Od zera do bohatera, czyli jak wykorzystać lead magnety w swoich działaniach marketingowych?

Picture of Paulina Lis

Paulina Lis

Czym są lead magnety i jak skutecznie pozyskiwać dzięki nim cenne kontakty? Dlaczego standardowe podejście często nie działa i dlaczego większość leadów generowanych przez firmy nie kończy się sprzedażą? Przekonaj się, że stworzenie materiału to dopiero początek! Odkryj, dlaczego planowanie, dobór narzędzi i zbudowanie workflow w systemie marketing automation jest kluczowe, by nie tracić czasu i pieniędzy. Zobacz krok po kroku, jak zbudować skuteczny proces oparty o automatyzację marketingu, od segmentacji i nurturingu po targetowane kampanie i remarketing, by przekształcać leady w klientów.

Zobacz poprzednie prezentację

Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Masz sekundę – jak uwaga generuje zysk?