3 miesiące
czas trwania kampanii
3 Influencerów
3 kanały
YouTube, Instagram, TikTok
8 publikacji
łączny zasięg 1,2 MLN
Marka Reporter Young została stworzona dla młodych indywidualistów, którzy zwracają uwagę na swój wygląd i styl.
Mimo, że jest ona na rynku przez wiele lat – posiada sklep online i sklepy offline w galeriach handlowych – brakuje jej rozpoznawalności wśród młodych odbiorców. Rosnąca konkurencja oraz podjęte do tej pory działania marketingowe miały zbyt niski zasięg, aby poprawić siłę brandu.
Zdecydowaliśmy się zatem na kampanię wizerunkową z influencerami, która w późniejszym etapie będzie miała także odzwierciedlenie w sprzedaży.
W trakcie tworzenia kampanii obraliśmy strategiczne cele, które podsumować można jednym zdaniem.
Silny brand i zaangażowana społeczność.
Krok 1
Grupa docelowa
Analiza i wyznaczenie potencjalnej grupy docelowej, na podstawie rynku i doświadczeń Klienta.
Krok 2
Kanały
Dobór odpowiednich kanałów dystrybucji.
Krok 3
Trendy
Analiza aktualnych trendów branżowych i dopasowanie ich do grupy odbiorców.
Krok 4
Wybór Twórców
Dobór Influencerów dopasowanych do oczekiwań na podstawie: wizerunku, zaangażowania społeczności oraz jakościowego zasięgu.
Krok 5
Kreacja
Przygotowanie koncepcji kreatywnej zgodnej z trendami i osobowością marki.
Na podstawie researchu oraz narzędzi ustaliliśmy grupę docelową klienta. To pozwoliło nam znaleźć odpowiednich Influencerów, którzy będą docierać do ustalonych person. Postawiliśmy na Kids Influencerów oraz matki dzieci w wieku 8-12 lat.
Kampanię influencerską nastawioną na działania wizerunkowe realizowaliśmy na kanałach: YouTube, Instagram oraz TikTok. Zależało nam na tym, aby wzbudzić zainteresowanie marką oraz zaangażowanie wokół niej.
Każda współpraca była oparta o pomysł kreatywny, konsultowany zarówno z Klientem, jak i z Influencerem, który będąc w kontakcie ze społecznością, zna najlepiej swoich odbiorców.
9 do 14
wzrost Presence Score
809%
wzrost liczby wzmianek
599,8%
wzrost zasięgu w social mediach
2912,51%
wzrost zasięgu poza social mediami
Realizacja kampanii zakładała publikacje materiałów video oraz postów angażujących na platformach nie efemerycznych.
Takie działania pomogły nam uzyskać założone wyniki, które prezentują się następująco:
Zobacz opinię:
Kampania wyszła naprawdę dobrze. Influencerzy wykonali autentyczne materiały, a lokowanie produktów było bardzo naturalne, dzięki czemu pojawił się znaczący ruch w naszych mediach społecznościowych. Jesteśmy zadowoleni z efektów przeprowadzonej kampanii.
Marta Kiszka
Reporter Young
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Kamil Bobka
SneakerStudio
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Łukasz Gwóźdź
Picodi