Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Picture of Paulina Lis

Paulina Lis

Przekonaj się, jak AI rewolucjonizuje podejście do zadań („Sprytniej, szybciej, kreatywniej!”) i jak może przejąć złożone procesy biznesowe, od zamówień po obsługę klienta. Zobacz, jak idee „ojca reklamy” Davida Ogilvy spotykają się z wizjami przyszłości Mustafy Suleymana i jak sztuczna inteligencja wpływa na biznes i marketing. Poznaj, dlaczego mimo rozwoju AI, ludzka kreatywność i „reżyseria” pozostają kluczowe dla sukcesu oraz jak agencje wdrażają AI w praktyce, przyjmując postawę „AI First”.

Zobacz poprzednie prezentację

Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Masz sekundę – jak uwaga generuje zysk?