Nieoczywiste trendy i oczywiste komplikacje w digital marketingu… i nie tylko

Picture of admin-pt

admin-pt

Zobacz, o czym na ostatniej edycji PRO Experts Days opowiadał Grzegorz Maliszewski, Head of Business Development w PromoTraffic. W swoim inspirującym wystąpieniu przedstawił kluczowe trendy, które warto uwzględnić w planowaniu działań marketingowych, podzielił się praktycznymi wskazówkami mającymi realny wpływ na rozwój biznesu oraz zaproponował cenne rady, które pomogą pewnie wkroczyć w 2025 rok. Wystąpienie odbyło się podczas VI edycji PRO Experts Days – wyjątkowej konferencji organizowanej przez Agencję Digital Marketingu PromoTraffic. Nie przegap kolejnej edycji i zobacz na żywo inspirujące prelekcje ekspertów oraz praktyczne wskazówki, które odmienią Twoje podejście do marketingu internetowego.

Zobacz poprzednie prezentację

Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Masz sekundę – jak uwaga generuje zysk?