Kampania, która podbiła serca właścicieli psów i kotów

Kampania „Micha ma być pełna i pycha” to dowód, że kreatywne podejście, niestandardowa
narracja oraz spójna strategia mediowa mogą przełożyć się na ogromny zasięg i zaangażowanie.

Dzięki storytellingowi, który w nieszablonowy sposób ożywił świat zwierząt domowych i promocji w wielu kanałach
mediowych udało się skutecznie wypromować akcję i osiągnąć świetne wyniki.

Kim jest PetRepublic

PetRepublic to dynamicznie rozwijająca się marka oferująca wysokiej jakości karmę dla zwierząt domowych. Dzięki szerokiemu asortymentowi produktów oraz dbałości o zdrowie i potrzeby zwierząt, PetRepublic zdobywa coraz większą popularność na rynku marek pet food. Marka dąży do tworzenia silnej relacji z klientami poprzez zwiększanie świadomości na temat odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami oraz działania edukacyjne.

Micha ma być pełna i pycha!

„Micha ma być pełna i pycha” to kampania, która udowadnia, że kreatywność i storytelling mogą wynieść komunikację na nowy poziom.

Bazując na humorze i emocjach, stworzyliśmy opowieść, w której zwierzęta domowe wcieliły się w nietypowe role, zyskując unikalne osobowości.

Co wpłynęło
na sukces kampanii?

Analiza kampanii pokazuje kilka kluczowych czynników, które przyczyniły się do wzrostu świadomości marki oraz wyników sprzedażowych:

  • Wielokanałowe podejście – skuteczna obecność w Meta Ads, TikTok Ads, Programmatic oraz na Allegro.
  • Precyzyjne targetowanie – dotarcie do miłośników zwierząt w grupie wiekowej 25-54 lat z dopasowanym komunikatem reklamowym.
  • Optymalne rozdysponowanie budżetu – alokacja środków reklamowych w oparciu o dane z narzędzia TGI od firmy Kantar, pozwalająca na skuteczne dotarcie do najbardziej zaangażowanych grup odbiorców.
  • Kampanie video i display – wykorzystanie różnych formatów reklamowych (30s, 15s, 6s), w tym bumperów i shortów na YouTube, TikToku oraz programmatic display.
  • Skuteczność reklamy wizualnej – atrakcyjne kreacje wpłynęły na wysoką widoczność reklamy, zaangażowanie i wysokie CTR.

Co wyróżniło kampanię?

1

Meta

Ads

• Kampanie ukierunkowane na zasięg, wyświetlenia wideo oraz aktywność użytkowników.
• Reklamy dedykowane pod konkretne sieci handlowe, obejmujące dark posty oraz formaty video.
Efekt: dotarcie do ponad 2,5 mln użytkowników, ponad 7 mln wyświetleń reklam.

2

Google

Ads

• Kampanie Demand Gen generujące ruch na stronę.
• Kampanie YouTube Shorts wykorzystujące dynamiczne reklamy video.
Efekt: 10 510 kliknięć przy średnim CPC na poziomie 0,18 zł, łącznie ponad 3,9 mln wyświetleń.

3

TikTok

Ads

• Kampania video skupiona na budowaniu świadomości marki.
• Materiały marketingowe oparte na aktualnych trendach rynkowych.
Efekt: dotarcie do 1,5 mln użytkowników przy ponad 9,3 mln wyświetleń.

4

Programmatic

(DV360)

• Display i rich media na portalach o wysokim potencjale konwersji, wytypowanych na podstawie badania TGI od Kantar, które wskazało ich najlepsze dopasowanie z grupą docelową. (m.in. Onet, OLX, Fakt, Pudelek).
• YouTube Ads – 42 mln wyświetleń oraz niska pomijalność reklam.
• Decyzja o rezygnacji z kosztownej telewizji tradycyjnej na rzecz efektywnego Connected TV.
Efekt: wysoka widoczność reklam (82,28%).

Personalizowane materiały wideo

Stworzyliśmy spersonalizowane materiały reklamowe do mediów społecznościowych, precyzyjnie dopasowane do wybranych sieci handlowych uczestniczących w promocji.

Dzięki temu na profilach klienta w mediach społecznościowych pojawiły się unikalne treści, które skutecznie angażowały odbiorców i wspierały główną kampanię marketingową.

Efekty kampanii

Czy nasza strategia spełniła oczekiwania?

Początek jesieni to sprzedażowo i strategicznie kluczowy czas dla branży Pet Food. Zdecydowaliśmy się na wdrożenie ogólnopolskiej kampanii digital pod hasłem „Micha ma być pełna i pycha”.

Petrepublic nie posiada własnego sklepu e-commerce, co stanowiło nie lada wyzwanie, chcieliśmy kierować Klientów w komunikacji online bezpośrednio do miejsca zakupu. Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie rolek i niebanalnych komunikatów z udziałem zwierząt, aby utrzymać atencję odbiorcy jak najdłużej.

Efekt spełnił nasze oczekiwania, nie tylko ostateczni Klienci, ale również Klienci B2B odebrali kampanię z dużym zainteresowaniem. Jest to zdecydowanie kierunek, który będziemy kontynuować.

Ewa Łusiak
Marketing Manager,
PetRepublic

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic 
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.