Voice agents i LLM w generowaniu leadów, sprzedaży i wzbogacania danych. 5 case study na żywo

Picture of Paulina Lis

Paulina Lis

Zobacz, jak AI agenci ewoluują od prostych aplikacji do autonomicznych systemów zdolnych przetwarzać informacje, podejmować decyzje i realizować złożone cele biznesowe. Dowiedz się, co ich odróżnia od tradycyjnych chatbotów. Przekonaj się, jak te systemy rewolucjonizują codzienne operacje, od wzbogacania danych o klientach (np. płeć, kraj) po automatyczne generowanie spersonalizowanych kampanii marketingowych w czasie rzeczywistym, wraz z grafiką. Poznaj inne innowacyjne zastosowania, takie jak tworzenie spersonalizowanych nagrań głosowych „dzień z życia”, automatyczna analiza konkurencji czy błyskawiczne gromadzenie danych rynkowych (np. o akceptacji płatności kartą) za pomocą voice botów

Zobacz poprzednie prezentację

Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Masz sekundę – jak uwaga generuje zysk?