Home Definicje Remarketing

Remarketing

Remarketing — rodzaj kampanii reklamowej, pozwalający na dotarcie do użytkowników, którzy mieli już wcześniej kontakt ze stroną lub komunikatem marketingowym danej marki. Remarketing można wykorzystywać zarówno w systemie Google Ads, jak i Facebook Ads. To jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesienie współczynnika konwersji i przemianę potencjalnych nabywców w zaangażowanych klientów. Kampanie tego typu pozwalają zminimalizować liczbę porzuconych koszyków i stosunkowo niewysokim kosztem zwiększyć sprzedaż.

Dzielimy się wiedzą

Sprawdź nasz blog

Jak uporządkować źródła z Facebooka w GA?

Optymalizacja grafik – jak zrobić to dobrze?

Google Analytics 4 – nowa epoka w świecie

Najczęstsze błędy w optymalizacji feedów

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.