Snippet — znacznik danych strukturalnych, który administrator strony internetowej może dodać do istniejącego kodu HTML. Jego stosowanie pozwala robotom lepiej zrozumieć zawartość witryny. Jest to także pojęcie używane w kontekście rezultatu wyświetlanego użytkownikom przez Google w wynikach wyszukiwania. Wyróżnia się dwa typy snippetów: normalny i rozszerzony. Ten pierwszy odpowiada za standardowy wynik, czyli tytuł, opis oraz adres URL strony. Ten drugi natomiast zawiera dodatkowe informacje, takie jak tabele, grafiki czy materiały wideo.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi. Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.