Walka o użytkownika: Czy monopol Google przetrwa w erze eSEO?

Picture of Paulina Lis

Paulina Lis

Zobacz, jak maleje monopol Google, a konkurenci i AI (jak ChatGPT) zmieniają krajobraz wyszukiwania, stawiając nowe wyzwania przed tradycyjnym SEO. Jak SEO ewoluuje w kierunku AEO (Answer Engine Optimization), optymalizacji pod AI Overview i wyświetlania się poza organicznymi wynikami, w tym na „produktowej” stronie Google? Poznaj, dlaczego kluczem do sukcesu w erze eSEO jest szersze spojrzenie, obejmujące empatię, eksperymenty i weryfikację efektów w całym ekosystemie wyszukiwania, nie tylko w Google

Zobacz poprzednie prezentację

Budowanie autentyczności i LOVE BRAND w ciągle zmieniającym się otoczeniu komunikacyjnym, mediowym i sprzedażowym.

Za kulisami transferu – co czuje i jak działa doświadczony manager, gdy zmienia wszystko

Jak wykorzystać dane z Shopify do segmentacji produktów i klientów? Case study Perfumeria.pl