Database Marketing w praktyce. Jak aktywować zmianę wykorzystując dane o produktach e-commerce?

Picture of admin-pt

admin-pt

Jak skutecznie wykorzystać dane, by zdobyć przewagę w e-commerce? Obejrzyj wystąpienie Roberta Stolarczyka, CEO w Data Octopus, które odbyło się podczas VI edycji PRO Experts Days – konferencji organizowanej przez Agencję Digital Marketingu PromoTraffic. W trakcie prelekcji dowiesz się, czym jest Database Marketing i jak może stać się kluczowym narzędziem w budowie przewagi konkurencyjnej. Robert przedstawi również fascynujące case study pracy z danymi produktowymi, wykorzystując hurtownię Google BigQuery oraz innowacyjną platformę Data Octopus. Nie przegap kolejnej edycji i zobacz na żywo inspirujące prelekcje ekspertów oraz praktyczne wskazówki, które odmienią Twoje podejście do marketingu internetowego.

Zobacz poprzednie prezentację

Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Masz sekundę – jak uwaga generuje zysk?