Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Picture of Paulina Lis

Paulina Lis

Zobacz, jak rynek Pet Food w Polsce osiąga wartość około 4 MLD ZŁ rocznie, wykazując wzrost około 7%, i sprawdź estymowane wydatki mediowe kluczowych konkurentów. Poznaj metodologię podziału właścicieli zwierząt na 4 generacje i odkryj pytania strategiczne dotyczące efektywnej komunikacji wielopokoleniowej. Dowiedz się, jak efektywnie wykorzystać Social Media w strategii i zobacz konkretne wyniki kampanii digitalowych, w tym miliony wyświetleń na TikToku i Meta oraz znaczący wzrost zasięgu i interakcji.

Zobacz poprzednie prezentację

Budowanie autentyczności i LOVE BRAND w ciągle zmieniającym się otoczeniu komunikacyjnym, mediowym i sprzedażowym.

Za kulisami transferu – co czuje i jak działa doświadczony manager, gdy zmienia wszystko

Jak wykorzystać dane z Shopify do segmentacji produktów i klientów? Case study Perfumeria.pl