o usłudze
Reklamy dźwiękowe to sposób na dotarcie do użytkowników, którzy słuchają podcastu, odtwarzają muzykę lub korzystają z inteligentnego głośnika. Użytkownik nie patrzy wtedy na ekran, ale korzysta z np. komórki i może reagować na reklamę.
Wiele mówi się o tym, jakie znaczenie w przypadku współczesnych konsumentów mają materiały graficzne oraz video – to one przyciągają wzrok, angażują, zachęcając do konwersji. Coraz większą popularność zyskują jednak również formy audio. Brak czasu i multitasking sprawiają, że użytkownicy chętnie sięgają po podcasty, audiobooki albo korzystają z serwisów muzycznych, których mogą słuchać podczas innych czynności.
To z kolei sprawia, że reklamy audio są puszczane już nie tylko w radiu i stają się coraz lepszą drogą dotarcia do użytkowników.
Programmatic bardzo szybko i skutecznie zadomowił się w świecie reklamy displayowej. Wydatki na reklamę programmatic w Polsce rosną o ponad 25% rok do roku. Obecnie przekroczyły już ponad 50% wydatków całościowych na reklamę display (w tym wideo), zbliżając się do benchmarku europejskiego, gdzie programmatic stanowił średnio 57% wydatków na display.
Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.
Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail wspolpraca@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.