o usłudze
Zaangażujemy internautów za pomocą tzw. rich media– czyli kreacji stanowiących połączenie grafiki i video lub interakcji. Różnorodność dostępnych formatów oraz możliwość skorzystania z zaawansowanych rozwiązań – jak dynamiczne dopasowywanie kreacji do parametrów telefonu użytkownika (np. poziomu baterii), modele 3D, ankiety z feedbackiem w czasie rzeczywistym czy Augmented Reality – pozwalają skutecznie przyciągnąć uwagę użytkowników!
Łączenie formatów reklamowych to jeden z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do użytkowników. Korzystamy z naszego doświadczenia w planowaniu i tworzeniu kampanii opartych na różnego rodzaju kreacjach, oferując możliwość zaangażowania konsumentów za pomocą Rich Media – łączących między innymi grafiki, audio, video i możliwość interakcji.
Programmatic bardzo szybko i skutecznie zadomowił się w świecie reklamy displayowej. Wydatki na reklamę programmatic w Polsce rosną o ponad 25% rok do roku. Obecnie przekroczyły już ponad 50% wydatków całościowych na reklamę display (w tym wideo), zbliżając się do benchmarku europejskiego, gdzie programmatic stanowił średnio 57% wydatków na display.
Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.
Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracować w kilku obszarach digital marketingu.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.