Naszym zadaniem było zwiększenie ruchu i sprzedaży z okazji promocji urodzinowej marki 4FIZJO, a także wzmocnienie wizerunku marki. Zakres działań obejmował stworzenie koncepcji kreatywnej, w tym BIG IDEA kampanii wraz z opracowaniem materiałów graficznych, a także zaplanowanie i optymalizacja kampanii sprzedażowych Google Ads i Meta Ads, wraz z kampaniami wizerunkowymi Programmatic oraz działaniami Marketing Automation. Nasza strategia nie tylko przyczyniła się do zwiększenia ruchu i sprzedaży w okresie promocyjnym, ale także umocniła pozytywny wizerunek marki 4FIZJO, tworząc solidne fundamenty przed kolejnymi kampaniami.
4FIZJO to ceniona firma, której akcesoria spotykają się z entuzjastycznym uznaniem profesjonalistów i pasjonatów sportu. Marka 4FIZJO dostarcza wysokiej jakości narzędzia dla fizjoterapeutów, miłośników ćwiczeń, turystów oraz fanów sportów wodnych. Szeroki wachlarz produktów to między innymi sprzęt do fizjoterapii, wyposażenie turystyczne i nowoczesny sprzęt wodny. Produkty wyróżniają się solidnością, innowacyjnością oraz wszechstronnością. 4FIZJO to marka, która nieustannie idzie z duchem czasu, oferując profesjonalny sprzęt.
Jakie
było wyzwanie?
Naszym zadaniem było zwiększenie ruchu i sprzedaży z okazji promocji urodzinowej 4FIZJO, a także wzmocnienie wizerunku marki.
Zakres działań obejmował stworzenie koncepcji kreatywnej, przygotowania designu, opracowania materiałów promocyjnych, a także zaplanowanie i optymalizację kampanii sprzedażowych Google Ads i Meta Ads, wraz z kampaniami wizerunkowymi Programmatic oraz działaniami Marketing Automation.
Rozwiązania
jakie wdrożyliśmy?
Razem z Klientem zaplanowaliśmy tygodniową kampanię promocyjną, która polegała na promocji produktów w związku z 5-tymi urodzinami marki.
Nasz pomysł kreatywny opierał się na torcie urodzinowych rabatów. Każdego dnia polecaliśmy inny zestaw produktów w promocyjnej cenie. W mailingu wysyłaliśmy użytkownikom ćwiczenia, które pozwolą spalić kawałek tortu. Ćwiczenia można było wykonać przy wykorzystaniu produktów, polecanych każdego dnia.
Jak
wyglądała strategia działania?
Kreacja
Pomysł kreatywny: Opracowaliśmy cały koncept kreatywny, uwzględniając charakter marki, grupę docelową i nowoczesny design.
Nasz pomysł to niestandardowe urodziny, które połączyły nie tylko słodką symbolikę tortu, ale zdrowe podejście do aktywności fizycznej!
Kampanie Płatne (PPC i Programmatic)
Uruchomiliśmy dedykowane kampanie płatne w głównych wyszukiwarkach internetowych, takich jak Google, a także na Facebooku celem zwiększenia widoczności wśród potencjalnych klientów. Wybór odpowiednich słów kluczowych pozwolił na skuteczne docieranie do osób zainteresowanych ofertą. Poszerzyliśmy standardowe działania, nadając im iście odświętnego charakteru!
Programmatic: Wdrożyliśmy kampanię Programmatic, umożliwiającą precyzyjne docieranie do określonych grup docelowych na platformach internetowych. Dzięki temu udało się dotrzeć do różnorodnych segmentów klientów, wykorzystując spójne materiały graficzne.
Marketing Automation
Opracowaliśmy kreatywny design mailingu z ćwiczeniami, który nie tylko przyciągał uwagę, ale również angażował odbiorców do interakcji. Estetyczne elementy graficzne w połączeniu z przemyślanym copywritingiem zwiększyły skuteczność tego kanału komunikacji.
Jaki
był rezultat?
Wzrost Sprzedaży:
Sprzedaż z okazji urodzin (w okresie 11-18.09) wzrosła o 155% w porównaniu do września 2022 roku.
Sukces PPC i Programmatic:
Kampanie PPC osiągnęły imponujący wynik. Wzrost przychodów wyniósł niemal 400% (porównując wrzesień 2023 do września 2022), a liczba transakcji zwiększyła się o 257%. Skuteczność płatnych kanałów reklamowych przyczyniła się bezpośrednio do wzrostu ruchu i sprzedaży.
Programmatic:
Całościowe działania programatyczne we wrześniu 2023 roku przyniosły znaczne rezultaty w porównaniu do poprzedniego roku:
– Wzrost o 1225% względem liczby wyświetleń,
– Wzrost o 938% względem kliknięć,
– Wzrost o 8089% względem konwersji,
– Spadek kosztu CPM o 82%,
– Spadek kosztu CPC o 77%.
Kampania urodzinowa przyczyniła się do pozyskania największej liczby nowych kontaktów w ciągu jednego miesiąca, bijąc rekordy poprzednich lat.
Mailingi i Open Rate: Wysłaliśmy 8 mailingów dotyczących kampanii urodzinowej, a średni Open Rate wyniósł ponad 36%, co świadczy o zaangażowaniu odbiorców i skuteczności przekazywanych treści.
Dlaczego 8?
7 dni świętowaliśmy, a 8 daliśmy szansę poświętować spóźnialskim!
Przygotowaliśmy “urodzinową dogrywkę” wysyłając ostatnie przypomnienie o promocjach.
Efekty Marketing Automation:
Wykorzystanie marketing automation przyniosło spektakularny wzrost zaangażowania odbiorców z rekordową liczbą nowych kontaktów oraz wysokim Open Rate.
Wszystkie te wyniki potwierdzają, że zastosowane środki i strategie były niezwykle efektywne, przynosząc nie tylko spektakularny wzrost sprzedaży, ale również umacniając zaangażowanie użytkowników oraz zwiększając bazę potencjalnych klientów.
Open rate na poziomie 36%!
Zobacz, co o naszej współpracy mówi Klient.
Nasza firma nie mogła być bardziej zadowolona z rezultatów kampanii urodzinowej przygotowanej przez agencję PromoTraffic. Zarówno kreatywność wizualna, jak i skuteczność działań marketingowych przekroczyły nasze oczekiwania. W efekcie zanotowaliśmy znaczący wzrost sprzedaży, co jest dla nas niezwykle satysfakcjonujące. Chcemy wyrazić nasze uznanie dla całego zespołu za profesjonalizm i zaangażowanie.
Cieszymy się, że udało się osiągnąć taki poziom efektywności, i z niecierpliwością oczekujemy dalszej współpracy. Działania agencji przekonały nas do tego, że jesteśmy w dobrych rękach, i ufamy, że wspólnie osiągniemy kolejne sukcesy.
Mateusz Oniśk
Co-Founder
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Kamil Bobka
SneakerStudio
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Łukasz Gwóźdź
Picodi