W przypadku branży Omnichannel dużą rolę odgrywa skuteczne połączenie działań online i offline.
Stanęliśmy przed wyzwaniem zwiększenia widoczności w sieci i wpływu na przychody z kanału organicznego.
O co
musieliśmy zadbać?
Przed Zespołem stanęły następujące wyzwania:
– Aktualizacja danych, których liczne braki wykazał początkowy audyt.
– opracowanie analizy konkurencji i plan optymalizacji;
– Poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania;
– Opracowanie panelu administracyjnego do wymiany i aktualizacji informacji;
– Wpływ na wyniki organiczne widoczności.
Jakie
działanie wdrożyliśmy?
Początkowo średnia miesięczna pozycja dla wszystkich wizytówek, na wybranych pozycjach znajdowała się w okolicach 7 miejsca.
Poprzez optymalizację wizytówek, aktualizację informacji, analizę i wdrożenie odpowiednich słów kluczowych, po pierwszych 3 miesiącach działań średnia miesięczna pozycja wzrosła na okolice 4 miejsca.
Przy dynamicznym rynku i wysokiej konkurencyjności, regularna optymalizacja jest wskazana, dlatego kontynuacja naszych działań pozwoliła na kolejny wzrost – na 2 pozycję w rankingu.
Co
wydarzyło się po drodze?
W trakcie działań, nad wizytówkami Google, uruchomiliśmy również pracę nad wizytówkami Bing. Obecnie optymalizujemy również ten obszar.
Jaki
był rezultat?
Rezultatem naszych działań stał się:
– wzrost wyszukiwań wizytówki o 36%
– wzrost wyświetleń wizytówki o 38%
– wzrost przejść na stronę o 26%
– wzrost nowych użytkowników rok do roku o 510%
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Kamil Bobka
SneakerStudio
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Łukasz Gwóźdź
Picodi