Kampanie Google Ads

Zrób pierwszy krok na drodze do wzrostu sprzedaży! Wypełnij wskazane pola, a my przeanalizujemy Twój serwis i sprawdzimy jak radzi sobie Twoja konkurencja.

Kilka słów

o usłudze

Google Ads to najpopularniejsza platforma reklamowa, dzięki której jesteś w stanie dotrzeć ze swoim produktem lub usługą do ponad 90% internautów na całym świecie. Różnorodność dostępnych typów kampanii powoduje, że dzięki Google Ads jesteś w stanie osiągnąć niemal każdy cel biznesowy – od zwiększania świadomości swojej marki po sprzedaż i lojalizację Klientów. Jak jednak najefektywniej wykorzystać wszystkie oferowane przez Google placementy i typy kampanii? Jako Zespół doświadczonych specjalistów PPC znamy odpowiedź na to pytanie. Oferujemy kompleksową obsługę reklamową, w której zawiera się konfiguracja celów, set-up kampanii, tworzenie spersonalizowanych raportów oraz bieżąca optymalizacja działań.

Oprócz narzędzi Google korzystamy również z rozwiązań zewnętrznych m.in. ROIHunter, TrueClicks, Sembot czy DataFeedWatch. Dysponujemy również statusem Google Premier Partner, co pozwala nam na bezpośredni kontakt z Google i błyskawiczny dostęp do nowych rozwiązań.

6 narzędzi i strategii
które stosujemy

ROIHunter

ROI Hunter to platforma do zarządzania wydajnością produktów, która pomaga sprzedawcom zwiększyć rentowność.

RevealBot

Revealbot pomaga uprościć automatyzację kampanii reklamowych prowadzonych na najpopularniejszych platformach.

Trueclicks

TrueClicks to oprogramowanie przeznaczone dla Google Ads, które pomaga tworzyć i prowadzić kampanie marketingowe oraz zarządzać nimi.

Sembot

To platforma All-in-One dedykowana m.in. dla e-commerce. Narzędzie pozwala m.in. na zarządzanie i optymalizację plików produktowych. Zwiększa także widoczność produktów online oraz skuteczność kampanii.

Supermetrics

Supermetrics ułatwia przenoszenie i integrowanie danych z hurtowniami danych, narzędziami Business Intelligence i aplikacjami, takimi jak Google Data Studio, Google Sheets i Microsoft Excel.

DataFeedWatch

Reklamy tekstowe DataFeedWatch to narzędzie, które pozwala automatycznie tworzyć kampanie reklam tekstowych w wyszukiwarce Google na podstawie danych w kanale DataFeedWatch.

Dzięki połączeniu zaawansowanej analityki, nowoczesnych formatów reklamowych i testowaniu najnowszych rozwiązań od naszych partnerów technologicznych, jesteśmy w stanie zmaksymalizować efektywność Twoich działań w internecie.

Klienci o współpracy z nami

W dzisiejszych czasach obecność marki w Internecie jest bardzo ważna. Jednak działania tam podejmowane muszą być poprzedzone odpowiednią analizą i zrozumieniem zachowań konsumentów. Wraz ze współpracą z PromoTraffic w wielu obszarach zwiększyliśmy jakość naszej obecności w sieci. PromoTraffic pomaga nam w codziennych działaniach performance i SEO, zapewniając dobre i realne efekty. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Nasze kampanie dzięki nim są efektywne, a ich reakcja na potencjalne problemy szybka.

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Zespół, z którym mamy przyjemność współpracować to młodzi i pełni entuzjazmu ludzie, których oprócz zaangażowania wyróżnia również wysoka skuteczność działania.  
Dzięki współpracy z PromoTraffic udało nam się znacznie poprawić wyniki sprzedaży oraz widoczność marki w Internecie.

We współpracy z Promotraffic cenimy sobie przede wszystkim zwinne, a jednocześnie konsekwentne podejście do wspólnie prowadzonego projektu. Wymiana wiedzy oraz dzielenie się pomysłami wraz z ich realizacją, często wychodzą poza ramy umownego świadczenia usług. Traktujemy się po partnersku ze świadomością, że mamy okazję współpracować po prostu z fantastycznymi ludźmi.

Jak wygląda proces kampanii Google Ads?

1

Krok 1

Onboarding

Pierwszym krokiem we współpracy z PromoTraffic w zakresie kampanii Google Ads jest warsztat strategiczny, na którym szczegółowo dowiadujemy się o Twoich celach biznesowych, działaniach w latach poprzednich i planach na przyszłość.

2

Krok 2

Przygotowanie strategii

Po otrzymaniu wszystkich najważniejszych informacji specjalista PPC tworzy dla Ciebie dedykowaną strategię, dążącą do realizacji ustalonych na warsztacie celów.

3

Krok 3

Set-up kampanii

Po akceptacji strategii – w zależności od stanu kont – specjalista dopasowuje do niej konto reklamowe.

4

Krok 4

Uruchomienie kampanii, optymalizacja oraz ewaluacja

Po dostosowaniu konta do nowej strategii specjalista na bieżąco je monitoruje i przekazuje swoje rekomendacje. Tworzone są również dashboardy w Google Data Studio, które pozwalają na monitoring wyników w każdym momencie.

Poznaj marki, które nam zaufały

Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.

Nasze case study

Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO

76,31% wzrostu liczby użytkowników
192% wzrostu przychodów w sklepie online z Instagrama

Rikoland – skuteczne działania w social mediach

Nasze działania w social mediach pozwoliły na dotarcie do większej liczby fanów zwierzaków i pokazały, że Instagram sprzedaje!

minti_shop_case_study
43,02 % wzrostu współczynnika konwersji dla google / cpc
45,21% wzrostu nowych użytkowników w całym sklepie

Minti Shop – efektywne kampanie PPC

Współpraca, która układa się pięknie!

> 30% wzrostu sprzedaży całego sklepu rok do roku
1000% ROAS-u w kampaniach Google Ads i Facebook Ads

SneakerStudio – prowadzenie efektywnych kampanii PPC

Ponad 20 rynków, setki produktów i kampania, której wyniki robią wrażenie.

Najczęściej zadawane pytania

Jakie kampanie Google Ads oferuje PromoTraffic?

Paid Search
Nasza strategia to połączenie wiedzy o potrzebach Twoich potencjalnych klientów z dogłębnym zrozumieniem, jakich sygnałów wyszukiwarka Google używa, by mierzyć zaangażowanie, związek z tematem i wydajność Twojej strony internetowej. Dzięki niej dowiesz się, co krok po kroku musisz zrobić, żeby zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarce Google.

Kampanie produktowe/PLA
W kampaniach korzystamy ze skryptów i narzędzi, które codziennie, dzięki modelom predykcji zmieniają stawki na wybranych produktach w celu zwiększenia sprzedaży przy równoczesnym wzroście ROAS. W czasie rzeczywistym odpowiadamy na działania konkurencji. Dzięki połączeniu poprzez API zmiany stawek CPC sięgają nawet 20 000 dziennie. Uruchamiając inteligentne kampanie produktowe zwiększamy liczbę produktów wyświetlanych w PLA. Liczba ta wzrastała od 50% do 100%.

Google Display Network
Nasza strategia to połączenie wiedzy o potrzebach Twoich potencjalnych klientów z dogłębnym zrozumieniem, jakich sygnałów wyszukiwarka Google używa, by mierzyć zaangażowanie, związek z tematem i wydajność Twojej strony internetowej. Dzięki niej dowiesz się, co krok po kroku musisz zrobić, żeby zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarce Google.

Remarketing
Nasza strategia to połączenie wiedzy o potrzebach Twoich potencjalnych klientów z dogłębnym zrozumieniem, jakich sygnałów wyszukiwarka Google używa, by mierzyć zaangażowanie, związek z tematem i wydajność Twojej strony internetowej. Dzięki niej dowiesz się, co krok po kroku musisz zrobić, żeby zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarce Google.

Gmail Sponsored Promotion
Nasza strategia to połączenie wiedzy o potrzebach Twoich potencjalnych klientów z dogłębnym zrozumieniem, jakich sygnałów wyszukiwarka Google używa, by mierzyć zaangażowanie, związek z tematem i wydajność Twojej strony internetowej. Dzięki niej dowiesz się, co krok po kroku musisz zrobić, żeby zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarce Google.

Kampanie Google Ads (Adwords)
Reklamy w systemie Google Ads to jedna z najpopularniejszych obecnie form promocji marki w Internecie. Linki sponsorowane mogą przyjmować postać komunikatów tekstowych, graficznych lub wideo, wyświetlanych odbiorcom poprzez rozbudowaną sieć Google. To jeden z absolutnie podstawowych filarów marketingu internetowego, cechujący się niezliczonymi zaletami. Dowiedz się więcej na temat kampanii Google Ads (Adwords), poznaj etapy ich realizacji oraz cele, które realizują!

Jakie są typy kampanii Google Ads?

Kampanie Google Ads (nazywane wcześniej Google Adwords) towarzyszą użytkownikom sieci niemal na każdym kroku. Komunikaty marketingowe znajdziesz bowiem zarówno w samej wyszukiwarce, jak i na stronach zrzeszonych w sieci reklamowej, a także w poczcie Gmail oraz na YouTube. Oto podstawowe rodzaje kampanii Google Ads:

Sieć wyszukiwania Google
Reklamy Google Ads mogą być wyświetlane pod postacią linków sponsorowanych wśród wyników wyszukiwania konkretnych słów kluczowych. Zajmują wówczas 3 najwyższe pozycje na pierwszej stronie Google. To najbardziej atrakcyjne miejsce, w jakim może pojawić się odnośnik do Twojej strony internetowej.
W PromoTraffic uważnie dobieramy frazy, które pasują do Twojej działalności, ale jednocześnie są odpowiednie dla budżetu przewidzianego na całą kampanię Google Ads. Przykładamy także dużą wagę do samych komunikatów – dzięki temu opisy linków zawierają wszystkie istotne informacje i zachęcają użytkowników do przejścia na Twoją stronę.

Sieć reklamowa Google
W sieci reklamowej Google zrzeszone są miliony stron internetowych i aplikacji mobilnych. Twoje banery mogą pojawić się na każdej z nich. Dzięki temu podążasz za swoimi potencjalnymi klientami wszędzie, dokąd kierują się oni w sieci. 
Nasz zespół PPC pomoże Ci przygotować banery i inne komunikaty marketingowe przeznaczone dla sieci Google Display Network. Zyskasz też wsparcie przy wyborze miejsc ich ekspozycji, które powinny być związane z tematyką Twojej oferty.
 
Kampania produktowa
Jedną z form kampanii Adwords są reklamy Product Listing Ads. Przeznaczone są one dla właścicieli sklepów internetowych i wyświetlają się jako kafelki produktowe na samej górze strony w wynikach wyszukiwania. Z poziomu wyszukiwarki użytkownicy mają więc dostęp do najważniejszych informacji na temat Twoich towarów, obejmujących między innymi ich zdjęcia, ceny czy opinie.
Reklamy PLA wymagają audytu sklepu internetowego pod kątem wymagań systemu Google Shopping. W PromoTraffic przeprowadzimy go dla Ciebie i zarejestrujemy Twój e-commerce w Google Merchant Center. Pomożemy Ci także zoptymalizować plik produktowy, na podstawie którego przygotujemy kampanię.

Remarketing w Google Ads
Remarketing to jedna z najskuteczniejszych form kampanii Adwords. Reklamy kierowane są w tym przypadku do osób, które odwiedziły już kiedyś Twoją witrynę, były zainteresowane ofertą lub kontaktem. Komunikaty zachęcają użytkowników do powrotu, wykorzystując informacje, które zostawili oni w Twojej witrynie.
W PromoTraffic dokonamy segmentacji użytkowników i dopasujemy do nich odpowiednie komunikaty reklamowe. Informacje na temat osób, które już odwiedziły Twoją stronę, pozwolą nam też pozyskać nowych klientów o zbliżonym do nich profilu. Remarketing zminimalizuje procent porzuconych koszyków w sklepach online i przyczyni się do wzrostu współczynnika finalizacji transakcji.

Kampanie Google Ads w YouTube
Obecnie YouTube uznawany jest za drugą najpopularniejszą na świecie wyszukiwarkę (zaraz po samym Google). Planując obecność marki w sieci, nie sposób pominąć tego kanału. Warto zainteresować się nim przede wszystkim wtedy, gdy Twoja grupa docelowa to ludzie młodzi (18 – 24 lata).
Reklamy wideo na YouTube mogą przyjąć formę pomijalnych lub niepomijalnych materiałów przed właściwym filmem, krótkich przerywników, propozycji do obejrzenia lub atrakcyjnych nakładek produktowych. W PromoTraffic pomożemy Ci wybrać właściwy rodzaj komunikatów, dopasować je do Twojej grupy docelowej i mierzyć rezultaty kampanii.

Kampanie Google Ads w Gmail
Należący do Google klient pocztowy jest najpopularniejszym na świecie systemem tego rodzaju. Dzięki natywnym komunikatom marketingowym możesz docierać do swoich potencjalnych klientów, zachęcając ich do działania. Reklamy przypominają standardowe wiadomości e-mail i pojawiają się na kartach Oferty oraz Społeczności.
Promocja w Gmail dostępna jest dla wszystkich reklamodawców, którzy wykorzystują system Google Ads. To ciekawa alternatywa dla tradycyjnego e-mail marketingu, która pozwala dotrzeć do milionów konsumentów w całej Polsce.
 

Jakie są zalety kampanii Google Ads?

Każdy z powyższych typów kampanii znajdzie nieco inne zastosowanie, lecz wszystkie one cechują się dość podobnym charakterem. Na czym polegają najważniejsze zalety reklam Google Adwords?

Precyzyjne targetowanie reklam w Google
Jedną z największych zalet kampanii Google Ads jest możliwość kierowania ich do precyzyjnie określonej grupy docelowej. W przeciwieństwie do komunikatów marketingowych w mediach masowych Twoją reklamę zobaczą tylko te osoby, które mogą być potencjalnie zainteresowane oferowanymi przez Ciebie produktami lub usługami. Przekłada się to oczywiście na zdecydowanie wyższą skuteczność kampanii oraz lepsze gospodarowanie budżetem.
Kierowanie kampanii reklamowej w Google można uzależnić od wielu rozmaitych czynników. Do najczęściej wykorzystywanych należą dane demograficzne i geograficzne oraz używane przez internautów słowa kluczowe. Targetując reklamy, będziesz również sięgać po takie informacje jak zachowania użytkowników: odwiedzane przez nich strony, zwyczaje zakupowe czy zainteresowania.

Elastyczne zarządzanie budżetem
Przewaga reklamy Google Ads nad innymi komunikatami marketingowymi polega na tym, że płacisz za nią dopiero w momencie, gdy ktoś w nią kliknie. Taki model określa się terminem pay per click. Dzięki niemu zachowujesz pełną kontrolę nad przewidzianym na kampanię budżetem.
W połączeniu z precyzyjnym kierowaniem reklam, sprawia to, że Google Adwords jest najskuteczniejszym systemem marketingowym, jaki można sobie wyobrazić – nie dość, że komunikaty wyświetlane są tylko szczegółowo określonej grupie odbiorców, to płacisz za nie dopiero wtedy, gdy faktycznie przyprowadzą potencjalnego klienta na Twoją stronę.

Natychmiastowe efekty
W przeciwieństwie do pozycjonowania strony internetowej, reklamy Google Ads zaczynają przynosić efekty już godzinę po uruchomieniu kampanii. Daje Ci to możliwość błyskawicznych reakcji – zarówno na działania konkurencji, jak i na zmieniające się na rynku trendy. Możesz w dowolnym momencie zacząć promować produkt, który zyskał na popularności, ale także przerwać kampanię w chwili, gdy popyt na niego spadnie.

Optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym
Prowadzenie kampanii Google Ads wiąże się z ciągłym monitorowaniem jej efektów. Dzięki temu możesz na bieżąco reagować na wszelkie zmiany, optymalizując zarówno skuteczność reklam, jak i ich koszty. W PromoTraffic korzystamy z wielu narzędzi analitycznych, które pomagają nam podnosić współczynnik konwersji na stronach naszych Klientów. Absolutną podstawę stanowi Google Analytics, pozwalający dokładnie śledzić zachowania konsumentów, optymalizować budżet przeznaczany na kampanie oraz podnosić ich efektywność.

Szerokie zasięgi
Z jednej strony system reklamowy Google Ads pozwala na precyzyjne targetowanie kampanii, a z drugiej gwarantuje możliwość dotarcia do miliardów ludzi na całym świecie. Z wyszukiwarki tej korzysta 98% internautów. Nie zapominaj również o należącej do giganta sieci reklamowej, serwisie YouTube oraz poczcie Gmail. Dzięki Google Adwords masz szansę rozwinąć swój biznes nie tylko w Polsce, ale także na rynku międzynarodowym.

Jak krok po kropku wyglada realizacja kampanii Google Ads?

Prowadzenie kampanii Google Ads (Adwords) to dla specjalistów PPC w PromoTraffic chleb powszedni. Zobacz, jak wygląda cały proces!

1. Utworzenie konta Google Ads
Aby przeprowadzać kampanie reklamowe w Google Ads, potrzebujesz konta w tym systemie. Jego założenie nie jest niczym trudnym. Wystarczy zintegrować swój profil w domenie gmail.com ze środowiskiem Adwords. Google w intuicyjny sposób przeprowadzi Cię przez cały proces. Dzięki temu zyskasz możliwość tworzenia i optymalizacji kampanii oraz emitowania reklam. 

2. Konfiguracja kampanii Google Ads (Adwords)
Od razu po aktywacji konta Google Adwords możesz przygotować swoją pierwszą kampanię reklamową. W tym celu musisz określić jej podstawowe parametry:

Nazwa – to informacja wyłącznie dla Ciebie, więc wybierz coś, co pozwoli Ci odzróżnić tę kampanię od innych, realizowanych w przyszłości.
Cel – to jedno z najważniejszych do ustalenia kryteriów. Zdecyduje o efektach, jakie przyniosą Ci Twoje reklamy Google Ads. Na podstawie Twojego wyboru system dopasuje właściwe funkcje i ustawienia, które przełożą się na jeszcze lepsze wyniki.
Typ kampanii – wybierz jeden z typów, o których pisaliśmy wcześniej. Powinien on pomóc Ci osiągnąć założone cele biznesowe.
Sieci reklamowe – w zależności od wybranego typu zdecyduj, w jakiej sieci reklamowej mają się wyświetlać Twoje linki sponsorowane.
Urządzenia – reklamy Google Ads mogą być emitowane na wszystkich rodzajach urządzeń. Wybierz więc, czy interesują Cię komputery, smartfony, czy tablety. Później będziesz mieć możliwość dostosowania konkretnych kreacji do specyfiki danego sprzętu.
Lokalizacja – jedno z ważniejszych kryteriów pod kątem targetowania reklam Google. Im bardziej zawęzisz lokalizację, tym większa szansa, że trafisz z komunikatem dokładnie do swojej grupy docelowej. Nic (może z wyjątkiem budżetu) nie stoi jednak na przeszkodzie, by swoją kampanię emitować na cały świat.
Budżet dzienny – kampania Google Ads wymaga określenia budżetu, jaki każdego dnia będzie przeznaczany na emisję Twoich reklam. Wybierz kwotę, która po miesięcznym zsumowania będzie dla Ciebie w porządku. Zaletę działań marketingowych w systemie Adwords stanowi fakt, że wysokość budżetu zależy wyłącznie od Ciebie i możesz zmienić ją w dowolnej chwili.
Harmonogram emisji – jego ustalenie będzie wymagało od Ciebie znajomości zwyczajów Twojej grupy docelowej. Celem jest trafić z komunikatem w czas, kiedy interesujący Cię odbiorcy korzystają z sieci i przebywają w miejscach, gdzie emitujesz swoją reklamę. W ten sposób zapewnisz sobie większe prawdopodobieństwo, że Twoi potencjalni klienci skorzystają z oferty. Przeanalizuj więc zachowania konsumentów i dostosuj do nich harmonogram kampanii.

3. Tworzenie grup reklam
Poszczególne słowa kluczowe mogą stać się w Twojej kampanii podstawą dla różnych grup reklam. Obejmą one poszczególne produkty lub usługi, dla których stworzysz osobne teksty reklamowe. Komunikaty dedykowane różnym grupom sprawią, że reklamy będą lepiej dopasowane do konkretnych odbiorców. Ułatwi Ci to targetowanie kampanii.

4. Dobór słów kluczowych
To jeden z najważniejszych elementów planowania kampanii Google Ads. Dobór odpowiednich słów kluczowych zdecyduje, na jakie frazy Twoje reklamy wyświetlą się w wynikach wyszukiwania lub w sieci reklamowej Google. W PromoTraffic posiłkujemy się licznymi narzędziami, które pozwalają nam przeprowadzić szczegółowy keyword research. Wyniki analiz weryfikujemy ze specyfiką biznesów naszych Klientów oraz ich ofertami. Dzięki temu wiemy, jakich słów kluczowych użyć, aby dana kampania była opłacalna i skuteczna.

5. Tworzenie reklamy
Kolejnym krokiem planowania kampanii Google Ads jest stworzenie konkretnej reklamy. To moment, kiedy wybrać należy między innymi jej format. Możliwości będą zależały od typu kampanii, jaki został określony wcześniej. Do dyspozycji masz między innymi reklamy tekstowe, reklamy graficzne czy wideo. Istotna jest również decyzja dotycząca tytułu komunikatu oraz ewentualnego opisu. Powinien on zawierać elementy języka korzyści i call to action. Odbiorca musi czuć się odpowiednio zachęcony do kliknięcia w link. To właśnie na tym etapie możesz wyróżnić się na tle konkurencji i podkreślić swoje USP, czyli unikalną ofertę sprzedażową.

6. Ustalenie stawek
Na koniec trzeba jeszcze ustalić konkretne stawki, jakie będą przeznaczone na poszczególne słowa kluczowe i emisję reklam. Może Cię w tym wyręczyć system Adwords, który przydzieli je automatycznie. Kiedy wpłacisz wymaganą kwotę na swoje konto, kampania będzie gotowa do startu.
 
7. Monitoring
Uruchomienie kampanii Adwords to dopiero początek. Teraz wymaga ona ciągłego monitorowania i optymalizacji, dzięki czemu możliwe będzie podnoszenie jej skuteczności. Google Analytics i inne zaawansowane narzędzia pozwalają naszym specjalistom PPC wyciągać z obserwacji słuszne wnioski, które przekładają się na wysoki współczynnik konwersji i realizację Twoich celów biznesowych.

Google Adwords – co to jest?

Google Adwords to system funkcjonujący od 20 października 2000 roku. Od 24 lipca 2018 nazwa ta jest już jednak nieaktualna – zastąpiono ją krótszym „Google Ads”. Wraz z tą zmianą rozszerzono możliwości reklamowe w kampaniach. Jak działa ta usługa? Google Ads służy do emitowania reklam tekstowych, graficznych oraz wideo. Mogą one pojawiać się pod postacią linków sponsorowanych na szczycie wyników w wyszukiwarce czy też na stronach partnerskich zrzeszonych przez program AdSense. Charakterystyczny dla kampanii Google jest model PPC (pay-per-click) oznaczający, że klient płaci tylko za kliknięcie w reklamę, a nie za samo jej wyświetlenie. Co to oznacza? Zainteresowany ponosi wyłącznie koszty efektów kampanii – w porównaniu do innych kanałów marketingowych cena pozyskania klienta może tu być bardzo niska. Google Adwords (obecnie Ads) to system reklamowy pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, a także na witrynach partnerskich oraz w serwisach YouTube czy Gmail. Kampanie Google Ads to jedna z podstawowych specjalizacji PromoTraffic. Tym obszarem zajmujemy się od początków istnienia naszej firmy, a bogate doświadczenie wielokrotnie już przełożyło się na nagrody w prestiżowych konkursach branżowych. Potrzebujesz reklamy Google dla swojej firmy? Dowiedz się więcej o naszych usługach!

Jakie są wyniki jakości Google Ads?

Ostatecznie koszt kliknięcia w reklamę zależy przede wszystkim od konkurencyjności wyszukiwanej przez użytkownika frazy oraz pozycji wyświetlania linku. Ta ostatnia ustalana jest przez algorytmy Google między innymi na podstawie wyników jakości Adwords. Co to takiego? To pomiar trafności reklamy, oceniany przez pryzmat współczynnika klikalności CTR oraz adekwatności pozostałych czynników, takich jak wynik jakości reklamy:

– na poziomie witryny,
– na poziomie słów kluczowych,
– na poziomie tekstu reklamowego,
– strony docelowej reklamy.

Dlaczego kampanie Google Adwords? Jakie są ich zalety?

Do niewątpliwych zalet kampanii Google Ads należą szerokie możliwości ich optymalizacji, skutkujące dotarciem do precyzyjnie określonej grupy docelowej. Dzięki monitorowaniu zachowania użytkowników Google wiemy, do kogo kierować reklamy naszych klientów. Na tej podstawie różnicujemy komunikaty, targetując je do konkretnej persony.

Odpowiednie zoptymalizowanie kampanii Adwords gwarantuje obecność reklam na samym szczycie wyników wyszukiwania nawet na najbardziej konkurencyjne słowa kluczowe. Zawsze będą miały pozycje wyższe niż najlepsze spośród linków organicznych. Co więcej, darmowe pozycjonowanie – choć bardzo skuteczne i obowiązkowe dla każdego przedsiębiorcy w internecie – wymaga czasu. Ranking stron odpowiadających na dane zapytanie jest ustalany długofalowo na podstawie wielu różnych czynników i nie jest dany raz na zawsze. Efekty kampanii Adwords są z kolei natychmiastowe.
Decydując się na Google Ads, zachowujesz pełną kontrolę nad przebiegiem oraz kosztami kampanii. Wyznaczasz ściśle określony budżet, którego nie chcesz przekroczyć, i przez cały czas masz wgląd w osiągane efekty. W przeciwieństwie do działań SEO, posiadasz także gwarancję, że reklama w ogóle zostanie wyemitowana.

Realizacje Adwords pojawiają się w sieci reklamowej Google, co oznacza, że jakakolwiek ingerencja w strukturę Twojej witryny internetowej jest niepotrzebna. Wystarczy wyznaczyć budżet, wybrać słowa kluczowe i utworzyć reklamy Google Ads. Specjaliści PromoTraffic to profesjonaliści w tej dziedzinie, dlatego wyręczymy Cię w kreacji, monitorowaniu i optymalizacji kampanii.

Czym jest realizacja i optymalizacja w Google Ads?

Na realizację i optymalizację kampanii Google Ads składa się kilka etapów. Pierwszym jest wyznaczenie celów. Postawić można choćby na sprzedaż, ruch w witrynie czy też świadomość i zasięg marki. Cel będzie pośrednio zależał od wyboru podtypu kampanii – o jej rodzajach piszemy poniżej. Bardzo istotnym punktem realizacji reklam jest decyzja dotycząca strategii ustalania stawek dla standardowej kampanii produktowej. Będą one miały bezpośredni wpływ na jej wyniki i widoczność.

W dalszej kolejności standardowa kampania produktowa wymaga budowy odpowiedniej struktury. To punkt wyjścia do realizacji wyznaczonych celów. Na tym etapie dzielimy produkty na segmenty i wybieramy priorytety. Efektywnym narzędziem jest również możliwość różnicowania stawek ze względu na odbiorców docelowych. Mogą być inne dla nowych odwiedzających, a inne dla powracających. Ci drudzy mają bowiem dla Ciebie większą wartość.

Gdy kampania Adwords zostanie już przygotowana, przechodzi się do jej optymalizacji. Każda reklama Google zbiera dane, których odpowiednia ilość pozwala na porównywanie kreacji z konkurencją. Ocenie poddajemy między innymi wartości CPC, współczynnik CTR, udział w wyświetleniach oraz w kliknięciach. Dzięki tym statystykom oraz takim narzędziom jak Symulator stawek, możemy ocenić skuteczność reklam, dostosować strategię określania stawek i uzyskać informacje pozwalające podnosić efektywność kampanii.

Precyzyjne opracowanie strategii reklamowej oraz podparta danymi analitycznymi optymalizacja kampanii pozwala na bezpośrednie dotarcie do kupujących. Aby przekonać ich do zakupu, nie wystarczy na nich czekać – trzeba być tam, gdzie oni, rozumieć ich zachowania i dostarczać im dokładnie to, czego szukają. Dzięki bogatemu doświadczeniu oraz umiejętności analizowania statystyk, specjaliści PromoTraffic doskonale wiedzą, jak przyciągnąć klientów na Twoją stronę internetową i jak ten ruch zmonetyzować.

Jakie jest doświadczenie Promo Traffic w prowadzeniu kampanii Google Ads?

Skoro system Google Ads jest intuicyjny w obsłudze i nie wymaga zaawansowanych umiejętności programistycznych, możesz zastanawiać się, po co w ogóle oddawać prowadzenie kampanii Adwords naszej agencji. Czy nie lepiej zająć się tym samodzielnie?

PromoTraffic należy do 2% najlepszych Certyfikowanych Partnerów Google. Oznacza to, że nasza agencja realizuje określone budżety, cały czas się rozwija, a przede wszystkim – że posiadamy bogatą wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu kampanii. To wszystko przekłada się na tempo pracy i jej rezultaty. Optymalizujemy reklamy Google Ads szybciej i skuteczniej niż osoby, dla których Adwords jest czymś nowym.

W efekcie doskonale znamy proces ustalania wyników jakości, który decyduje o pozycjach linków wśród wyników wyszukiwania oraz o cenach za kliknięcie. Potrafimy przeprowadzić taką optymalizację słów kluczowych i kreacji reklamowych, aby pozycje te były jak najwyższe, a ceny jak najniższe.
Co więcej, nasz zespół specjalistów ma wysokie kompetencje analityczne, które w połączeniu z danymi Google Analytics pozwalają nam na optymalizację kampanii pod kątem przyjętej strategii. Wnioski wdrażamy na bieżąco, rezygnując z najgorzej radzących sobie reklam i przenosząc środki na te kreacje, które owocują ruchem najwyższej jakości.

Jak więc widzisz, sama realizacja reklam w Google może nie być trudnym zadaniem, lecz ich emisja w silnie konkurencyjnym środowisku wymaga ogromnego doświadczenia. W PromoTraffic możemy pochwalić się licznymi kampaniami, które nie tylko przerosły oczekiwania naszych klientów, ale także zostały docenione na arenie międzynarodowej. W naszym portfolio posiadamy realizacje nominowane i nagrodzone w tak prestiżowych konkursach jak European Search Awards oraz semKRK Awards.

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Z dumą w gronie najlepszych

Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.