...
Home Case studies Reporter Young – siła kampanii influencerskiej

Reporter Young – siła kampanii influencerskiej

3 miesiące

czas trwania kampanii

3 Influencerów

3 kanały

YouTube, Instagram, TikTok

8 publikacji

łączny zasięg 1,2 MLN

Jak zwiększyć rozpoznawalność marki w SoMe?

Marka Reporter Young została stworzona dla młodych indywidualistów, którzy zwracają uwagę na swój wygląd i styl.

Mimo, że jest ona na rynku przez wiele lat – posiada sklep online i sklepy offline w galeriach handlowych – brakuje jej rozpoznawalności wśród młodych odbiorców. Rosnąca konkurencja oraz podjęte do tej pory działania marketingowe miały zbyt niski zasięg, aby poprawić siłę brandu.

Zdecydowaliśmy się zatem na kampanię wizerunkową z influencerami, która w późniejszym etapie będzie miała także odzwierciedlenie w sprzedaży.

Problemy do rozwiązania

Niska rozpoznawalność brandu

Niski poziom zaangażowania odbiorców

Słaba pozycja marki względem konkurenccji

Brak identyfikacji z marką

Cel kampanii

W trakcie tworzenia kampanii obraliśmy strategiczne cele, które podsumować można jednym zdaniem.
Silny brand i zaangażowana społeczność.

Jak wygląda proces?

1

Krok 1

Grupa docelowa

Analiza i wyznaczenie potencjalnej grupy docelowej, na podstawie rynku i doświadczeń Klienta.

2

Krok 2

Kanały

Dobór odpowiednich kanałów dystrybucji.

3

Krok 3

Trendy

Analiza aktualnych trendów branżowych i dopasowanie ich do grupy odbiorców.

4

Krok 4

Wybór Twórców

Dobór Influencerów dopasowanych do oczekiwań na podstawie: wizerunku, zaangażowania społeczności oraz jakościowego zasięgu.

5

Krok 5

Kreacja

Przygotowanie koncepcji kreatywnej zgodnej z trendami i osobowością marki.

Realizacja

Na podstawie researchu oraz narzędzi ustaliliśmy grupę docelową klienta. To pozwoliło nam znaleźć odpowiednich Influencerów, którzy będą docierać do ustalonych person. Postawiliśmy na Kids Influencerów oraz matki dzieci w wieku 8-12 lat.

Kampanię influencerską nastawioną na działania wizerunkowe realizowaliśmy na kanałach: YouTube, Instagram oraz TikTok. Zależało nam na tym, aby wzbudzić zainteresowanie marką oraz zaangażowanie wokół niej.

Każda współpraca była oparta o pomysł kreatywny, konsultowany zarówno z Klientem, jak i z Influencerem, który będąc w kontakcie ze społecznością, zna najlepiej swoich odbiorców.

9 do 14

wzrost Presence Score

809%

wzrost liczby wzmianek

599,8%

wzrost zasięgu w social mediach

2912,51%

wzrost zasięgu poza social mediami

Jakie były rezultaty naszej współpracy?

Realizacja kampanii zakładała publikacje materiałów video oraz postów angażujących na platformach nie efemerycznych.

Takie działania pomogły nam uzyskać założone wyniki, które prezentują się następująco:

A co o współpracy
sądzi klient?

Zobacz opinię:

Kampania wyszła naprawdę dobrze. Influencerzy wykonali autentyczne materiały, a lokowanie produktów było bardzo naturalne, dzięki czemu pojawił się znaczący ruch w naszych mediach społecznościowych. Jesteśmy zadowoleni z efektów przeprowadzonej kampanii.

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.