Dane, strategia i technologia. Jak rosną nowoczesne e-commerce? Case Study Perfumeria

Picture of Paulina Lis

Paulina Lis

Zobacz, jak Perfumeria mierzyła się z wyzwaniem, gdzie aż 47.5% produktów nie generowało ruchu ani kosztów. Dowiedz się, jak wdrożenie poprawnych fundamentów danych (GA4, GAds, consent) było pierwszym krokiem do rozwiązania tego problemu. Jak strategiczna segmentacja produktów, łączenie danych w MASTER MODELU DANYCH i stworzenie nowych etykiet feedowych pozwoliły zbudować nową, efektywną strukturę kampanii multi-channel? Poznaj imponujące rezultaty: aktywację tysięcy produktów, spadek liczby produktów bez ruchu, spektakularny wzrost przychodów o 84% i poprawę ROAS.

Zobacz poprzednie prezentację

Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Masz sekundę – jak uwaga generuje zysk?