Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Reklamy Audio

Wiele mówi się o tym, jakie znaczenie w przypadku współczesnych konsumentów mają materiały graficzne oraz video - to one przyciągają wzrok, angażują, zachęcając do konwersji. Coraz większą popularność zyskują jednak również formy audio. Brak czasu i multitasking sprawiają, że użytkownicy chętnie sięgają po podcasty, audiobooki albo korzystają z serwisów muzycznych, których mogą słuchać podczas innych czynności.
To z kolei sprawia, że reklamy audio są puszczane już nie tylko w radiu i stają się coraz lepszą drogą dotarcia do użytkowników.

Zasięg

Materiały audio stają się coraz bardziej dostępne. Obecnie użytkownicy mogą słuchać ich już nie tylko w radiu, ale też między innymi na laptopach, za pomocą smartfonów, tabletów. Audio cieszy się tym większą popularnością, że może stanowić rozrywkę także podczas wykonywania innych czynności - jak ćwiczenia, prowadzenie, sprzątanie. Dzięki temu za pomocą reklam audio można dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. 

 

Szeroki wybór wydawców

Duża popularność materiałów audio sprawia, że na rynku działa coraz więcej wydawców, specjalizujących się w tej formie contentu. Daje to duże możliwości reklamodawcom, zarówno w dobrze targetu zainteresowanego konkretnymi treściami, jak i dotarcia do szerszego grona odbiorców.

Precyzyjne targetowanie

W przeszłości odbiorcy formatu audio byli w dużej mierze anonimowi. Obecnie świat digitalu daje możliwość pozyskania wielu informacji o słuchaczach, a co za tym idzie - precyzyjne wybieranie targetu reklam.

Zaawansowane raporty

Nawet największa grupa docelowa i najbardziej precyzyjne targetowanie to za mało, jeśli nie mamy możliwości śledzenia wyników kampanii. Reklamy video dają duże możliwości w tym zakresie, co pozwala nam raportować efekty klientowi oraz na bieżąco wprowadzać optymalizacje. 

Słuchanie streamingów oraz podcastów w obecnych czasach stało się codziennością. Robimy to jadąc samochodem, a nawet pracując. Reklamy audio są idealnym rozwiązaniem, żeby dotrzeć do użytkowników w tych momentach.

Magdalena Majewska

Head of Display & Programmatic, Promotraffic

Dowiedz się jak możemy zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym! 

Skontaktuj się z nami
Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*

I i II miejsce I miejsce w kategorii "Kampania SEO",
"Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads" 
semKRK Awards 2019/2020/2021

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)"
European Search Awards 2020      

Jesteśmy w programie 

Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%


Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie

MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness

Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes

2051%
wzrostu ruchu organicznego

Case study - Firmy farmaceutycznej

Zobacz, jak dla naszego klienta z branży farmaceutycznej, zwiększyliśmy ruch organiczny o 2051%  

Zobacz case study
+367,07%
Wzrostu przychodów z SEO

Case study - Miloo Home

Zobacz jak pomogliśmy uzyskać 367,07% wzrostów przychodów z SEO!

Zobacz case study
209
publikacji medialnych

Case study kampanii kreatywnej PSG

Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych! 

Zobacz case study

Dołącz do grona najlepszych! 

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*
ebook image

Pobierz bezpłatny e-book

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.