Zakulisowe tajemnice rynku mediowego: Co warto wiedzieć, by wygrać z konkurencją? Trio narzędzi TGI, Mediapanel, Adreal

Picture of Paulina Lis

Paulina Lis

Dlaczego źle dobrany odbiorca marnuje 40% budżetów cyfrowych? Poznaj wyzwania rynku, gdzie inflacja zmienia nawyki, a uwaga odbiorców jest rozproszona i dlaczego kluczowe jest głębokie zrozumienie klienta.
Przekonaj się, jak Trio Narzędzi (TGI, MediaPanel, AdReal) pomaga odpowiedzieć na kluczowe pytania: Kim jest Twój klient, gdzie przebywa, jak konsumuje media i co robi konkurencja.
Poznaj, jak synergia tych narzędzi pozwala stworzyć rozszerzony plan dotarcia, uniknąć błędów i wykorzystać wiedzę do precyzyjnego targetowania, aby sprawdzać, analizować i wygrywać

Zobacz poprzednie prezentację

Czy boomersi mają TikToka, czy wciąż tylko pilota? Komunikacja wielopokoleniowa. Case studies PetRepublic

Marketingowa Sztafeta Pokoleń – David Ogilvy 2.0

Masz sekundę – jak uwaga generuje zysk?