Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Rich media

Łączenie formatów reklamowych to jeden z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do użytkowników. Korzystamy z naszego doświadczenia w planowaniu i tworzeniu kampanii opartych na różnego rodzaju kreacjach, oferując możliwość zaangażowania konsumentów za pomocą rich media - łączących  między innymi grafiki, audio, video i możliwość interakcji

Wysoki współczynnik zaangażowania

Rich media przyciągają uwagę odbiorców i zachęcają do interakcji, a tym samym skutecznie angażują, zwiększają świadomość marki oraz stopień konwersji. Im bardziej angażująca reklama, tym większa szansa na to, że internauta kliknie w nią i zainteresuje się prezentowaną ofertą. 

 

Mierzalność wyników

Różnorodność formatów w rich media daje także szersze możliwości raportowania. W wielu przypadkach możemy mierzyć nie tylko liczbę kliknięć - jak np. gdy chodzi o bannery - ale też zobaczyć m.in., ilu użytkowników obejrzało materiał wideo lub ile czasu spędziło z reklamą. 

Budowanie świadomości marki

Angażująca forma kampanii w rich media sprawia, że to jedno z najlepszych narzędzi do budowania świadomości marku oraz kreowania konkretnego jej wizerunku.

Reklamy rich media są najlepsze do budowania rozpoznawalności swojej marki. W czasach, w których coraz częściej jesteśmy ślepi na reklamy, zwracają na siebie uwagę swoją formą i angażują użytkownika.

Magdalena Majewska

Head of Display & Programmatic, Promotraffic

Dowiedz się jak możemy zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym! 

Skontaktuj się z nami
Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*

I i II miejsce I miejsce w kategorii "Kampania SEO",
"Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads" 
semKRK Awards 2019/2020/2021

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)"
European Search Awards 2020      

Jesteśmy w programie 

Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%


Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie

MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness

Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes

2051%
wzrostu ruchu organicznego

Case study - Firmy farmaceutycznej

Zobacz, jak dla naszego klienta z branży farmaceutycznej, zwiększyliśmy ruch organiczny o 2051%  

Zobacz case study
+367,07%
Wzrostu przychodów z SEO

Case study - Miloo Home

Zobacz jak pomogliśmy uzyskać 367,07% wzrostów przychodów z SEO!

Zobacz case study
209
publikacji medialnych

Case study kampanii kreatywnej PSG

Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych! 

Zobacz case study

Dołącz do grona najlepszych! 

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*
ebook image

Pobierz bezpłatny e-book

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.