Masz sekundę – jak uwaga generuje zysk?

Picture of Paulina Lis

Paulina Lis

Zobacz, dlaczego w marketingu uwaga to nowa waluta. Poznaj, czym jest uwaga (skupienie, koncentracja) i jak mierzyć ten cenny zasób poznawczy. Przekonaj się, jak uwaga wpływa na CTR i konwersję oraz dlaczego jest lepszym prognostykiem świadomości i zapamiętywalności marki niż sama widoczność.
Jak uwaga generuje wzrost zapamiętywalności, intencji zakupowej i zapytań brandowych? Zobacz, dlaczego kreatywność to klucz do zdobycia uwagi w „nieobejrzanym, niesprzedanym” świecie.

Zobacz poprzednie prezentację

Budowanie autentyczności i LOVE BRAND w ciągle zmieniającym się otoczeniu komunikacyjnym, mediowym i sprzedażowym.

Za kulisami transferu – co czuje i jak działa doświadczony manager, gdy zmienia wszystko

Jak wykorzystać dane z Shopify do segmentacji produktów i klientów? Case study Perfumeria.pl