Home Kampanie reklamowe SEM i PPC Kampanie LinkedIn Ads

Kampanie LinkedIn Ads

Reklamy na LinkedIn to zaawansowane narzędzie marketingowe, które pozwala firmom dotrzeć do wysoko wykwalifikowanych specjalistów i decydentów biznesowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych mediów społecznościowych, LinkedIn Ads umożliwiają precyzyjne targetowanie na podstawie zawodowych kryteriów – od stanowiska pracy po wielkość firmy.

Kilka słów

o usłudze

Kampanie reklamowe LinkedIn wykorzystują unikalną bazę użytkowników biznesowych do promocji produktów, usług czy ofert pracy. Menedżer kampanii LinkedIn (LinkedIn Campaign Manager) oferuje różnorodne formaty reklamowe dostosowane do konkretnych celów kampanii – od zwiększenia świadomości marki po generowanie potencjalnych klientów.

Te kampanie są szczególnie skuteczne w budowaniu wizerunku eksperckiego Twojej firmy u wybranej grupy docelowej. Sprawdzają się również pozyskiwaniu wysokiej jakości leadów B2B, promocji usług profesjonalnych i rozwiązań biznesowych, reklamie ofert pracy na stanowiska specjalistyczne, budowaniu relacji z partnerami biznesowymi oraz w docieraniu do kluczowych decydentów w danej branży.

Jednym z największych atutów LinkedIn Ads jest to, że masz realny wpływ na to, kto zobaczy Twoją reklamę. Możesz kierować kampanię do ludzi pracujących w konkretnych firmach, na wybranych stanowiskach np. do CEO w firmach IT zatrudniających ponad 100 osób zlokalizowanych w Warszawie. W innych kanałach (np. Meta Ads) takie targetowanie jest często niemożliwe lub bardzo ograniczone – przez brak aktualnych danych zawodowych użytkowników.

Jak wygląda proces kampanii LinkedIn Ads?

1

Krok 1

Onboarding

Pierwszym krokiem we współpracy z PromoTraffic w zakresie kampanii LinkedIn Ads jest warsztat strategiczny, na którym szczegółowo dowiadujemy się o Twoich celach biznesowych, działaniach w latach poprzednich i planach na przyszłość.

2

Krok 2

Przygotowanie strategii

Po otrzymaniu wszystkich najważniejszych informacji specjalista PPC tworzy dla Ciebie dedykowaną strategię, dążącą do realizacji ustalonych na warsztacie celów.

3

Krok 3

Set-up kampanii

Po akceptacji strategii – w zależności od stanu kont – specjalista dopasowuje do niej konto reklamowe.

4

Krok 4

Uruchomienie kampanii, optymalizacja, raportowanie

Po dostosowaniu konta do nowej strategii specjalista na bieżąco je monitoruje, przekazuje swoje rekomendacje oraz zapewnia transparentne raportowanie z aktualnymi danymi – raporty są odświeżane codziennie, aby zawsze mieć pełny wgląd w wyniki kampanii.

Przykłady raportów kampanii LinkedIn Ads

Przykład ilustruje, jak prezentowane mogą być wyniki kampanii LinkedIn Ads:


Nasze case study

Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO

+40% wzrost liczby podpisanych umów
+30% wzrost liczby wygenerowanych ofert

EMKA S.A. | Wzrost leadów dzięki skutecznej strategii PPC

+ 4 mln Zasięgów na Facebooku + Instagramie
+ 8 mln Wyświetleń filmów TikTok

Ramirent | Od fundamentów aż po dach: jak przebiliśmy szklany sufit w branży budowalnej?

Zobacz, jak wyglądają nasze działania w social media i poznaj rekordowe wyniki.

+538% wzrost zaangażowania na FB
+33% zwiększenie widoczności w top10

Jak zmieniliśmy wizerunek 
marki VanityStyle?

Poznaj marki, które nam zaufały

Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.

Najczęściej zadawane pytania

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed?

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit.

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur ?

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit.

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi.
Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracujemy w obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.