Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Picture of Paulina Lis

Paulina Lis

Zobacz, jak rynek Pet Food w Polsce osiąga wartość około 4 MLD ZŁ rocznie, wykazując wzrost około 7%, i sprawdź estymowane wydatki mediowe kluczowych konkurentów. Poznaj metodologię podziału właścicieli zwierząt na 4 generacje i odkryj pytania strategiczne dotyczące efektywnej komunikacji wielopokoleniowej. Dowiedz się, jak efektywnie wykorzystać Social Media w strategii i zobacz konkretne wyniki kampanii digitalowych, w tym miliony wyświetleń na TikToku i Meta oraz znaczący wzrost zasięgu i interakcji.

Zobacz poprzednie prezentację

Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Masz sekundę – jak uwaga generuje zysk?