Social Adsy w B2B – hot or not?

Picture of admin-pt

admin-pt

Podczas VI edycji PRO Experts Days Karolina Ciurla – PPC Lead-Generation Manager w PromoTraffic, obaliła najczęstsze mity dotyczące reklam w mediach społecznościowych, przedstawiła dobre praktyki, które warto wdrożyć w kampaniach B2B oraz omówiła realne możliwości sprzedażowe, jakie oferują social media. Dzięki praktycznym wskazówkom i przykładom dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać Social Ads w działaniach marketingowych dla Twojej firmy. Nie przegap kolejnej edycji i zobacz na żywo inspirujące prelekcje ekspertów oraz praktyczne wskazówki, które odmienią Twoje podejście do marketingu internetowego.

Zobacz poprzednie prezentację

Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Masz sekundę – jak uwaga generuje zysk?