Home Definicje Page rank

Page rank

Page rank — ranking strony w wyszukiwarce Google. Stworzony w 1998 roku algorytm, który służy do nadawania wartości liczbowej witrynom internetowym na podstawie ich jakości. Jego działanie bazowało na założeniu, że im więcej linków prowadzi ze stron o wysokim page rank do danej domeny, tym większa jest jej użyteczność. Z czasem algorytm zaczął być wykorzystywany do szerokiej manipulacji, między innymi poprzez handel linkami prowadzący do nienaturalnego podbijania rankingu. Jego ostatnia aktualizacja miała miejsce w 2013 roku, a 3 lata później narzędzie zostało całkowicie usunięte z Google.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.