„Tylko nie myśl o mnie…Stary”. Czy jesteś gotowy na cross-generation marketing?

Picture of admin-pt

admin-pt

Czy jesteś gotowy na wyzwania cross-generation marketingu? Zapraszamy na inspirujące wystąpienie Michała Smajka, CEO PromoTraffic, zatytułowane „Tylko nie myśl o mnie… Stary”. Podczas VI edycji PRO Experts Days Michał przedstawił fascynujące dane o starzeniu się polskiego społeczeństwa oraz prognozy dotyczące demografii na kolejne 5, 10 i 15 lat. Omówił również, jakie wyzwania i szanse te zmiany demograficzne niosą dla marketerów i jak skutecznie dostosować strategie marketingowe, aby odpowiedzieć na potrzeby różnych pokoleń. Nie przegap kolejnej edycji i zobacz na żywo inspirujące prelekcje ekspertów oraz praktyczne wskazówki, które odmienią Twoje podejście do marketingu internetowego.

Zobacz poprzednie prezentację

Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Masz sekundę – jak uwaga generuje zysk?