Jak AI i dane napędzają optymalizację reklam w Programmatic – Custom Bidding w kampaniach na przykładzie marki GoWork

Picture of admin-pt

admin-pt

Zapraszamy do obejrzenia inspirującego wystąpienia Krystiana Kucharskiego, zatytułowanego “Custom Bidding w kampaniach na przykładzie marki GoWork. Jak AI i dane napędzają optymalizację reklam w Programmatic”. Podczas VI edycji PRO Experts Days Krystian przedstawił, jak skutecznie zaplanować i przeprowadzić kampanię na górze lejka marketingowego, oraz omówił, czy i jak można mierzyć efektywność kampanii wizerunkowych i świadomościowych. Dzięki praktycznym przykładom i analizie realnych danych dowiesz się, jak AI wspiera optymalizację reklam w Programmatic i jak wykorzystać tę technologię do maksymalizacji efektów. Nie przegap kolejnej edycji i zobacz na żywo inspirujące prelekcje ekspertów oraz praktyczne wskazówki, które odmienią Twoje podejście do marketingu internetowego.

Zobacz poprzednie prezentację

Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Masz sekundę – jak uwaga generuje zysk?