Social Adsy w B2B – hot or not?

Picture of admin-pt

admin-pt

Podczas VI edycji PRO Experts Days Karolina Ciurla – PPC Lead-Generation Manager w PromoTraffic, obaliła najczęstsze mity dotyczące reklam w mediach społecznościowych, przedstawiła dobre praktyki, które warto wdrożyć w kampaniach B2B oraz omówiła realne możliwości sprzedażowe, jakie oferują social media. Dzięki praktycznym wskazówkom i przykładom dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać Social Ads w działaniach marketingowych dla Twojej firmy. Nie przegap kolejnej edycji i zobacz na żywo inspirujące prelekcje ekspertów oraz praktyczne wskazówki, które odmienią Twoje podejście do marketingu internetowego.

Zobacz poprzednie prezentację

Budowanie autentyczności i LOVE BRAND w ciągle zmieniającym się otoczeniu komunikacyjnym, mediowym i sprzedażowym.

Za kulisami transferu – co czuje i jak działa doświadczony manager, gdy zmienia wszystko

Jak wykorzystać dane z Shopify do segmentacji produktów i klientów? Case study Perfumeria.pl