Agenda

CZAS TEMAT PRELEGENT
10:00 - 10:30 Rejestracja
10:30 - 10:40 Rozpoczęcie & przywitanie Gości
10:40 - 10:50 Otwarcie konferencji Michał Smajek CEO, PromoTraffic
10:50 - 11:10 Świt Nowej Dekady i krótka podróż od algorytmów do emocji. Grzegorz Maliszewski Head of Business Development, PromoTraffic
11:10 - 11:25 Accelerate your business with Google AI. Piotr Sadło Strategic Partnerships, Google
11:25 - 11:40 Od zasięgu do ROI: Efektywne zarządzanie mediami w DV360. Damian Huba Head of Partner and Platform Solutions, CEE, Google
11:40 - 12:00 Przerwa kawowa
12:00 - 12:15 Budowanie autentyczności i LOVE BRAND w ciągle zmieniającym się otoczeniu komunikacyjnym, mediowym i sprzedażowym. Martyna Dziubek Head Of Marketing & NPD, YOPE
12:15 - 12:30 Jak wykorzystać dane z Shopify do segmentacji produktów i klientów? Case study Perfumeria.pl. Robert Stolarczyk CEO, Data Octopus
12:30 - 12:50 Przerwa kawowa
12:50 - 13:15 Za kulisami transferu – co czuje i jak działa doświadczony manager, gdy zmienia wszystko. Małgorzata Wierzbicka Chief Marketing Officer, ERLI.pl
13:15 - 13:35 Pako Lorente & Stylefitters: Dwie marki, jeden wizerunek, wspólne wyzwania. Patrycja Chromińska Dyrektor zarządzająca, Stylefitters by Pako Lorente
13:35 - 14:25 Przerwa Lunchowa
14:25 - 14:40 Umie to UMA: Twój Agent AI w marketing automation. Mike Korba CCO & Co-founder, User.com
14:40 - 15:00 E-commerce bez granic i inwestycja w ekspansje w niepewnych czasach. Jak technologia otwiera drzwi do międzynarodowego handlu. Kamil Bobka Head of Marketplace & Export, PromoTraffic & Marketplace.PRO

Kamil Maciejewski Head of implementation & Integration, easySales
15:00 - 15:20 Zakończenie i after coffee
×