek).
• YouTube Ads – 42 mln wyświetleń oraz niska pomijalność reklam.
• Decyzja o rezygnacji z kosztownej telewizji tradycyjnej na rzecz efektywnego Connected TV.
Efekt: wysoka widoczność reklam (82,28%).
Stworzyliśmy spersonalizowane materiały reklamowe do mediów społecznościowych, precyzyjnie dopasowane do wybranych sieci handlowych uczestniczących w promocji.
Dzięki temu na profilach klienta w mediach społecznościowych pojawiły się unikalne treści, które skutecznie angażowały odbiorców i wspierały główną kampanię marketingową.
Początek jesieni to sprzedażowo i strategicznie kluczowy czas dla branży Pet Food. Zdecydowaliśmy się na wdrożenie ogólnopolskiej kampanii digital pod hasłem „Micha ma być pełna i pycha”.
Petrepublic nie posiada własnego sklepu e-commerce, co stanowiło nie lada wyzwanie, chcieliśmy kierować Klientów w komunikacji online bezpośrednio do miejsca zakupu. Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie rolek i niebanalnych komunikatów z udziałem zwierząt, aby utrzymać atencję odbiorcy jak najdłużej.
Efekt spełnił nasze oczekiwania, nie tylko ostateczni Klienci, ale również Klienci B2B odebrali kampanię z dużym zainteresowaniem. Jest to zdecydowanie kierunek, który będziemy kontynuować.
Ewa Łusiak
Marketing Manager,
PetRepublic
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.