Performance Max – jak nie ulec pokusie automatyzacji i sztucznej inteligencji, kiedy na siłę chcą Cię nią karmić

Picture of admin-pt

admin-pt

Czy automatyzacja i sztuczna inteligencja zawsze są najlepszym rozwiązaniem w kampaniach marketingowych? Podczas VI edycji PRO Experts Days Karol Styrcz – PPC Brand & Omnichannel Manager w PromoTraffic, szczegółowo omówił najważniejsze aspekty optymalizacji kampanii, które realnie wpływają na wynik finansowy, podpowiedział, jak dostosować działania marketingowe do celów poszczególnych biznesów oraz rozłożył Performance Max na czynniki pierwsze, pokazując, jak efektywnie wykorzystać jego potencjał. Nie przegap kolejnej edycji i zobacz na żywo inspirujące prelekcje ekspertów oraz praktyczne wskazówki, które odmienią Twoje podejście do marketingu internetowego.

Zobacz poprzednie prezentację

Budowanie autentyczności i LOVE BRAND w ciągle zmieniającym się otoczeniu komunikacyjnym, mediowym i sprzedażowym.

Za kulisami transferu – co czuje i jak działa doświadczony manager, gdy zmienia wszystko

Jak wykorzystać dane z Shopify do segmentacji produktów i klientów? Case study Perfumeria.pl